Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pillars of Eternity 2: Mnich - klasa postaci Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 marca 2021

Niniejsza strona opisuje klasę postaci Mnich w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire. Znajdziesz tutaj podstawowe informacje o klasie, opis podklas z premiami oraz karami, wyniki połączeń w wieloklasowości, a także zbiór porad i wskazówek ułatwiających rozgrywkę.

Podstawowe informacje

Mnisi w Pillars of Eternity 2 wytrenowali swoje ciała do poziomu nieosiągalnego dla zwykłych ludzi. W walce prezentują zdumiewające techniki sztuki walki i niebywałą szybkość ataków. Są w stanie również znacząco uodpornić się na ból i całkowicie podporządkować sobie swój umysł.

Główna rola: Agresor (Striker)

Poboczna rola: Obrońca (Defender)

Źródło mocy: rany

Podklasy

Wędrowiec Hel (Helwalker) - w czasie szkolenia często ocierali się o pewną śmierć, a każda rana na ich ciele dodaje im dodatkowej siły.

Premia:

  1. Postać rozpoczyna walkę z dodatkowymi ranami.
  2. Wędrowiec Hel zdobywa moc za każdą posiadaną ranę.

Kara: Mnisi będący Wędrowcami Hel otrzymują większe obrażenia za każdą posiadaną ranę.

Nalpazca - przez lata eksperymentowali z różnymi substancjami i medytacjami, co pozwoliło im zyskać dostęp do zupełnie unikalnych umiejętności, jednak za cenę racjonalności...

Premia:

  1. Efekty wszystkich narkotyków utrzymują się dłużej.
  2. W czasie aktywności premii od narkotyków generowane są rany.

Kara:

  1. Kary odstawieniowe sprawiają, że Mnich nie może być leczony.
  2. Degeneracja ran, gdy postać nie korzysta z narkotyków.

Strzaskana kolumna (Shattered Pillar) - wyznają zasadę rozwoju poprzez sprawienie bólu i cierpienia innym dookoła.

Premia: Podczas zadawania obrażeń bronią do walki w zwarciu postać zyskuje rany.

Kara:

  1. Rany nie mogą zostać wywołane przez otrzymywane obrażenia.
  2. Próg wymagany do uzyskania ran ulega podwyższeniu.
  3. Zmniejszona maksymalna liczba ran.

Umiejętności na start

Niezależnie od klasy, możesz wybrać jedną z trzech umiejętności:

Ikona

Nazwa

Efekt

Szybkie ciosy (Swift Strikes) - Pillars of Eternity 2: Mnich - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Szybkie ciosy (Swift Strikes)

Efekt dla rzucającego: +20% Szybkości działania (Action Speed) na 10 sekund, status Szybkość (Quick) przez 10 sekund.

Siła cierpienia (Forces of Anguish) - Pillars of Eternity 2: Mnich - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Siła cierpienia (Forces of Anguish)

Odrzuca i powala cel ataku.

Umartwienie duszy (Mortification of the Soul) - Pillars of Eternity 2: Mnich - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Umartwienie duszy (Mortification of the Soul)

Mnich zadaje sobie obrażenia bazowe i zdobywa rany.

Wieloklasowość

Łącząc Mnicha z innymi klasami postaci otrzymuje się następujące nazwy - Pillars of Eternity 2: Mnich - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Łącząc Mnicha z innymi klasami postaci otrzymuje się następujące nazwy:

  1. Mnich + Barbarzyńca = Rozpruwacz
  2. Mnich + Pieśniarz = Piewca
  3. Mnich + Enigmatyk = Oświecony
  4. Mnich + Druid = Ascetyk
  5. Mnich + Wojownik = Awanturnik
  6. Mnich + Paladyn = Czciciel
  7. Mnich + Kapłan = Kontemplator
  8. Mnich + Łowca = Obieżyświat
  9. Mnich + Łotrzyk = Tancerz cienia
  10. Mnich + Mag = Mędrzec

Porady i wskazówki

  1. Mnich posiada dwa źródła siły - Umartwienie oraz Rany. Umartwienie to standardowa pula, jak u Wojownika czy Barbarzyńcy, która jest zużywana przy używaniu zdolności i regenerowana po każdej potyczce. Z kolei Rany zdobywa się podczas otrzymywania obrażeń, a następnie zużywa na korzystanie ze zdolności (ale innych niż w przypadku Umartwienia).
  2. Szybkość ataku to podstawa - nie ma sensu używać ciężkich pancerzy i zmniejszać swoją mobilność oraz szybkość. Używaj co najwyżej lekkich pancerzy, a nawet wypróbuj rozgrywkę z szatami czy zwykłymi ubraniami. Korzystaj z zdolności typu Szybkie ciosy, by zasypać wrogów gradem ciosów. Przy okazji pamiętaj o wsparciu postaci walczących na dystans i odpychaj od nich wrogów za pomocą zdolności Siła cierpienia.
  3. Powyższy punkt dotyczy "standardowego" Mnicha, skupionego na zadawaniu obrażeń, ale Mnich radzi sobie również jako "tank". Zdolność Jasność udręki skraca czas trwania negatywnych efektów, a Odbicie ostrzy pozwala odbijać obrażenia wrogów. Oprócz tego, cały szereg zdolności odpychających czy powalających przeciwników pozwala na ochronę pozostałych członków drużyny.
  4. Najważniejsze atrybuty Mnicha to Moc, Kondycja oraz Zręczność. Jeśli idziesz w stronę zadawania obrażeń, najbardziej skup się na Mocy i wybierz rasę Aumaun. A jeśli w stronę "tanka", to na Kondycji i wybierz rasę Krasnolud.