Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Pillars of Eternity 2 Deadfire M38 - Ori o Koiki
Pillars of Eternity 2 Deadfire M38 - Ori o Koiki
Wyjście na mapę wyspy.
Miejsce startu. Rozpoczynasz tu eksplorację wioski.
Winda. Po zbliżeniu się do windy automatycznie załączy się rozmowa z Kipehą. Możesz ją sprowokować do walki, odejść, zapłacić 1000 złota, użyć Dyplomacji 8/Blefowania 9, ostrzec o planach łowców niewolników (quest "Na ostrzu włóczni" - M37) lub powołać się na królową (quest "Owocny sojusz" z M25 - wypowiedz hasło "Za kruszące się góry, za nękane zarazą morza"). Przekonanie Kipehy doprowadzi do odblokowania windy. Jeśli zawaliłeś próbę to możesz dotrzeć do sanktuarium od strony wodospadu (04). Z Kipehą możesz pohandlować (sprzedaje m.in. unikalny pierścień, zapasy, żywność i składniki alchemiczne) oraz poprosić o darmowy odpoczynek.
Czerwone drzewo. Możesz tu odnaleźć Zakażone koiki. Owocu tego możesz użyć do zatrucia Ruasare w jej sypialni w sanktuarium (08).
Klif. Możesz wspiąć się po ścianie żeby dotrzeć do bocznego wejścia do sanktuarium (05). Postać o wysokim Przetrwaniu może wykonać rekonesans. Postać z wysokimi umiejętnościami Atletyka i Przetrwanie może zaliczyć test wspinaczki (znalezienie bezpiecznej drogi) - jego zawalenie może doprowadzić do powstania kontuzji.
Boczne wejście do sanktuarium. Łączy ono wodospad oraz sypialnię Ruasare w sanktuarium.
Wspólne pole uprawne. W pobliżu jest sporo pojemników m.in. z żywnością, napojami, broniami i miksturami. Wyjmowanie przedmiotów z nich traktowane jest jednak jako kradzież.
Główne wejście do sanktuarium. Auata zna członka drużyny Tekehu (warto podróżować z nim po wiosce). Aparo pilnuje wejścia do sanktuarium - możesz porozmawiać z nim żeby zostać wpuszczonym, odejść lub zaatakować tubylców.
Komnata sypialna Ruasare. Możesz tu dotrzeć od strony wodospadu (05). Możesz umieścić Zakażone koiki z (03) w misie z owocami. Pozwoli ci to otruć Ruasare. Skrzynia z wartościowymi przedmiotami. Przełącznik odblokowuje przejście do sali tronowej (11).
Kapliczka Wahaki. Możesz tu umieścić bombę (granat, bomba popielna) i w przyszłości pozbyć się dzięki temu Burapo.
Komnata medytacji. W niektórych pojemnikach są wartościowe przedmioty (m.in. naszyjnik i zwoje), ale nawet samo zajrzenie do nich może sprowokowac tubylców do zaatakowania drużyny. Pojawia się tu Tangara - jeden z ważnych tulbyców możliwych do zabicia w ramach questu "Na ostrzu włóczni" (M37). Jeśli chcesz zabić go podstępem to odbierz od niego zwój dowodzenia konstruktem i przeprogramuj maszynę.
Sala tronowa. Przebywa tu wódz Ruasare. Możesz zaatakować ją i innych ważnych tubylców w celu wypełnienia założeń zadania "Na ostrzu włóczni" (M37) lub pomóc tubylcom w rozprawieniu się z łowcami niewolników rozpoczynając nowy quest "Barbarzyński biznes". Obok tronu jest tajna płyta naciskowa - dotknięcie jej otwiera przejście do komnaty ze skarbami (12).
Komnata ze skarbami. Naciśnij tajną płytę w sali tronowej (11). Zamknięta skrzynia z zamkiem 8 poziomu skrywa wysokiej jakości maczugę, zbroję i pas. Pozostałe skrzynie są otwarte - znajdziesz m.in. pelerynę, buty, klejnoty i złoto.
Główne wejście do sanktuarium. Auata zna członka drużyny Tekehu (warto podróżować z nim po wiosce). Aparo pilnuje wejścia do sanktuarium - możesz porozmawiać z nim żeby zostać wpuszczonym, odejść lub zaatakować tubylców.
Boczne wejście do sanktuarium. Łączy ono wodospad oraz sypialnię Ruasare w sanktuarium.
Zamknięta skrzynia - zamek 8 poziomu.
Powiększ mapę

Wyspa Ori o Koiki mapa, solucja Pillars of Eternity II Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja

WYSPA – Wyjście na mapę wyspy.

Miejsce startu. Rozpoczynasz tu eksplorację wioski.

Winda. Po zbliżeniu się do windy automatycznie załączy się rozmowa z Kipehą. Możesz ją sprowokować do walki, odejść, zapłacić 1000 złota, użyć Dyplomacji 8/Blefowania 9, ostrzec o planach łowców niewolników (quest "Na ostrzu włóczni" - M37) lub powołać się na królową (quest "Owocny sojusz" z M25 - wypowiedz hasło "Za kruszące się góry, za nękane zarazą morza"). Przekonanie Kipehy doprowadzi do odblokowania windy. Jeśli zawaliłeś próbę to możesz dotrzeć do sanktuarium od strony wodospadu (04). Z Kipehą możesz pohandlować (sprzedaje m.in. unikalny pierścień, zapasy, żywność i składniki alchemiczne) oraz poprosić o darmowy odpoczynek.

