Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Pillars of Eternity 2 Deadfire M19 - Neketaka: Dzika Klacz
Pillars of Eternity 2 Deadfire M19 - Neketaka: Dzika Klacz
Wyjście do: Królewska Przystań.
Główna sala. Gyntel jest oberżystą - możesz wynająć pokój, zakupić zapasy oraz zrekrutować podróżników i żeglarzy. Abocco zleca zadania z grupy "Nagroda za głowę". Kahn zleca poboczne zadanie "Na tacę albo na tacy" - udaj się na piętro żeby porozmawiać z Aenalys (03). Kapitan Radora powiązana jest z questem "Długa historia długu" (M11,2).
Dom uciech. Możesz opłacić kurtyzana Ymira - 150 złota. W północnej kanapie jest skrytka - Huański pas zauroczenia i złoto.
Pokój Aenalys. Możesz spotkać się z kurtyzaną Aenalys w ramach questu "Na tacę albo na tacy" (01) oraz opłacić ją - 100 złota. Szafa z zamkiem 8 poziomu - możesz otrzymać klucz do niej od Aenalys. W szafie znajdziesz strój i dziennik Oswalda (przedmiot questowy).
Pokój Rabyuny. Rabyuna jest kurtyzaną i możesz ją opłacić - 300 złota.
Pokój Konstantena. Konstanten jest kurtyzanem - możesz opłacić go za 250 złota. O wiele ważniejsze jest to, że możesz zrekrutować go do drużyny w roli pomocnika (dostępne klasy dla Konstantena to enigmatyk i barbarzyńca).
Schody łączące parter i piętro budynku.
Wyjście do: Królewska Przystań.
Schody łączące parter i piętro budynku.
Szafa - zamek 8 poziomu, klucz daje Anaelys.
Powiększ mapę

Dzika Klacz | Wyspa Neketaka | Solucja Pillars of Eternity II Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja

M11 – Wyjście do: Królewska Przystań.

Główna sala. Gyntel jest oberżystą - możesz wynająć pokój, zakupić zapasy oraz zrekrutować podróżników i żeglarzy. Abocco zleca zadania z grupy "Nagroda za głowę". Kahn zleca poboczne zadanie "Na tacę albo na tacy" - udaj się na piętro żeby porozmawiać z Aenalys (03). Kapitan Radora powiązana jest z questem "Długa historia długu" (M11,2).

Dom uciech. Możesz opłacić kurtyzana Ymira - 150 złota. W północnej kanapie jest skrytka - Huański pas zauroczenia i złoto.

Pokój Aenalys. Możesz spotkać się z kurtyzaną Aenalys w ramach questu "Na tacę albo na tacy" (01) oraz opłacić ją - 100 złota. Szafa z zamkiem 8 poziomu - możesz otrzymać klucz do niej od Aenalys. W szafie znajdziesz strój i dziennik Oswalda (przedmiot questowy).

Pokój Rabyuny. Rabyuna jest kurtyzaną i możesz ją opłacić - 300 złota.

Pokój Konstantena. Konstanten jest kurtyzanem - możesz opłacić go za 250 złota. O wiele ważniejsze jest to, że możesz zrekrutować go do drużyny w roli pomocnika (dostępne klasy dla Konstantena to enigmatyk i barbarzyńca).

Schody łączące parter i piętro budynku.

Legenda Pillars of Eternity 2 Deadfire M19 - Neketaka: Dzika Klacz

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)

Powyższa mapa prezentuje Dziką Klacz (The Wild Mare). Jest to jeden z większych budynków nadających się do zbadania podczas pobytu w mieście Neketaka w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire. Wejście do budynku zlokalizowane jest w dzielnicy Królewska Przystań. Lokacja ta jest połączeniem tawerny (parter), w której możesz skorzystać z opcji odpoczynku, zakupić zapasy czy odblokować questy, oraz domu uciech (piętro), w którym możesz opłacić kurtyzany (do wyboru obie płcie) i przyłączyć do drużyny nową osobę.

Ważne miejsca w Dzikiej Klaczy

1. Główna sala. Gyntel jest oberżystą - możesz wynająć pokój (za darmo, który nie oferuje premii do statystyk, oraz za 200 złota, który dodaje 1 rzucenie każdego zaklęcia 1 poziomu oraz +1 do wszystkich umiejętności), zakupić zapasy oraz zrekrutować podróżników i żeglarzy.

Abocco zleca zadania z grupy Nagroda za głowę.

Kahn zleca poboczne zadanie Na tacę albo na tacy - udaj się na piętro żeby porozmawiać z Aenalys (M19,3).

Kapitan Radora powiązana jest z questem Długa historia długu (M11,2).

2. Dom uciech. Możesz opłacić kurtyzana Ymira - 150 złota.

W północnej kanapie jest skrytka - Huański pas zauroczenia (+1 do Przetrwania i +20% do szybkości ruchu) i złoto.

3. Pokój Aenalys. Możesz spotkać się z kurtyzaną Aenalys w ramach questu Na tacę albo na tacy (M19,1) oraz opłacić ją - 100 złota.

Szafa z zamkiem 8 poziomu - możesz otrzymać klucz do niej od Aenalys. W szafie znajdziesz strój i dziennik Oswalda (przedmiot questowy).

5. Pokój Konstantena. Konstanten jest kurtyzanem - możesz opłacić go za 250 złota. O wiele ważniejsze jest to, że możesz zrekrutować Konstantena do drużyny w roli pomocnika (dostępne klasy dla Konstantena to enigmatyk i barbarzyńca).

Questy do odblokowania w Dzikiej Klaczy

[Zadania] Nagroda za głowę (Bounty) - Porozmawiaj z Abocco (M19,1). Zleca on kilka zadań z tej kategorii. Pierwsze z nich dotyczy wytropienia i zamordowania Meryel Szalonej.

[Misje] Na tacę albo na tacy (Lost Dues in Good Faith) - Porozmawiaj z Kahn (M19,1).

Questy kontynuowane w Dzikiej Klaczy

[Zadania] Długa historia długu (The Shipwright's Plight) (M11) - Porozmawiaj z Kapitan Radorą.

Ważne postacie niezależne w Dzikiej Klaczy

Gyntel (M19,1) - jest oberżystą - możesz wynająć pokój, zakupić zapasy oraz zrekrutować podróżników i żeglarzy.

Abocco (M19,1) - zleca questy z kategorii Nagroda za głowę.

Kahn (M19,1) - zleca poboczne zadanie Na tacę albo na tacy.

Ymir (M19,2) - jest kurtyzanem - możesz opłacić go (150 złota).

Aenalys (M19,3) - jest kurtyzaną - możesz opłacić ją (100 złota) oraz spotkać się z nią w ramach misji Na tacę albo na tacy.

Rabyuna (M19,4) - jest kurtyzaną - możesz opłacić ją (300 złota).

Konstanten (M19,5) - jest kurtyzanem - możesz opłacić go (250 złota) oraz przyłaczyć do drużyny w roli pomocnika.

Inne informacje związane z Dziką Klaczą

Opłacenie na piętrze jednej z kurtyzan nie wiąże się z żadnymi zmianami w statystykach postaci. Nie licz na to, że obejrzysz jakąś dodatkową scenkę przerywnikową. Ekran ściemni się i po chwili załączy się rozmowa pożegnalna.