Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Oświecona Droga, zadanie Edera | Solucja Pillars of Eternity II Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja

Na stronie znajduje sie opis przejścia osobistego questu Edera, czyli postaci będącej jednym z potencjalnych członków drużyny w grze Pillars of Eternity 2: Deadfire. To długie zadanie, które wymusza konieczność odwiedzenia kilku znacznie oddalonych od siebie lokacji na mapie świata. Początkowo konieczne będzie odnalezienie kobiety z przeszłości Edera, ale w dalszej części questu wyruszysz na poszukiwania innej osoby. Zaliczenie tego questu pozwoli ci nie tylko lepiej poznać Edera, ale też poprawić z nim relacje.

Odblokowanie zadania i ustalenie miejsca pobytu Elafy

Opisywany quest powinien pojawić się w dzienniku po tym jak podróżując po świecie gry wraz z Ederem natkniesz się na członków frakcji Gwiazdy Dzieci Porannych - Oświecona Droga, zadanie Edera | Solucja Pillars of Eternity II - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Opisywany quest powinien pojawić się w dzienniku po tym jak podróżując po świecie gry wraz z Ederem natkniesz się na członków frakcji Gwiazdy Dzieci Porannych. Reprezentantów tego ugrupowania odnajdziesz m.in. w obozowisku w Przystani w Port Maje na Wyspie Maje (M3,3) oraz w Świątyni Gauna w dzielnicy Święty Stopień w mieście Neketaka (M14,7). Pogadaj z Ederem, a dowiesz się, że pragnie odnaleźć swoją dawną przyjaciółkę Elafę.

O przyjaciółkę Edera możesz wypytać się np. Waenglith z Przystani w Port Maje (M3,3). Wyśle ona drużynę do Nordagand w Świątyni Gauna (M14,7). Porozmawiaj ze staruszką, dzięki czemu otrzymasz kolejny trop - Elafa mieszka razem z synem na wyspie Hasongo.

Spotkanie z Bearnem

Wyspę Hasongo najlepiej odwiedzić w ramach zaliczania głównego zadania Odległe światło - Oświecona Droga, zadanie Edera | Solucja Pillars of Eternity II - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Wyspę Hasongo najlepiej odwiedzić w ramach zaliczania głównego zadania Odległe światło. Zanim będziesz mógł porozmawiać z jej mieszkańcami musisz pozbyć się koralowych naga i rozwiązać sytuację w latarni morskiej.