Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Los rozbitka | Wyspa Maje | Solucja Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja

Na stronie znajduje się opis przejścia zadania Los rozbitka w grze Pillars of Eternity 2: Deadfire. Zadanie to automatycznie ropoczyna się po zaliczeniu prologu gry, tj. po tym jak rozbije się statek z głównym bohaterem na pokładzie. Motywem przewodnim tego zadania jest poszukanie pomocy przy naprawie okrętu, gdyż tylko w taki sposób możliwe będzie opuszczenie wyspy Port Maje. Równolegle otrzymasz inny główny quest Ścigając boga. Zadania te w dużym stopniu pokrywają się.

Quest rozpocznie się tuż po odzyskaniu przytomności w Zaciszu Vilariego (M1), ale na dobre możesz zająć się nim dopiero po dotarciu do Przystani w Port Maje (M3) - Los rozbitka | Wyspa Maje | Solucja - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Quest rozpocznie się tuż po odzyskaniu przytomności w Zaciszu Vilariego (M1), ale na dobre możesz zająć się nim dopiero po dotarciu do Przystani w Port Maje (M3). Podejdź do mównicy (M3,1) i wysłuchaj rozmowy, w której wezmą udział Gubernator Clario oraz Ikawha.

Musisz osobiście spotkać się z gubernatorem, a więc udaj się do Posiadłości gubernatora (M5). Wejdź do gabinetu (M5,3) i zagadaj do Gubernatora Clario. W trakcie spotkania możesz wybierać różnorakie unikalne opcje dialogowe, aczkolwiek gubernator nie pomoże ci dopóki nie wyświadczysz mu przysługi. Musisz mianowicie odnaleźć dla niego zaginionych animantów. Oznacza to konieczność dotarcia do Engwitańskich wykopalisk (M8). Więcej informacji o podróży do tej lokacji jest w opisie questu Ścigając boga na kolejnej stronie.

Zbliż się do dużej klatki znajdującej się w centralnej części Engwitańskich wykopalisk (M8,4) - Los rozbitka | Wyspa Maje | Solucja - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Zbliż się do dużej klatki znajdującej się w centralnej części Engwitańskich wykopalisk (M8,4). Drużynę zaatakują w tym miejscu młode pantery. Eliminuj je po kolei i uważaj na słabszych członków drużyny, bo pantery mogą ich szybko zabić. Dopiero po oczyszczeniu okolicy kliknij na klatce i uwolnij ukrywających się animantów. Możesz porozmawiać z Benessą, dzięki czemu otrzymasz nowe informacje na temat miejsca pobytu Oderisiego. Oprócz tego z klatki powinien wyjść Aloth. Możesz przyłączyć go na stałe do drużyny.

Na potrzeby odnalezienia Oderisiego musisz odwiedzić główny loch na terenie wykopalisk, a konkretnie Podpoziom areny (M9) - Los rozbitka | Wyspa Maje | Solucja - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Na potrzeby odnalezienia Oderisiego musisz odwiedzić główny loch na terenie wykopalisk, a konkretnie Podpoziom areny (M9). Wejście do tego lochu znajduje się na wschód od otwartej przed chwilą klatki. Zbadanie całego lochu jest opcjonalne. Kieruj się na zachód i przejdź przez menażerię (M9,6) gdzie do pokonania (lub ominięcia w oparciu o skradanie się) są ogniki i zarodnikowce. Nieco dalej możesz też wpaść na esencje anomalii.

Warto po drodze zatrzymać się w północno-zachodnim pomieszczeniu, czyli w warsztacie Oderisiego (M9,8). Zabij tu morskiego chochlika. Możesz zajrzeć do interaktywnych pojemników - w jednym z nich będzie kartka z dziennika (Journal Entry). Ostateczny cel podróży to pokazana na powyższym obrazku północna sala z kolumną lśniącej adry (M9,9). Odnajdziesz tam spopielonego Oderisiego i zdobędziesz jego notatki (Oderisi's Notes). Wkrótce załączy się scena paragrafowa powiązana z głównym questem Ścigając boga.

Możesz już wyjść z lochu (tuż po znalezieniu się na powierzchni może załączyć się scenka ze spotkania z duszami) i powrócić do Posiadłości gubernatora (M5) w Przystani w Port Maje (M3) - Los rozbitka | Wyspa Maje | Solucja - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Możesz już wyjść z lochu (tuż po znalezieniu się na powierzchni może załączyć się scenka ze spotkania z duszami) i powrócić do Posiadłości gubernatora (M5) w Przystani w Port Maje (M3). Zadecyduj czy chcesz przekazać gubernatorowi notatki Oderisiego (dodatnia reputacja) czy wolisz skłamać i zachować je dla siebie. Kolejne opcje dialogowe (m.in. unikalne dla Paladyna, Kapłana, Mistyka i Odkrywcy) nie wpłyną już znacząco na przebieg rozmowy. Dowiesz się przy okazji o konieczności odwiedzenia Neketaki na potrzeby głównego questu Żyły Eory.

Musisz powrócić na plażę, czyli do lokacji Zacisze Vilariego (M1). Załączy się tu scenka ze spotkania z Ikawhą i statek zostanie naprawiony oraz przepchnięty z powrotem na wodę. Otrzymasz przy okazji poboczne zadania Podstawowy personel i Podstawowe zapasy dotyczące przygotowania się do pierwszej morskiej wyprawy.