Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
PoE 2 Deadfire - Beast of Winter - M7 - Zatopione Królestwo
PoE 2 Deadfire - Beast of Winter - M7 - Zatopione Królestwo
Wyjście do: Strzaskane Przejście.
Wędrująca dusza. Aby dostać się do Wędrującej duszy musisz aktywować piedestał (2).
Miejsce startu. Tutaj rozpoczynasz eksploracje mapy.
Brama Otchłani.
Wędrująca dusza. Aby dostać się do Wędrującej duszy musisz aktywować piedestał (3).
Brama Otchłani.
Brama Otchłani.
Piedestał. Aktywacja piedestału umożliwia zebranie Wędrującej duszy (1).
Piedestał. Aktywacja piedestału umożliwia zebranie Wędrującej duszy (2).
Piedestał. Aktywacja piedestału umożliwia zebranie Wędrującej duszy (3).
Piedestał. Aktywacja piedestału umożliwia zebranie Wędrującej duszy (4) oraz dostanie się do lokacji Zatopiona Korona.
Brama Otchłani.
Zatopiona Korona. Tuż po wejściu do środka skieruj się w prawą stronę - znajduje się tam skrzynia z unikalnym mieczem Bliźniacze Węgorze. W dalszej części lokacji odnajdziesz króla Wingaura o Waturiego, ale tylko jeśli zdobyłeś wszystkie cztery dusze na mapie. Po rozmowie z królem zadanie Zatopione Królestwo się zakończy.
Wędrująca dusza. Aby dostać się do Wędrującej duszy musisz aktywować piedestał (4).
Wędrująca dusza. Aby dostać się do Wędrującej duszy musisz aktywować piedestał (5).
Wyjście z Zatopionej Korony. Możesz tu się dostać tylko poprzez przejście lokacji Zatopiona Korona. Użyj pobliskiego piedestału, aby obniżyć poziom wody. W ten sposób odkryjesz posąg, przy którym znajdziesz berło Pęd Strumienia.
Brama Otchłani.
Brama Otchłani.
Brama Otchłani.
Brama Otchłani.
Powiększ mapę

Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Zatopione Królestwo - mapa Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja

M6 – Wyjście do: Strzaskane Przejście.

Wędrująca dusza. Aby dostać się do Wędrującej duszy musisz aktywować piedestał (2).

Miejsce startu. Tutaj rozpoczynasz eksploracje mapy.

Brama Otchłani.

Wędrująca dusza. Aby dostać się do Wędrującej duszy musisz aktywować piedestał (3).

Brama Otchłani.

Brama Otchłani.

Piedestał. Aktywacja piedestału umożliwia zebranie Wędrującej duszy (1).

Piedestał. Aktywacja piedestału umożliwia zebranie Wędrującej duszy (2).

Piedestał. Aktywacja piedestału umożliwia zebranie Wędrującej duszy (3).

Piedestał. Aktywacja piedestału umożliwia zebranie Wędrującej duszy (4) oraz dostanie się do lokacji Zatopiona Korona.

Brama Otchłani.

Zatopiona Korona. Tuż po wejściu do środka skieruj się w prawą stronę - znajduje się tam skrzynia z unikalnym mieczem Bliźniacze Węgorze. W dalszej części lokacji odnajdziesz króla Wingaura o Waturiego, ale tylko jeśli zdobyłeś wszystkie cztery dusze na mapie. Po rozmowie z królem zadanie Zatopione Królestwo się zakończy.

Wędrująca dusza. Aby dostać się do Wędrującej duszy musisz aktywować piedestał (4).

Wędrująca dusza. Aby dostać się do Wędrującej duszy musisz aktywować piedestał (5).

Wyjście z Zatopionej Korony. Możesz tu się dostać tylko poprzez przejście lokacji Zatopiona Korona. Użyj pobliskiego piedestału, aby obniżyć poziom wody. W ten sposób odkryjesz posąg, przy którym znajdziesz berło Pęd Strumienia.

Legenda PoE 2 Deadfire - Beast of Winter - M7 - Zatopione Królestwo

Ważne obszary na mapie

Wędrujące dusze

Połączenia między Bramami Otchłani.

Wyjścia z lokacji

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)

Powyższa mapa prezentuje lokacje Zatopione Królestwo w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire - Beast of Winter. Jest to miejsca, do którego dostaniesz się za pomocą portalu w Strzaskanym Przejściu (M6,2). Zatopione Królestwo jest ściśle związane z misją o tej samej nazwie.

Ważne miejsca w Zatopionym Królestwie

1. Miejsce startu. Tutaj rozpoczynasz eksploracje mapy.

2. Piedestał. Aktywacja piedestału umożliwia zebranie Wędrującej duszy (1).

3. Piedestał. Aktywacja piedestału umożliwia zebranie Wędrującej duszy (2).

4. Piedestał. Aktywacja piedestału umożliwia zebranie Wędrującej duszy (3).

5. Piedestał. Aktywacja piedestału umożliwia zebranie Wędrującej duszy (4) oraz dostanie się do lokacji Zatopiona Korona.

6. Zatopiona Korona. Tuż po wejściu do środka skieruj się w prawą stronę - znajduje się tam skrzynia z unikalnym mieczem Bliźniacze Węgorze. W dalszej części lokacji odnajdziesz króla Wingaura o Waturiego, ale tylko jeśli zdobyłeś wszystkie cztery dusze na mapie. Po rozmowie z królem zadanie Zatopione Królestwo się zakończy.

7. Wyjście z Zatopionej Korony. Możesz tu się dostać tylko poprzez przejście lokacji Zatopiona Korona. Użyj pobliskiego piedestału, aby obniżyć poziom wody. W ten sposób odkryjesz posąg, przy którym znajdziesz berło Pęd Strumienia.

Questy kontynuowane w Zatopionym Królestwie

[Zimowa bestia] Zatopione Królestwo (The Drowned Kingdom) - znajdź cztery fragmenty dusz.

Rodzaje przeciwników i potworów w Zatopionym Królestwie

Zbieracz dusz - wykazuje niewrażliwość na przypadłości kondycji.

Plaga - wykazuje odporność na przypadłości intelektu i mocy.

Utopiony zaklinacz fal

Utopiony berserk

Inne informacje związane z Zatopionym Królestwem

Poruszanie się po Zatopionym Królestwie jest możliwe tylko dzięki Bramom Otchłani - na mapie ujrzysz wszystkie połączenia między portalami. Kolejnym ważnym punktem są piedestały rozsiane po lokacji (ich lokalizacje również znajdziesz na powyższej mapie). Piedestały służą do obniżania i podwyższania poziomów w danym miejscu. Po każdej aktywacji piedestału, ujrzysz, w którym miejscu woda się obniżała, a gdzie podwyższyła - w ten sposób możesz docierać do kolejnych miejsc, a przede wszystkim do Wędrujących dusz.