Pillars of Eternity 2: Najlepsza drużyna - jaka jest?
Dream team - czyli wymarzona, idealna drużyna w PoE2! w Pillars of Eternity 2 możesz stworzyć naprawdę rozmaite drużyny, ale jest kilka sposobów, aby gra była łatwiejsza. Przedstawiamy "przepisy" na najlepsze drużyny.
Aktualizacja:
Jaka jest najlepsza drużyna w Pillars of Eternity 2 Deadfire? Takim mianem można określić skład, który jest uniwersalny i radzi sobie w różnych sytuacjach - dzięki temu, powinieneś przebrnąć przez cała rozgrywkę bez większych problemów. Idealną drużynę można stworzyć z głównych towarzyszy - zajrzyj na poprzednią stronę, czyli "Lokalizacja towarzyszy i relacje", aby dowiedzieć się jak ich zdobyć. Towarzysze są nie tylko dobrymi wojakami, ale oferują też misje i możliwość nawiązywania rozbudowanych relacji.

Członków drużyny powinieneś dobierać do klasy postaci swojego głównego bohatera. Oczywiście każdą klasę możesz poprowadzić w dowolny sposób, ale ogólny podział na rolę w drużynie wygląda następująco:
- Postacie pierwszego kontaktu (tzw. tank) - Wojownik, Paladyn
- Postacie zadające obrażenia w zwarciu - Barbarzyńca, Mnich, Łotrzyk
- Postacie zadające obrażenia dystansowe - Mag, Łowca, Druid, Enigmatyk
- Postacie wsparcia - Kapłan, Pieśniarz
Uniwersalna drużyna powinna posiadać jednego tanka, a z nim jedną postać zadające spore obrażenia w zwarciu, dwie postacie zadające obrażenia z dystansu oraz jedną postać wsparcia. W zależności od roli twojego głównego bohatera, możesz przystąpić do doboru towarzyszy:
Postać pierwszego kontaktu
Jeśli zdecydowałeś, że twoja główna postać będzie ściągać na siebie najwięcej obrażeń i skupi na sobie uwagę przeciwnika (czyli Wojownik czy Paladyn), to do drużyny powinieneś dołączyć następujących towarzyszy (a także wybrać im wypisane klasy):
- Xoti - Kapłan lub Tekehu - Pieśniarz
- Serafen - Barbarzyńca
- Aloth - Mag
- Maia - Łowca
Postać walcząca w zwarciu
Jeżeli wybrałeś postać zadającą spore obrażenia w zwarciu (Barbarzyńca, Mnich lub Łotrzyk), to w twojej drużynie sprawdzi się:
- Xoti - Kapłan lub Tekehu - Pieśniarz
- Eder - Wojownik lub Pallegina - Paladyn
- Aloth - Mag
- Maia - Łowca
Postać walcząca na dystans
Jeśli wolisz atakować przeciwników z dystansu (jako Mag, Łowca, Druid lub Enigmatyk), do drużyny dobierz:
- Xoti - Kapłan lub Tekehu - Pieśniarz
- Eder - Wojownik lub Pallegina - Paladyn
- Serafen - Barbarzyńca
- Aloth - Mag lub Maia - Łowca
Postać wsparcia
A jeżeli wolisz trzymać się z tyłu i wspierać swoją drużynę (jako Kapłan czy Pieśniarz), to do drużyny powinieneś dołączyć:
- Eder - Wojownik lub Pallegina - Paladyn
- Serafen - Barbarzyńca lub Xoti - Mnich
- Aloth - Mag
- Maia - Łowca

Uwaga - pamiętaj, że są to tylko proponowane "buildy" drużyny dla poczatkujących graczy. Jeśli jesteś bardziej doświadczonym graczem, proponujemy pobawić się klasami postaci. Nie ma żadnych przeciwskazań, aby Mag radził sobie w walce w zwarciu, będąc przemienionym w olbrzyma, a Paladyn zadawał duże obrażenia - w PoE 2 Deadfire wszystko jest możliwe, jeśli poświęcisz wystarczająco dużo czasu na opracowanie odpowiedniego planu rozwoju bohatera oraz zdobycie przyzwoitego ekwipunku. Dobrym pomysłem jest również testowanie wieloklasowości - choć jest to opłacone kosztem wolniejszego rozwoju, to daje szansę na stworzenie uniwersalnej postaci.
0
Komentarze czytelników
LamPL Pretorianin
Co do zadania Pieśń Okaryny, to jest jeden i to najprostszy sposób zdobycia Okaryny Fal. Wystarczy grać postacią boskiego/boskiej księżyca, a Takano sam nam ją da, uznając nas za posłańca boginii.
Radzik Generał
W (M30,11) pod ścianą stoją beczki z prochem - jeśli zniszczy się je, doprowadzając do ich wybuchu (np. pistoletem), rozwalą ścianę skrywającą dodatkowe pomieszczenie, którego nie ma na mapie opisu i nie ma też o nim wzmianki. W skrzyni m.in. przypisywalny sztylet Marux Amanth dla palladyna, kapłana lub łotrzyka.
Vegeta1994 Junior
Ej dlaczego, gdy pobrałem poradnik to nie ma w nim opisu przejścia DLC??
Rabit86 Chorąży
Ostatnia pielgrzymka Ehrys alternatywnie można ją przekonać aby nie została konstruktem potrzeba mieć wnikliwość na 10 i Religijność na 15
tomek05 Legionista
W podstawowej części gry idzie uniknąć walki z ostatnim bossem. W moim przypadku na pomoc przybył mi Scoyrielaphas i zajął bosa(jeszcze przed przybyciem na wyspę) bym ja mógł bez przeszkód na nią dotrzeć i udać się do Eothasa. Nie wiem czy to ma znaczenie ale w przerywnikach przed dodarciem na wyspę zawsze wybierałem opcję by pomóc sojusznikom a smoka oczywiście wcześniej uwolniłem i w ten sposób spłacił swój dług wdzięczności :)
jarodrak35 Junior
Jak zabic tytana hel na wyspie dolny lewy rog mapy ? i pajaka na wyspie prawy gorny rog mapy ?
Bongos Junior
Mam problem związany z ostatnim questem , czyli tym kiedy udaję się na Ukaizo.
W poradniku jest że kadłub z czarnodrzewa mogę zakupić u kupca zamara . Nieprawda , nawet nie ma tych smoczych żagli . Na szczęscie gdzieś zdobyłem te smocze żagle , ale tego kadłuba nie .
Mam opcję w rzemiosle żeby taki kadłub zbudować . Potrzeba do niego 5 belek z tego drzewa , niestety posiadam 3.
Teraz pytanie kulminacyjne czyli gdzie do ***** nędzy kupię ten kadłub lub znajdę te ******** belki . Dodam że nie interesuje mnie inne zakończenie niż to w którym sam płynę na tą wyspę! .
best.nick.ever Generał
Od patcha 5.0 nie można kupić kadłuba. Musisz go sam stworzyć z pieciu kawałków drewna (Blackwood log), poniżej masz lokacje gdzie je znaleźć.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
