Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pillars of Eternity 2: Mag - klasa postaci Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja

Niniejsza strona opisuje klasę postaci Mag w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire. Znajdziesz tutaj podstawowe informacje o klasie, opis podklas z premiami oraz karami, wyniki połączeń w wieloklasowości, a także zbiór porad i wskazówek ułatwiających rozgrywkę.

Podstawowe informacje

Magowie w Pillars of Eternity 2 to mistrzowie pradawnej wiedzy, którzy poskromili żywioły i opanowali najróżniejsze zaklęcia. Niebywale inteligentni, często formują gildie i przekazują swoje umiejętności innym adeptom sztuk magicznych. Potężny czarodziej jest w stanie samodzielnie zniszczyć praktycznie każdego wroga.

Główna rola: Kontrola przeciwnika (Crowd Control)

Poboczna rola: Agresor (Striker)

Źródło mocy: czary wiedzy tajemnej

Podklasy

Sztukmistrz (Conjurer) - specjalizują się w wyczarowywaniu broni i fizycznych obiektów. Są za to niezdolni opanować zaklęcia ze szkół Ewokacji (Evocation) i Iluzji (Illusion).

Premia:

  1. Postać otrzymuje wyższy poziom siły czarów przywołania.
  2. Zdobywa czar przywołania chowańca, który zapewnia pasywne premie.

Kara:

  1. Postać traci dostęp do czarów szkół ewokacji i iluzji.
  2. Wydłużony czas odzyskania gotowości dla czarów innych niż ze szkoły przywołania.

Zaklinacz (Enchanter) - w walce głównie omamiają i dezorientują wrogów. Niezdolni do nauki zaklęć ze szkoły Iluzji (Illusion) i Transmutacji (Transmutation).

Premia:

  1. Postać otrzymuje wyższy poziom siły czarów zaklinania.
  2. Zdobywa zdolność pasywną "swobodne działanie", która raz na potyczkę usuwa nałożoną przypadłość związaną ze zręcznością i zapewnia tymczasową odporność na tego typu przypadłości.

Kara:

  1. Postać traci dostęp do czarów szkół transmutacji i iluzji.
  2. Wydłużony czas odzyskania gotowości dla czarów innych niż ze szkoły zaklinania.

Ewokator (Evoker) - cały trud nauki przeznaczyli na naukę destrukcyjnych zaklęć. Niezdolni do nauki zaklęć ze szkoły Transmutacji (Transmutation) i Przywoływania (Conjuration).

Premia:

  1. Postać otrzymuje wyższy poziom siły czarów ewokacji.
  2. Czary ewokacji mają szansę na podwójne rzucenie.

Kara:

  1. Postać traci dostęp do czarów szkół transmutacji i przywoływania.
  2. Wydłużony czas odzyskania gotowości dla czarów innych niż ze szkoły ewokacji.

Iluzjonista (Illusionist) - stawiają na iluzję i sztuczki, tak by zwodzić swoich wrogów. Nie są w stanie rzucać zaklęć Przywoływania (Conjuration) i Zaklinania (Enchanting).

Premia:

  1. Postać otrzymuje wyższy poziom siły czarów iluzji.
  2. Zdobywa zdolność pasywną "zwierciadło", która raz na potyczkę po pierwszym otrzymanym ataku wywołuje zaklęcie "lustrzany obraz".

Kara:

  1. Postać traci dostęp do czarów szkół zaklinania i przywoływania.
  2. Wydłużony czas odzyskania gotowości dla czarów innych niż ze szkoły iluzji.

Transmutator (Transmuter) - potrafią przekształcać siebie i swoich wrogów w różne kształty. Nie mogą rzucać zaklęć ze szkoły Zaklinania (Enchantment) i Ewokacji (Evocation).

Premia:

  1. Postać otrzymuje wyższy poziom siły czarów transmutacji.
  2. Pozwala przemienić się w ogra - w tej formie nie można używać zaklęć, ale cechy fizyczne ulegają wzmocnieniu.

Kara:

  1. Postać traci dostęp do czarów szkół zaklinania i ewokacji.
  2. Wydłużony czas odzyskania gotowości dla czarów innych niż ze szkoły transmutacji.

Umiejętności na start

Zależnie od wybranej szkoły magii, możesz nauczyć się jednego z poniższych zaklęć:

Ikona

Nazwa

Efekt

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie