Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Śnieżny świat śmierci - solucja
Aktualizacja:
Niniejsza strona opisuje misje o nazwie Śnieżny świat śmierci (Death's Depthless Dominion) w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire - Beast of Winter. Jest to finałowa misja dodatku, w której stoczysz walkę z smoczycą Neriscyrlas oraz (opcjonalnie) z wcieleniem Rymrganda. Misja rozpoczyna się po wejściu do leża Neriscyrlas w Strzaskanym Przejściu (M6,5).
Uwaga - przed przystąpieniem do misji warto najpierw ukończyć trzy inne misje: Płonący Most, Bezkresne Zapytania oraz Zatopione Królestwo. Możesz przystąpić do finałowej misji bez ich ukończenia - czyli od razu po przyjściu do Strzaskanego Przejścia (M6) - ale wtedy permanentnie zablokujesz możliwość wykonania wspomnianych misji. Poza tym, na końcu każdej z wymienionych misji możesz poprosić uratowaną duszę o pomoc w walce z Neriscyrlas, co wiąże się z bonusami w trakcie bitwy (np. otrzymasz premię do zadawanych obrażeń).
Walka z Neriscyrlas

Walka z Neriscyrlas rozpoczyna się niedługo po wejściu do lokacji, więc warto najpierw odpowiednio przygotować się do bitwy. Ubierz jak najlepsze wyposażenie, zaopatrz się w różnego rodzaju mikstury i zwoje magiczne, a przede wszystkim wykonaj wspomniane na początku misje. Dzięki temu, po wejściu do lokacji ujrzysz zdobytych sojuszników - wystarczy, że udasz się do nich, a zyskasz bonusy pomocne w walce (np. czasową premię do obrażeń zadawanych smoczycy).
Najbardziej wytrzymałe postacie twojej drużyny skieruj do bezpośredniej walki z Neriscyrlas, a bohaterów nieco mniej wytrzymałych trzymaj na najdłuższy możliwy dystans. Warto zwracać uwagę czy smoczyca przygotowuje się do użycia swych zdolności - zadają one dużo obrażeń, więc postaraj się szybko rzucić na swoje postacie defensywne czary, które zmniejszą straty.
Po pokonaniu Neriscyrlas uruchomi się krótka scena paragrafowa, w której zdobędziesz artefakt o nazwie Nadzieja Neriscyrlas (Neriscyrlas' Hope). Następnie zostaniesz zrzucony do Białej Otchłani (The White Void).
Spotkanie z Rymrgandem

Twoim celem jest znalezienie sposobu na wydostanie się z Białej Otchłani. Na początku zostaniesz zaczepiony przez Zbłąkaną duszę. Po krótkiej rozmowie kieruj się w stronę lewego, górnego rogu mapy, zgodnie z dostępną ścieżką.
Szybko trafisz na Zimową bestię (Beast of Winter), czyli wcielenie Rymrganda. Automatycznie rozpocznie się rozmowa - musisz podjąć decyzję, w jaki sposób chcesz się stąd wydostać:
- Zgadzając się na propozycje Rymrganda, czyli oddanie mu swojej duszy po śmierci - wtedy unikniesz walki.
- Atakując Zimową bestię - jest to silny przeciwnik, ale słabszy od Neriscyrlas. Warto mieć do dyspozycji zaklęcia oraz zwoje magiczne zadające obrażenia od ognia.
Niezależnie od decyzji, na koniec będziesz jeszcze rozmawiał z Rymrgandem w scenie paragrafowej.
Zakończenie misji

Po scenie paragrafowej zostaniesz uwolniony z Białej Otchłani. Możesz teraz wracać do Strażnicy Heroldów (M1). Po powrocie automatycznie rozpocznie się rozmowa z mieszkańcami wioski - zaczną cię wypytywać o wydarzenia, w których brałeś udział. Po krótkiej rozmowie ukończysz misję Śnieżny świat śmierci i tym samym doprowadzisz do zakończenia dodatku Beast of Winter.
0
- Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry
- Pillars of Eternity II: Deadfire - Beast of Winter DLC
- Opis przejścia
- Misje główne
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Gość honorowy - solucja, opis przejścia
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Wzlot i upadek - solucja, opis przejścia
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Zatopione Królestwo - solucja
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Bezkresne Zapytania - solucja
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Płonący Most - solucja, opis przejścia
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Śnieżny świat śmierci - solucja
- Misje główne
- Opis przejścia
- Pillars of Eternity II: Deadfire - Beast of Winter DLC
Komentarze czytelników
LamPL Pretorianin
Co do zadania Pieśń Okaryny, to jest jeden i to najprostszy sposób zdobycia Okaryny Fal. Wystarczy grać postacią boskiego/boskiej księżyca, a Takano sam nam ją da, uznając nas za posłańca boginii.
Radzik Generał
W (M30,11) pod ścianą stoją beczki z prochem - jeśli zniszczy się je, doprowadzając do ich wybuchu (np. pistoletem), rozwalą ścianę skrywającą dodatkowe pomieszczenie, którego nie ma na mapie opisu i nie ma też o nim wzmianki. W skrzyni m.in. przypisywalny sztylet Marux Amanth dla palladyna, kapłana lub łotrzyka.
Vegeta1994 Junior
Ej dlaczego, gdy pobrałem poradnik to nie ma w nim opisu przejścia DLC??
Rabit86 Chorąży
Ostatnia pielgrzymka Ehrys alternatywnie można ją przekonać aby nie została konstruktem potrzeba mieć wnikliwość na 10 i Religijność na 15
tomek05 Legionista
W podstawowej części gry idzie uniknąć walki z ostatnim bossem. W moim przypadku na pomoc przybył mi Scoyrielaphas i zajął bosa(jeszcze przed przybyciem na wyspę) bym ja mógł bez przeszkód na nią dotrzeć i udać się do Eothasa. Nie wiem czy to ma znaczenie ale w przerywnikach przed dodarciem na wyspę zawsze wybierałem opcję by pomóc sojusznikom a smoka oczywiście wcześniej uwolniłem i w ten sposób spłacił swój dług wdzięczności :)
jarodrak35 Junior
Jak zabic tytana hel na wyspie dolny lewy rog mapy ? i pajaka na wyspie prawy gorny rog mapy ?
Bongos Junior
Mam problem związany z ostatnim questem , czyli tym kiedy udaję się na Ukaizo.
W poradniku jest że kadłub z czarnodrzewa mogę zakupić u kupca zamara . Nieprawda , nawet nie ma tych smoczych żagli . Na szczęscie gdzieś zdobyłem te smocze żagle , ale tego kadłuba nie .
Mam opcję w rzemiosle żeby taki kadłub zbudować . Potrzeba do niego 5 belek z tego drzewa , niestety posiadam 3.
Teraz pytanie kulminacyjne czyli gdzie do ***** nędzy kupię ten kadłub lub znajdę te ******** belki . Dodam że nie interesuje mnie inne zakończenie niż to w którym sam płynę na tą wyspę! .
best.nick.ever Generał
Od patcha 5.0 nie można kupić kadłuba. Musisz go sam stworzyć z pieciu kawałków drewna (Blackwood log), poniżej masz lokacje gdzie je znaleźć.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
