Pillars of Eternity 2 Deadfire M37 - Wyspa Picera
Pillars of Eternity 2 Deadfire M37 - Wyspa Picera
Miejsce startu. Rozpoczynasz tu eksplorację wyspy i możesz powrócić łódką na swój statek. Seafol pracuje dla Kapitan Aeldys i możesz spotkać się z nią w sprawie uwolnienia niewolników w ramach questu "Chytra propozycja".
Wybrzeże Wyspy Picera. Kupiec wystawia na sprzedaż m.in. unikalny Hełm Sokoła, unikalną Zaśniedziałą zbroję, unikalny szablę Grobowy Zew, zapasy dla statku, narzędzia, wysokiej jakości bronie, tarcze i zbroje, bomby i składniki alchemiczne. Niektóre z najcenniejszych jego przedmiotów możesz wykraść z pobliskich skrzyń.
Przejście do jaskini morskiej. Musisz zaliczyć scenę paragrafową żeby dotrzeć do (05). W trakcie przeprawy przez zalaną jaskinię wybierz koniecznie jaśniejszy tunel.
Opuszczana brama. Musisz nakłonić ogra do opuszczenia mostu (najlepsza metoda to potwierdzenie udziału w aukcji niewolników).
Przejście od strony plaży. Rozpoczniesz tu eksplorację jaskini morskiej jeśli zaliczyłeś scenę paragrafową na plaży w (03).
Gniazdo kryształożerców. Przebywają tu kryształożerne pająki wraz z silniejszą królową. Północne przejście pozwala dotrzeć na mapę wyspy. Na południe od legowiska znajdziesz nowe pająki oraz zwłoki ze zbroją wysokiej jakości.
Zamknięta żelazna brama. Do jej otwarcia możesz użyć łomu, zaliczyć test umiejętności (np. Mocy) albo użyć zaklęcia o korodującym działaniu. W pomieszczeniu za bramką odnajdziesz pojemnik z zamkiem 8 poziomu (ubranie i klejnot) oraz inne pojemniki (zapasy dla statku i mniejszy loot).
Przejście łączące jaskinię morską i lochy.
Plac aukcyjny. Po przybyciu do fortu będziesz świadkiem aukcji niewolników nadzorowanej przez Licytatorkę Marccę - quest "Chytra propozycja". Możesz zaatakować handlarzy niewolników, spróbować zatrzymać aukcję lub wylicytować własnego niewolnika (za co najmniej 1200 złota). Przystojniak Eliam to jeden z niewolników - możesz uratować go jeśli zaatakowałeś łowców i zrekrutować go do załogi statku bohatera (sternik, kucharz).
Przejście łączące plac aukcyjny w forcie i lochy. Uwaga - Skorzystanie z niego może doprowadzić do zaatakowania drużyny przez łowców niewolników!
Wejście do fortu. Po wejściu do fortu sprawdź wschodni korytarz. Ze stojaka do ukradzenia jest unikalna duża tarcza Lśniący Szaniec.
Przejście łączące fort i lochy. Uwaga - Skorzystanie z niego może doprowadzić do zaatakowania drużyny przez łowców niewolników!
Biuro Mistrza Kuy. Mistrz Kua stoi na czele łowców niewolników. Możesz zabić go lub spotkać się z nim w ramach questu "Chytra propozycja". Mistrz Kua zleca poboczne zadanie "Na ostrzu włóczni". W biurku Kuy jest tajna skrytka (pierścień).
Cela Wahaki. Możesz uwolnić tubylców Wahaki na prośbę kapitan Aeldys - quest "Chytra propozycja". Brama celi ma zamek 13 poziomu, ale możesz użyć klucza zdobytego od Nadzorcy Groma w Sali tortur (16). Po uwolnieniu tubylców możesz nakłonić ich do ucieczki (najlepiej przez jaskinię morską z 08) lub pozwolić im na zaatakowanie łowców niewolników. W celi jest tajna skrytka - szafir.
Korytarz pilnowany przez ogry. Do pokonania są ogr rzezimieszek i snajper. Jeden z ogrów pozostawia po sobie klucz z herbiem żurawia do otwierania skrzyń w lochach. W skrzyni są łuk wojenny i klejnoty.
Sala tortur. Przebywa tu potężny ogr Nadzorca Grom, któremu towarzyszą łowcy niewolników. Grom pozostawia po sobie Duży żelazny klucz do otwierania cel z niewolnikami. Są tu pojemniki z kilkoma wartościowymi broniami, m.in. unikalnym morgenszternem Łamacz Woli.
Cela z niewolnikami. Do otwarcia celi możesz użyć klucza odebranego Nadzorcy Gromowi w Sali tortu (16). Uratowanych niewolników (quest "Chytra propozycja") najlepiej wysłać w stronę jaskini morskiej (08).
Zamknięty pojemnik - zamek 8 poziomu.
Wejście do fortu. Po wejściu do fortu sprawdź wschodni korytarz. Ze stojaka do ukradzenia jest unikalna duża tarcza Lśniący Szaniec.
Przejście łączące jaskinię morską i lochy.
Zamknięta skrzynia - zamek 2 poziomu.
Zamknięta brama - zamek 13 poziomu lub użyj klucza (16).
Zamknięta skrzynia - otwórz zamek lub użyj klucza od ogra z (15).
Przejście łączące fort i lochy. Uwaga - Skorzystanie z niego może doprowadzić do zaatakowania drużyny przez łowców niewolników!
Zamknięta brama - zamek 6 poziomu.
Zamknięta skrzynia - otwórz zamek lub użyj klucza od ogra z (15).
Przejście łączące plac aukcyjny w forcie i lochy. Uwaga - Skorzystanie z niego może doprowadzić do zaatakowania drużyny przez łowców niewolników!