Czerwone drzewo. Możesz tu odnaleźć Zakażone koiki. Owocu tego możesz użyć do zatrucia Ruasare w jej sypialni w sanktuarium (08).

Klif. Możesz wspiąć się po ścianie żeby dotrzeć do bocznego wejścia do sanktuarium (05). Postać o wysokim Przetrwaniu może wykonać rekonesans. Postać z wysokimi umiejętnościami Atletyka i Przetrwanie może zaliczyć test wspinaczki (znalezienie bezpiecznej drogi) - jego zawalenie może doprowadzić do powstania kontuzji.

Boczne wejście do sanktuarium. Łączy ono wodospad oraz sypialnię Ruasare w sanktuarium.

Wspólne pole uprawne. W pobliżu jest sporo pojemników m.in. z żywnością, napojami, broniami i miksturami. Wyjmowanie przedmiotów z nich traktowane jest jednak jako kradzież.

Główne wejście do sanktuarium. Auata zna członka drużyny Tekehu (warto podróżować z nim po wiosce). Aparo pilnuje wejścia do sanktuarium - możesz porozmawiać z nim żeby zostać wpuszczonym, odejść lub zaatakować tubylców.

Komnata sypialna Ruasare. Możesz tu dotrzeć od strony wodospadu (05). Możesz umieścić Zakażone koiki z (03) w misie z owocami. Pozwoli ci to otruć Ruasare. Skrzynia z wartościowymi przedmiotami. Przełącznik odblokowuje przejście do sali tronowej (11).

Kapliczka Wahaki. Możesz tu umieścić bombę (granat, bomba popielna) i w przyszłości pozbyć się dzięki temu Burapo.

Komnata medytacji. W niektórych pojemnikach są wartościowe przedmioty (m.in. naszyjnik i zwoje), ale nawet samo zajrzenie do nich może sprowokowac tubylców do zaatakowania drużyny. Pojawia się tu Tangara - jeden z ważnych tulbyców możliwych do zabicia w ramach questu "Na ostrzu włóczni" (M37). Jeśli chcesz zabić go podstępem to odbierz od niego zwój dowodzenia konstruktem i przeprogramuj maszynę.

Sala tronowa. Przebywa tu wódz Ruasare. Możesz zaatakować ją i innych ważnych tubylców w celu wypełnienia założeń zadania "Na ostrzu włóczni" (M37) lub pomóc tubylcom w rozprawieniu się z łowcami niewolników rozpoczynając nowy quest "Barbarzyński biznes". Obok tronu jest tajna płyta naciskowa - dotknięcie jej otwiera przejście do komnaty ze skarbami (12).

Komnata ze skarbami. Naciśnij tajną płytę w sali tronowej (11). Zamknięta skrzynia z zamkiem 8 poziomu skrywa wysokiej jakości maczugę, zbroję i pas. Pozostałe skrzynie są otwarte - znajdziesz m.in. pelerynę, buty, klejnoty i złoto.

Legenda Pillars of Eternity 2 Deadfire M38 - Ori o Koiki

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)

Powyższa mapa prezentuje zamieszkiwaną przez tubylców wyspę Ori o Koiki. Lokacja ta powiązana jest z szeregiem opcjonalnych zadań gry Pillars of Eternity 2 Deadfire, w trakcie zaliczania których możesz porozumieć się z tubylcami i pomóc im lub wymordować najważniejsze osoby z wioski. Do zbadania są główna część wioski oraz sanktuarium gdzie odnajduje się lokalnego wodza.

Ważne miejsca w Ori o Koiki

2. Winda. Po zbliżeniu się do windy automatycznie załączy się rozmowa z Kipehą. Możesz ją sprowokować do walki, odejść, zapłacić 1000 złota, użyć Dyplomacji 8 / Blefowania 9, ostrzec o planach łowców niewolników (quest Na ostrzu włóczni - M37) lub powołać się na królową (quest Owocny sojusz z M25 - wypowiedz hasło "Za kruszące się góry, za nękane zarazą morza"). Przekonanie Kipehy doprowadzi do odblokowania windy. Jeśli zawaliłeś próbę to możesz dotrzeć do sanktuarium od strony wodospadu (M38,4).

Z Kipehą możesz pohandlować (dopiero po skorzystaniu z windy) - sprzedaje m.in. unikalny pierścień, zapasy, żywność i składniki alchemiczne. Oferuje ponadto darmowy odpoczynek (bez premii do statystyk).

4. Klif. Możesz wspiąć się po ścianie żeby dotrzeć do bocznego wejścia do sanktuarium (M38,5) . Postać o wysokim Przetrwaniu może wykonać rekonesans. Postać z wysokimi umiejętnościami Atletyka i Przetrwanie może zaliczyć test wspinaczki (znalezienie bezpiecznej drogi) - jego zawalenie może doprowadzić do powstania kontuzji.

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie