Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Pillars of Eternity 2 Deadfire M22 - Neketaka: Dziura
Pillars of Eternity 2 Deadfire M22 - Neketaka: Dziura
Wyjścia do: Gardziel.
Główna sala. Fyrna prowadzi gospodę - możesz zakupić zapasy, wynająć pokój, oraz wynająć podróżników i żeglarzy. Możesz spytać się Fyrny o lokalizację Zaplecza (M20). Możesz spotkać się z Kapitan Seduzo w ramach zadania "Wszyscy na pokład" (M12,6).
Kuchnia. Birtę możesz zaprosić do dołączenia do załogi statku bohatera (musisz jej zapłacić 450 złota) - jest kucharką. Jest tu świnka - pupil Onyks (+1 do Percepcji).
Skład. Przebywa tu Persa powiązana z questem "Złe przeczucia" (M12,9). Zanim z nią porozmawiasz należy pokonać Baera i jego ludzi. Przy zwłokach jednego z wrogów do odnalezienia jest schemat skarbca Bardatto.
Schody łączące parter i piętro gospody.
Zamknięty pokój. Zamek na drzwiach ma 3 poziom zabezpieczeń. Możesz przeszukać pojemniki i zdobyć drobny loot.
Pomieszczenie dla gości. Orron jest powiązany z zadaniem "Wszyscy na pokład" (M12,6).
Wyjścia do: Gardziel (wyjście prowadzi na taras).
Schody łączące parter i piętro gospody.
Zamknięte drzwi - zamek 3 poziomu.
Powiększ mapę

Pillars of Eternity 2: Dziura - mapa Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 marca 2021

Wyjścia z lokacji

M12 – Wyjścia do: Gardziel.

Ważne obszary na mapie

Główna sala. Fyrna prowadzi gospodę - możesz zakupić zapasy, wynająć pokój, oraz wynająć podróżników i żeglarzy. Możesz spytać się Fyrny o lokalizację Zaplecza (M20). Możesz spotkać się z Kapitan Seduzo w ramach zadania "Wszyscy na pokład" (M12,6).

Kuchnia. Birtę możesz zaprosić do dołączenia do załogi statku bohatera (musisz jej zapłacić 450 złota) - jest kucharką. Jest tu świnka - pupil Onyks (+1 do Percepcji).

Skład. Przebywa tu Persa powiązana z questem "Złe przeczucia" (M12,9). Zanim z nią porozmawiasz należy pokonać Baera i jego ludzi. Przy zwłokach jednego z wrogów do odnalezienia jest schemat skarbca Bardatto.

Schody łączące parter i piętro gospody.

Zamknięty pokój. Zamek na drzwiach ma 3 poziom zabezpieczeń. Możesz przeszukać pojemniki i zdobyć drobny loot.

Pomieszczenie dla gości. Orron jest powiązany z zadaniem "Wszyscy na pokład" (M12,6).

Legenda Pillars of Eternity 2 Deadfire M22 - Neketaka: Dziura

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)

Powyższa mapa prezentuje Dziurę (The Hole). Jest to jeden z budynków nadających się do zbadania podczas pobytu w mieście Neketaka w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire. Wejście do Dziury zlokalizowane jest w dzielnicy Gardziel. Jest to gospoda, w której możesz skorzystać z opcji odpoczynku, zakupić zapasy, oraz spotkać sie z różnymi postaciami niezależnymi celem rozpoczęcia lub kontynuowania questów.

Ważne miejsca w Dziurze

1. Główna sala. Fyrna prowadzi gospodę - możesz zakupić zapasy, skorzystać z opcji odpoczynku (darmowy lub za 100 złota, który gwarantuje +2 do Skradania się, Obrotności i Zwinnych dłoni), oraz wynająć podróżników i żeglarzy. Możesz spytać się Fyrny o lokalizację Zaplecza (M20).

Możesz spotkać się z Kapitan Seduzo w ramach zadania Wszyscy na pokład (M12,6).

2. Kuchnia. Birtę możesz zaprosić do dołączenia do załogi statku bohatera (musisz jej zapłacić 450 złota) - najlepiej sprawdzi się w roli kucharki.

Jest tu świnka - pupil Onyks (+1 do Percepcji).

3. Skład. Przebywa tu Persa powiązana z questem Złe przeczucia (M12,9). Zanim z nią porozmawiasz należy pokonać Baera i jego ludzi (wszystkie opcje dialogowe prowadzą do konfrontacji). Przy zwłokach jednego z wrogów do odnalezienia jest schemat skarbca Bardatto.

Questy do odblokowania w Gardzieli

[Zadania] Zaplecze (Delver's Row) - porozmawiaj z Fyrną (M22,1); to jedno z kilku miejsc gdzie możesz rozpocząć to zadanie (o Zapleczu mogą ci też powiedzieć inne osoby lub samodzielnie możesz tam dotrzeć).

Questy kontynowane w Dziurze

[Zadania] Wszyscy na pokład (All Aboard) (M12) - Pogadaj z Kapitan Seduzo (M22,1) celem wynegocjowania warunków przydzielenia miejsca na statku.

[Misje] Złe przeczucia (A Sinking Feeling) (M11) - Dotrzyj do Persy (M22,3) celem przepytania jej.

Ważne postacie niezależne w Dziurze

Fyrna (M22,1) - prowadzi gospodę - możesz zakupić zapasy, zapłacić za odpoczynek, oraz wynająć podróżników i żeglarzy; dodatkowo możesz odblokować quest Zaplecze

Seduzo (M22,1) - porozmawiaj z nią w ramach zadania Wszyscy na pokład.

Birta (M22,2) - możesz zaprosić do dołączenia do załogi statku bohatera (musisz jej zapłacić 450 złota) - jest kucharką.

Baer (M22,3) - musisz uporać się z nim zanim możliwe będzie przepytanie Persy.

Persa (M22,3) - należy pogadać z nią w ramach questu Złe przeczucia.

Inne informacje związane z Dziurą

Na pierwszym piętrze gospody znajduje się wyjście na taras. Na tarasie do odnalezienia jest m.in. pupil, przy czym czekające tam na drużynę "atrakcje" opisaliśmy na mapie Gardzieli (M12) (gra ponownie wczytuje tę mapę po wejściu na taras).