Pillars of Eternity 2: Wyspa Picera - mapa

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Powyższa mapa prezentuje wyspę Picera (Crookspur Island). To jedna z ważniejszych lokacji możliwych do odwiedzania w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire. Wyspa ta jest konkretnie siedzibą handlarzy niewolników i w zależności od podjętych decyzji możesz wkupić się w ich łaski, wymordować ich lub doprowadzić do uwolnienia przetrzymywanych w lochach niewolników. Na wyspie możesz też znaleźć wiele skarbów czy pohandlować.

Ważne miejsca na Wyspie Picera

1. Miejsce startu. Rozpoczynasz tu eksplorację wyspy i możesz po załatwieniu wszystkich spraw powrócić łódką na swój statek.

Seafol pracuje dla Kapitan Aeldys i możesz spotkać się z nią w sprawie uwolnienia niewolników w ramach questu Chytra propozycja.

3. Przejście do jaskini morskiej. Musisz zaliczyć scenę paragrafową żeby dotrzeć do (M37,5). W trakcie przeprawy przez zalaną jaskinię wybierz koniecznie jaśniejszy tunel (ciemniejszy tunel to ślepy zaułek). Po dotarciu do Jaskini morskiej możesz też w ten sam sposób powrócić na plażę.

4. Opuszczana brama. Musisz nakłonić ogra do opuszczenia mostu. Najlepsza metoda to potwierdzenie udziału w aukcji niewolników (M37,9), dzięki czemu nie będziesz musiał pomóc sobie Obrotnością ani wybrać przejścia przez Jaskinię morską (M37,3) w sytuacji gdy nie zostaniesz wpuszczony.

6. Gniazdo kryształożerców. Przebywają tu kryształożerne pająki wraz z silniejszą królową.

Północne przejście pozwala dotrzeć na mapę wyspy (opcjonalne lokacje do zbadania). Na południe od legowiska znajdziesz nowe pająki oraz zwłoki ze zbroją wysokiej jakości.

7. Zamknięta żelazna brama. Do jej otwarcia możesz użyć łomu, zaliczyć test umiejętności (np. Mocy) albo użyć zaklęcia o korodującym działaniu.

W pomieszczeniu za bramką oprócz przejścia do Lochów odnajdziesz pojemnik z zamkiem 8 poziomu (ubranie i klejnot) i kilka otwartych pojemników (zapasy dla statku i mniejszy loot).

