Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zagadka z malowidłem w ruinach Cignath Mór w Pillars of Eternity II Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja

Ruiny Cignath Mór (M39) to jedna z opcjonalnych lokacji gry Pillars of Eternity 2 Deadfire. Odwiedzenie ich jest częścią pobocznego zadania Przerost odblokowywanego na wyspie Sayuka (M35). W trakcie przemierzania ruin do rozwiązania jest między innymi opisana poniżej zagadka z malowidłem. Zaliczenie jej otwiera tajną komnatę, z której możesz zabrać unikalną broń.

Zaliczeniem zagadki możesz zająć się po dotarciu do sali z malowidłem w północno-zachodniej części lochu (M39,8) - Zagadka z malowidłem w ruinach Cignath Mór w Pillars of Eternity II - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Zaliczeniem zagadki możesz zająć się po dotarciu do sali z malowidłem w północno-zachodniej części lochu (M39,8). Zanim do tego dojdzie możesz odnajdywać i oglądać w podwodnych ruinach inne interaktywne murale. Zawierają one podpowiedzi do tej zagadki, ale obejrzenie ich jest opcjonalne jeśli pragniesz rozwiązać zagadkę w oparciu o podpowiedzi z naszego poradnika.

Po sprawdzeniu malowidła główny bohater może wciskać ramki z podobiznami różnych kreatur. Prawidłowa kolejność wciśnięć to:

1) Wąż (Serpent)

2) Rekin (Shark)

3) Wieloryb (Whale)

4) Kraken

W nagrodę za zaliczenie zagadki odblokowywana jest sąsiednia sekretna komnata (M39,9) - Zagadka z malowidłem w ruinach Cignath Mór w Pillars of Eternity II - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

W nagrodę za zaliczenie zagadki odblokowywana jest sąsiednia sekretna komnata (M39,9). Znajdziesz tam duży pojemnik z unikalną włócznią Mohora Tanga. Najważniejsze statystyki tego przedmiotu to:

  • Włócznia, przedmiot jednoręczny
  • Znakomita jakość: +30% do obrażeń, +8 do Celności, +2 do Penetracji
  • Obrażenia: 19-28
  • Penetracja: 9
  • +5 do Celności
  • 5 punktów bazowych obrażeń od krwawienia co 3 sekundy na 9 sekund po trafieniu krytycznym
  • Odblokowanie aktywnej umiejętności Hak (przyciągnięcie do bohatera odległego celu, zadając obrażenia cięte/kłute i oszałamiając go).