Pillars of Eternity 2: Zew kuriera, zadanie Mai - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Niniejsza strona opisuje zadanie Zew kuriera (The Courier's Calling) w Pillars of Eternity 2 Deadfire. Jest to osobisty quest Mai, który powinieneś otrzymać niedługo po dołączeniu jej do drużyny. Misje wykonuje się dość szybko, a oprócz tego jest niewymagająca, więc warto ją ukończyć, aby poprawić relacje z Maią i zdobyć nagrodę w postaci unikalnego arkebuza.
Głównym celem misji jest dostarczenie listów do dwóch osób - na Tikawarze (M27) i w Przystani w Port Maje (M3). Nie ma znaczenia, gdzie udasz się najpierw - niezależnie od wyboru zadanie przebiegnie w ten sam sposób.
- Dostarcz pismo do Haramy
- Dostarcz pismo do Tuahy
- Udaj się do Mosiężnej Cytadeli
- Nagroda za wykonanie questu Mai
Dostarcz pismo do Haramy

Harama znajduje się na Tikawarze (M27) w miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku. Po zbliżeniu się do miejsca będziesz świadkiem kłótni grupy ludzi z Haramą. Szybko zostaniesz włączony do konfliktu, który możesz rozwiązać na dwa sposoby:
- Zaatakować grupę ludzi - są to dość wymagający przeciwnicy, ale w walce pomoże ci Harama.
- Rozwiązać konflikt pokojowo - w tym przypadku musisz wybrać jedną z unikalnych opcji dialogowych: Aumauanie przybrzeżni / Wnikliwość 3 / Zastraszanie 4 / Aumauanie wyspiarscy + Archipelag Martwego Ognia. Jeśli zamiast unikalnej opcji wybierzesz "zwykły" dialog, to doprowadzisz do walki.
Niezależnie od sposobu rozwiązania konfliktu, Harama przyjmie list, a ty możesz kontynuować zadanie.
Dostarcz pismo do Tuahy

Tuaha znajduje się w Przystani w Port Maje (M3), obok karczmy Oko Krakena (dokładna lokalizacja została zaznaczona na powyższym obrazku). Porozmawiaj z nią - dowiesz się, że jest śledzona i przyjmie list dopiero, gdy pozbędziesz się szpiega.

Szpieg ukrywa się pod nazwą "Rzemieślnik kuaru (Kuaru Craftsman)" - spójrz na powyższy obrazek, aby dowiedzieć się jak wygląda. Szpieg kręci się po okolicy - poszukaj go i porozmawiaj z nim. Teraz musisz zdecydować w jaki sposób chcesz się go pozbyć:
- Możesz zaatakować szpiega - nie jest on trudnym przeciwnikiem, a strażnicy nie zwrócą uwagi na atak.
- Zastraszyć - musisz wybrać unikalną opcję dialogową: Zastraszanie 3, a następnie Zastraszanie 3 lub Blef 2 / Blef 3 lub Wnikliwość 2.
Nie ma znaczenia w jaki sposób pozbędziesz się szpiega - ponownie porozmawiaj z Tuahą i oddaj jej list. Twoim kolejnym celem będzie Mosiężna Cytadela (M13) w Neketace.
Udaj się do Mosiężnej Cytadeli

Po dostarczeniu dwóch listów, Maia musi wrócić do Mosiężnej Cytadeli (M13) w Neketace, aby zdać raport z misji. Po wejściu do lokacji, automatycznie zagada do ciebie Maia - stwierdzi, że musi to zrobić sama i nie ma sposobu, aby zmienić jej zdanie. Teraz Maia opuści twoją drużynę na kilka dni - możesz użyć opcji odpoczynku i przeczekać ten czas albo zająć się innymi sprawami.
Po kilku dniach otrzymasz komunikat, że Maia wróciła do drużyny. Musisz z nią porozmawiać - będzie chciała ponownie udać się do Mosiężnej Cytadeli (M13), a dokładnie do Sztabu imperialnego, aby porozmawiać z Atsurą (jej gabinet znajduje się w dolnej części budynku). Tym razem możesz udać się razem z nią.
Nagroda za wykonanie questu Mai

Rozmowa z Atsurą to ostatni etap zadania. Maia zda relacje ze swojej misji - możesz dołączyć do dialogu, ale nie ma to żadnego wpływu na przebieg zadania. Po krótkiej rozmowie otrzymasz nagrodę - jest to unikalny arkebuz Przez Trzy Dzwony.
0
- Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Zadania towarzyszy
- Pillars of Eternity 2: Latarnia Gauna, zadanie Xoti - solucja, opis przejścia
- Pillars of Eternity 2: Oświecona Droga, zadanie Edera - solucja, opis przejścia
- Pillars of Eternity 2: Zew kuriera, zadanie Mai - solucja, opis przejścia
- Pillars of Eternity 2: Czarnoksiężnik i dżentelmen, zadanie Serafena - solucja
- Pillars of Eternity 2: Ostatni dzwonek, zadanie Pellaginy - solucja
- Pillars of Eternity 2: Malowanie Maski, zadanie Alotha - solucja, opis przejścia
- Zadania towarzyszy
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
LamPL Pretorianin
Co do zadania Pieśń Okaryny, to jest jeden i to najprostszy sposób zdobycia Okaryny Fal. Wystarczy grać postacią boskiego/boskiej księżyca, a Takano sam nam ją da, uznając nas za posłańca boginii.
Radzik Generał
W (M30,11) pod ścianą stoją beczki z prochem - jeśli zniszczy się je, doprowadzając do ich wybuchu (np. pistoletem), rozwalą ścianę skrywającą dodatkowe pomieszczenie, którego nie ma na mapie opisu i nie ma też o nim wzmianki. W skrzyni m.in. przypisywalny sztylet Marux Amanth dla palladyna, kapłana lub łotrzyka.
Vegeta1994 Junior
Ej dlaczego, gdy pobrałem poradnik to nie ma w nim opisu przejścia DLC??
Rabit86 Chorąży
Ostatnia pielgrzymka Ehrys alternatywnie można ją przekonać aby nie została konstruktem potrzeba mieć wnikliwość na 10 i Religijność na 15
tomek05 Legionista
W podstawowej części gry idzie uniknąć walki z ostatnim bossem. W moim przypadku na pomoc przybył mi Scoyrielaphas i zajął bosa(jeszcze przed przybyciem na wyspę) bym ja mógł bez przeszkód na nią dotrzeć i udać się do Eothasa. Nie wiem czy to ma znaczenie ale w przerywnikach przed dodarciem na wyspę zawsze wybierałem opcję by pomóc sojusznikom a smoka oczywiście wcześniej uwolniłem i w ten sposób spłacił swój dług wdzięczności :)
jarodrak35 Junior
Jak zabic tytana hel na wyspie dolny lewy rog mapy ? i pajaka na wyspie prawy gorny rog mapy ?
Bongos Junior
Mam problem związany z ostatnim questem , czyli tym kiedy udaję się na Ukaizo.
W poradniku jest że kadłub z czarnodrzewa mogę zakupić u kupca zamara . Nieprawda , nawet nie ma tych smoczych żagli . Na szczęscie gdzieś zdobyłem te smocze żagle , ale tego kadłuba nie .
Mam opcję w rzemiosle żeby taki kadłub zbudować . Potrzeba do niego 5 belek z tego drzewa , niestety posiadam 3.
Teraz pytanie kulminacyjne czyli gdzie do ***** nędzy kupię ten kadłub lub znajdę te ******** belki . Dodam że nie interesuje mnie inne zakończenie niż to w którym sam płynę na tą wyspę! .
best.nick.ever Generał
Od patcha 5.0 nie można kupić kadłuba. Musisz go sam stworzyć z pieciu kawałków drewna (Blackwood log), poniżej masz lokacje gdzie je znaleźć.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