9. Plac aukcyjny. Po przybyciu do fortu będziesz świadkiem aukcji niewolników nadzorowanej przez Licytatorkę Marccę - quest Chytra propozycja. Możesz zaatakować handlarzy niewolników, spróbować zatrzymać aukcję lub wylicytować własnego niewolnika (za co najmniej 1200 złota).

Przystojniak Eliam to jeden z niewolników - możesz uratować go jeśli zaatakowałeś łowców i zrekrutować go do załogi statku bohatera (sprawdzi się w roli sternika lub kucharza).

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2019-07-04
04:39

LamPL Pretorianin

Co do zadania Pieśń Okaryny, to jest jeden i to najprostszy sposób zdobycia Okaryny Fal. Wystarczy grać postacią boskiego/boskiej księżyca, a Takano sam nam ją da, uznając nas za posłańca boginii.

Komentarz: LamPL
2019-07-13
21:25

Radzik Generał

Radzik

W (M30,11) pod ścianą stoją beczki z prochem - jeśli zniszczy się je, doprowadzając do ich wybuchu (np. pistoletem), rozwalą ścianę skrywającą dodatkowe pomieszczenie, którego nie ma na mapie opisu i nie ma też o nim wzmianki. W skrzyni m.in. przypisywalny sztylet Marux Amanth dla palladyna, kapłana lub łotrzyka.

Komentarz: Radzik
2019-08-14
22:52

Vegeta1994 Junior

Ej dlaczego, gdy pobrałem poradnik to nie ma w nim opisu przejścia DLC??

Komentarz: Vegeta1994
2020-05-20
16:30

Rabit86 Chorąży

Ostatnia pielgrzymka Ehrys alternatywnie można ją przekonać aby nie została konstruktem potrzeba mieć wnikliwość na 10 i Religijność na 15

Komentarz: Rabit86
2020-06-15
15:52

tomek05 Legionista

W podstawowej części gry idzie uniknąć walki z ostatnim bossem. W moim przypadku na pomoc przybył mi Scoyrielaphas i zajął bosa(jeszcze przed przybyciem na wyspę) bym ja mógł bez przeszkód na nią dotrzeć i udać się do Eothasa. Nie wiem czy to ma znaczenie ale w przerywnikach przed dodarciem na wyspę zawsze wybierałem opcję by pomóc sojusznikom a smoka oczywiście wcześniej uwolniłem i w ten sposób spłacił swój dług wdzięczności :)

Komentarz: tomek05
2020-10-15
20:47

jarodrak35 Junior

Jak zabic tytana hel na wyspie dolny lewy rog mapy ? i pajaka na wyspie prawy gorny rog mapy ?

Komentarz: jarodrak35
2021-05-03
23:05

Bongos Junior

Mam problem związany z ostatnim questem , czyli tym kiedy udaję się na Ukaizo.
W poradniku jest że kadłub z czarnodrzewa mogę zakupić u kupca zamara . Nieprawda , nawet nie ma tych smoczych żagli . Na szczęscie gdzieś zdobyłem te smocze żagle , ale tego kadłuba nie .
Mam opcję w rzemiosle żeby taki kadłub zbudować . Potrzeba do niego 5 belek z tego drzewa , niestety posiadam 3.
Teraz pytanie kulminacyjne czyli gdzie do ***** nędzy kupię ten kadłub lub znajdę te ******** belki . Dodam że nie interesuje mnie inne zakończenie niż to w którym sam płynę na tą wyspę! .

Komentarz: Bongos
2021-05-04
07:17

best.nick.ever Generał

best.nick.ever

Od patcha 5.0 nie można kupić kadłuba. Musisz go sam stworzyć z pieciu kawałków drewna (Blackwood log), poniżej masz lokacje gdzie je znaleźć.

https://pillarsofeternity.fandom.com/wiki/Blackwood_Log

Komentarz: best.nick.ever
2021-05-04
18:13

Bongos Junior

👍

Best,nick.ever dzięki Ci wielkie !

Komentarz: Bongos
2024-04-26
15:33

Cyber Konsul

😍

..no kocham tę grę....

Komentarz: Cyber

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl