Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Pillars of Eternity 2 Deadfire M25 - Neketaka: Pałac Kahanga
Pillars of Eternity 2 Deadfire M25 - Neketaka: Pałac Kahanga
Wyjścia do: Wężowa Korona.
Sala tronowa. Audiencja u królowej to część głównego zadania "Żyły Eory". Otrzymasz nowy główny quest "Odległe światło" oraz poboczny quest "Mosiężne Imperium". Królowa po audiencji przemieści się na dach pałacu (08). W trakcie audiencji możesz przyłączyć Maię oraz Palleginę do drużyny (lub później z nimi porozmawiać). Książę Aruihi może ci zlecić zadanie "Tajemnice handlowe". Otrzymasz też od niego Symbol posłańca.
Sala Pamięci. Możesz porozmawiać z Granisem Yirgarem na temat jego zbroi. Jest on też trenerem umiejętności - możesz w zamian za 3000 złota o 1 punkt podnieść umiejętności bohatera Przetrwanie i Atletyka.
Schody łączące parter i piętro pałacu.
Komnaty księcia. Możesz poszukać skarbów - znajdziesz m.in. wysokiej jakości tarczę, wysokiej jakości cep, zbroję i zwój.
Królewskie komnaty. Możesz poszukać skarbów. Skrzynia z zamkiem 5 poziomu - skrywa różne mikstury. Tajna skrytka w półce na książki - zwoje.
Duża sala. Barati zleca misje z grupy "Nagroda za głowę".
Schody łączące piętro pałacu z jego dachem.
Królewski pawilon. Możesz tu spotykać się z królową po zakończonej audiencji na parterze (01).
Wyjścia do: Wężowa Korona.
Schody do: Wężowa Korona (prowadzą na duży balkon).
Schody do: Wężowa Korona (prowadzą na duży balkon).
Królowa pojawi się tu po zakończonej audiencji w sali tronowej (01).
Schody łączące parter i piętro pałacu.
Schody łączące parter i piętro pałacu.
Schody łączące parter i piętro pałacu.
Skrzynia - zamek 5 poziomu.
Schody łączące piętro pałacu z jego dachem.
Powiększ mapę

Pałac Kahanga | Wyspa Neketaka | Solucja Pillars of Eternity II Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja

Powyższa mapa prezentuje Pałac Kahanga (Kahanga Palace). Jest to jeden z większych budynków nadających się do zbadania podczas pobytu w mieście Neketaka w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire. Wejście do pałacu zlokalizowane jest w dzielnicy Wężowa Korona. To bardzo ważna lokacja z punktu widzenia zaliczania głównego wątku fabularnego i mowa tu o spotkaniu z królową frakcji Huana. W trakcie pobytu w pałacu możesz odblokować kilka nowych zadań, zrekrutować aż dwóch nowych członków drużyny, spotkać się ze specjalistą od umiejętności czy pozbierać różnoraki loot.

Ważne miejsca w Pałacu Kahanga

1. Sala tronowa. Audiencja u królowej Onekazy II to część głównego zadania Żyły Eory. Otrzymasz nowy główny quest Odległe światło oraz poboczny quest Mosiężne Imperium. Królowa po audiencji przemieści się na dach pałacu (M25,8).

Jeszcze w trakcie audiencji możesz przyłączyć Maię oraz Palleginę do drużyny. Opcjonalnie możesz dopiero po spotkaniu z królową porozmawiać z tymi potencjalnymi towarzyszkami (uwaga - pojawienie się Palleginy w pałacu jest uzależnione od decyzji podjętych w pierwszej części Pillars of Eternity).

Książę Aruihi może ci zlecić zadanie Tajemnice handlowe. Otrzymasz też od niego Symbol posłańca na potrzeby rozwiązania wspomnianego questu

2. Sala Pamięci. Możesz porozmawiać z Granisem Yirgarem na temat jego zbroi. Jest on też trenerem umiejętności - możesz w zamian za 3000 złota podnieść o 1 punkt umiejętności bohatera Przetrwanie i Atletyka.

6. Duża sala. Barati zleca misje z grupy Nagroda za głowę.

Questy do odblokowania w Pałacu Kahanga

[Polowanie na Eothasa] Odległe światło (Distant Light) - To główny quest, który automatycznie rozpoczniesz po spotkaniu z królową Onekazą II (M25,1).

[Królewska Kompania Martwego Ognia] Mosiężne Imperium (The Brass Empire) - Quest automatycznie odblokujesz po wzięciu udziału w audiencji (M25,1).

[Huana] Tajemnice handlowe (Trade Secrets) - Spotkaj się z księciem Aruihi (M25,1).

[Huana] Nagroda za głowę (Bounty) - Barati (M25,6) zleca serię zadań związanych z eliminowaniem wskazanych osób i pierwsza misja dotyczy dopadnięcia Diccili.

Questy kontynuowane w Pałacu Kahanga

[Polowanie na Eothasa] Żyły Eory (The Veins of Eora) (M9) - Quest zakończy się w momencie spotkania z królową Onekazą II.

Trenerzy umiejętności w Pałacu Kahanga

Granis Yirgar (M25,2) - Za 3000 złota możesz podnieść o 1 umiejętności bohatera Przetrwanie i Atletyka.

Inne ważne postacie niezależne w Pałacu Kahanga

Królowa Onekaza II (M25,1) - Należy spotkać się z nią w ramach przechodzenia głównego wątku fabularnego gry. Uwaga - Po zakończonej audiencji królowa wyruszy na dach pałacu (M25,8). Docieraj właśnie tam jeśli masz zamiar ponownie z nią się spotykać.

Maia (M25,1) - To potencjalny nowy członek drużyny (może być Łowcą lub połączyć tę klasę z Łotrzykiem lub Magiem i stać się postacią wieloklasową). Maię możesz zrekrutować jeszcze w trakcie trwania audiencji lub po jej zakończeniu.

Pallegina (M25,1) - To potencjalny nowy członek drużyny (może być Paladynem lub połączyć tę klasę z Wojownikiem lub Pieśniarzem i stać się postacią wieloklasową). Palleginę możesz zrekrutować jeszcze w trakcie trwania audiencji lub po jej zakończeniu.

Książę Aruihi (M25,1) - Zleca on quest frakcji Huana Tajemnice handlowe.

Barati (M25,6) - Możesz od niego odbierać zlecenia z grupy Nagroda za głowę.

Inne informacje związane z Pałacem Kahanga

Z wizytą w pałacu nie warto się zbyt długo ociągać. Za ukończenie głównego zadania otrzymasz sporo punktów doświadczenia. Ponadto możesz tu zrekrutować aż dwie nowe postacie i dzięki temu zapewnić sobie znacznie większą różnorodność wsród kandydatów do "aktywnej" drużyny. Nie przegap też spotkania z trenerem umiejętności. Szczególnie zwiększenie Atletyki może być pomocne np. podczas zaliczania niektórych scen paragrafowych.

Na dachu pałacu możesz znaleźć dwie pary schodów. Pozwalają one przenieść się na duży taras, na którym możesz m.in. odnaleźć pupila oraz napotkać kolejnego trenera umiejętności. Wszystkie czekające tam na drużynę "atrakcje" opisaliśmy na mapie Wężowej Korony (M16) (gra ponownie wczytuje tę mapę po wejściu na taras).