Pillars of Eternity 2: Zagadka z malowidłem w Cignath Mór - jak rozwiązać?
Aktualizacja:
Ruiny Cignath Mór (M39) to jedna z opcjonalnych lokacji gry Pillars of Eternity 2 Deadfire. Odwiedzenie ich jest częścią pobocznego zadania Przerost odblokowywanego na wyspie Sayuka (M35). W trakcie przemierzania ruin do rozwiązania jest między innymi opisana poniżej zagadka z malowidłem. Zaliczenie jej otwiera tajną komnatę, z której możesz zabrać unikalną broń.

Zaliczeniem zagadki możesz zająć się po dotarciu do sali z malowidłem w północno-zachodniej części lochu (M39,8). Zanim do tego dojdzie możesz odnajdywać i oglądać w podwodnych ruinach inne interaktywne murale. Zawierają one podpowiedzi do tej zagadki, ale obejrzenie ich jest opcjonalne jeśli pragniesz rozwiązać zagadkę w oparciu o podpowiedzi z naszego poradnika.
Po sprawdzeniu malowidła główny bohater może wciskać ramki z podobiznami różnych kreatur. Prawidłowa kolejność wciśnięć to:
1) Wąż (Serpent)
2) Rekin (Shark)
3) Wieloryb (Whale)
4) Kraken

W nagrodę za zaliczenie zagadki odblokowywana jest sąsiednia sekretna komnata (M39,9). Znajdziesz tam duży pojemnik z unikalną włócznią Mohora Tanga. Najważniejsze statystyki tego przedmiotu to:
- Włócznia, przedmiot jednoręczny
- Znakomita jakość: +30% do obrażeń, +8 do Celności, +2 do Penetracji
- Obrażenia: 19-28
- Penetracja: 9
- +5 do Celności
- 5 punktów bazowych obrażeń od krwawienia co 3 sekundy na 9 sekund po trafieniu krytycznym
- Odblokowanie aktywnej umiejętności Hak (przyciągnięcie do bohatera odległego celu, zadając obrażenia cięte/kłute i oszałamiając go).
- Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry
- Pillars of Eternity 2: Poradnik do gry
- Pillars of Eternity 2: FAQ
- Pillars of Eternity 2: Podstawowe pytania
- Pillars of Eternity 2: Zapis (save) z Pillars of Eternity 1 - jak importować?
- Pillars of Eternity 2: Zagadka z próbą ognia - jak rozwiązać?
- Pillars of Eternity 2: Zagadka z malowidłem w Cignath Mór - jak rozwiązać?
- Pillars of Eternity 2: Zagadka z kamiennym dyskiem - jak rozwiązać?
- Pillars of Eternity 2: Drzwi w zadaniu Cienie Neketaki - jak otworzyć?
- Pillars of Eternity 2: Broń i pancerz - gdzie zdobyć?
- Pillars of Eternity 2: Punkty rozwoju - czy można zresetować?
- Pillars of Eternity 2: Drzwi i skrzynie - jak otwierać?
- Pillars of Eternity 2: Szybkie wzbogacenie - jak?
- Pillars of Eternity 2: Pierwsi towarzysze - jak rekrutować?
- Pillars of Eternity 2: Luneta - jak zdobyć?
- Pillars of Eternity 2: Gadający miecz Modwyr - gdzie znaleźć?
- Pillars of Eternity 2: Zwierzak (pet) - jak zdobyć?
- Pillars of Eternity 2: Postać jednoklasowa czy wieloklasowa - którą wybrać?
- Pillars of Eternity 2: Pierwsza wyspa - jak się wydostać?
- Pillars of Eternity 2: Punkty doświadczenia (XP) - jak zdobywać?
- Pillars of Eternity 2: Odpoczynek - jak i gdzie?
- Pillars of Eternity 2: Pora dnia - jak zmienić?
- Pillars of Eternity 2: Ukryte zakończenie - jak odblokować?
- Pillars of Eternity 2: Dom uciech - czy można odwiedzić?
- Pillars of Eternity 2: Posiadłość Arkemyra w Neketace - jak wejść?
- Pillars of Eternity 2: Trupy - jak zjadać?
- Pillars of Eternity 2: FAQ
- Pillars of Eternity 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Od patcha 5.0 nie można kupić kadłuba. Musisz go sam stworzyć z pieciu kawałków drewna (Blackwood log), poniżej masz lokacje gdzie je znaleźć.
Mam problem związany z ostatnim questem , czyli tym kiedy udaję się na Ukaizo.
W poradniku jest że kadłub z czarnodrzewa mogę zakupić u kupca zamara . Nieprawda , nawet nie ma tych smoczych żagli . Na szczęscie gdzieś zdobyłem te smocze żagle , ale tego kadłuba nie .
Mam opcję w rzemiosle żeby taki kadłub zbudować . Potrzeba do niego 5 belek z tego drzewa , niestety posiadam 3.
Teraz pytanie kulminacyjne czyli gdzie do ***** nędzy kupię ten kadłub lub znajdę te ******** belki . Dodam że nie interesuje mnie inne zakończenie niż to w którym sam płynę na tą wyspę! .
Jak zabic tytana hel na wyspie dolny lewy rog mapy ? i pajaka na wyspie prawy gorny rog mapy ?
W podstawowej części gry idzie uniknąć walki z ostatnim bossem. W moim przypadku na pomoc przybył mi Scoyrielaphas i zajął bosa(jeszcze przed przybyciem na wyspę) bym ja mógł bez przeszkód na nią dotrzeć i udać się do Eothasa. Nie wiem czy to ma znaczenie ale w przerywnikach przed dodarciem na wyspę zawsze wybierałem opcję by pomóc sojusznikom a smoka oczywiście wcześniej uwolniłem i w ten sposób spłacił swój dług wdzięczności :)
Ostatnia pielgrzymka Ehrys alternatywnie można ją przekonać aby nie została konstruktem potrzeba mieć wnikliwość na 10 i Religijność na 15
Ej dlaczego, gdy pobrałem poradnik to nie ma w nim opisu przejścia DLC??
W (M30,11) pod ścianą stoją beczki z prochem - jeśli zniszczy się je, doprowadzając do ich wybuchu (np. pistoletem), rozwalą ścianę skrywającą dodatkowe pomieszczenie, którego nie ma na mapie opisu i nie ma też o nim wzmianki. W skrzyni m.in. przypisywalny sztylet Marux Amanth dla palladyna, kapłana lub łotrzyka.
Co do zadania Pieśń Okaryny, to jest jeden i to najprostszy sposób zdobycia Okaryny Fal. Wystarczy grać postacią boskiego/boskiej księżyca, a Takano sam nam ją da, uznając nas za posłańca boginii.
Witam i zapraszam na serię starałem się robić wiele misji pobocznych itd. https://www.youtube.com/watch?v=AiNOPCOWeFg&list=PLI2HRQC_mAWSDLCOFqIFa3_VnTdCsIkGb
Zacząłem grać i widzę że gra wymaga dużo czasu i cierpliwości bo lokacji sporo na samej Neketace...Mój skład:
1. Ja - Wojownik/Kapłan
2. Najemnik z karczmy - Łowca/Łotrzyk (to moja druga metapostać w rpg, musi być)
3. Eder - czysty Wojownik
4. Xoti - czysty Mnich
5. Maia - Łowca
I teraz: rozwijał ktoś Xoti jako Mnicha a nie Kapłana? Fajna ta postać, ale jeśli ma mi nie umierać co chwila, muszę wiedzieć jak dobrze rozwijać Mnicha bo każdym cRPG olewałem tą klasę, ale tu chcę zrobić wyjątek i mieć Mnicha - tanka. No i Maia - kompletnie mi się nie sprawdza jako Łowca, ogólnie nie lubie w tej grze postaci z pistoletami i innymi muszkietami. Chyba wezmę zamiast niej Tekehu bo druid przyda mi się z ofensywnymi zaklęciami....
No i jak walczycie? Ustawiacie SI (wtedy ta walka mi sie taka chaotyczna wydaje) czy wszystkim sami sterujecie i np. pauzę maice uaktywnioną co chwila?
czesc wam mam problem, jak wyeczyc swoja ranna zaloge z dolegliwosci itd. mam z 2 morale zaraz mi wybuchnie byunt strach wyjsc na morze siedze w nekataka i nie wiem co robic i jeszcze jedno jak stworzyc mikstury lecznicze gdzie jest to okienko do alchemii ??? prosze o odpowiedz
W Pieśni Okaryny powinniście dodać też alternatywne rozwiązania - można przekonać Takano by oddał Okarynę Fal (po zajrzeniu w jego duszę dowiadujemy się potrzebnych informacji). Używają informacji z odczytania jego duszy, zapłaciłam mu za okarynę fal.
A ja mam takie pytanie do doswiadczonych graczy czy bedzie to mialo duzy wplyw na rozgrywke jesli stworze cala druzyne w tawernie? Mam na mysli to , ze nie bede korzystal z xoti, serafena itd tylko cala druzyne sam stworze i bede nia gral? Moja ulubiona druzyna wyglada nastepujaco: barbarzynca na dwie bronie, templariusz bron i tarcza, inkwizytor dwureczny morgensztern, skrytobojca dwie bronie sztylet i stilleto i 2 pistolety, mag laska dwureczna z ksiazka. Druzyna wymiatam bardzo mi odpowiada , ale czy to ma wiekszy wplyw na przebieg gry jesli gram swoja wlasna druzyna? A nie postaciami z gry?
Mam cały czas aktywny efekt Brzemię wspomnień -2 moc i -2 stanowczość, ktoś się z tym spotkał? Można to usunąć
Czerwia w starym mieście załatwiamy bez problemu bronią +12m nawet nie plunie (zasięg 8m + przeskakwianie na cele w pobliżu ver 1.20) można to zrobić nisko levelową postacią nawet ;) luki ,muszkiety 12m :D
W kajucie statku znalazłem fragmenty ostrza bezkresnych ścieżek. Co można z tym zrobić? Według opisu można go gdzieś przekuć. Pytanie gdzie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
