Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jak rozpocząć zabawę z dodatkiem Beast of Winter do gry Pillars of Eternity II? Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja

Beast of Winter to pierwsze rozszerzenie do gry Pillars of Eternity 2 Deadfire. Fabuła dodatku kręci się wokół tajemniczych kultystów czekających na koniec świata. W ramach DLC gracze odwiedzają wyspę skutą lodem, na której rozgrywa się wiele nowych misji. Dodatkową atrakcją są nowi towarzysze oraz unikalne uzbrojenie. Oprócz tego, rozszerzenie przenosi graczy do całkowicie nowego wymiaru. Warto wspomnieć, że Beast of Winter jest niesamodzielnym dodatkiem, więc do działania wymagana jest podstawowa wersja gry.

Jak rozpocząć dodatek?

Aby rozpocząć zabawę z dodatkiem należy wczytać zapis gry przed ukończeniem głównej fabuły Pillars of Eternity 2 Deadfire - Jak rozpocząć zabawę z dodatkiem Beast of Winter do gry Pillars of Eternity II? - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Aby rozpocząć zabawę z dodatkiem należy wczytać zapis gry przed ukończeniem głównej fabuły Pillars of Eternity 2 Deadfire. Powinieneś automatycznie otrzymać list, ale jeśli tak się nie stanie, to wejdź do najbliższej lokacji, a następnie udaj się na swój statek. Otrzymany list zapoczątkuje misję Honorowy gość (An Honored Guest). Twoim celem jest udanie się do pierwszej lokacji z dodatku - Strażnica Heroldów (Harbinger's Watch) znajduje się w prawym dolnym rogu mapy świata. Miejsce zostanie odkryte na mapie, więc nie musisz go szukać.