Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pillars of Eternity 2: Kraina marzeń - solucja, opis przejścia Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 marca 2021

Niniejsza strona opisuje zadanie Kraina marzeń (A Paradise of the Mind) w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire. Misja rozgrywa się na Strzaskanej Rafie (Splintered Reef) (M44), czyli na wyspie umarłych, znajdującej się w prawym dolnym rogu mapy świata.

Uwaga - jest to dość wymagające zadanie. Twoja drużyna powinna posiadać minimum 16 poziom.

Rozpoczęcie misji i walka z Zulką

Misja rozpoczyna się na wyspie Strzaskana Rafa (M44) - jest to lokacja podzielona na trzy dzielnice, ale na początek musisz udać się do karczmy Marynowany Węgorz (The Pickled Eel) - Pillars of Eternity 2: Kraina marzeń - solucja, opis przejścia - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Misja rozpoczyna się na wyspie Strzaskana Rafa (M44) - jest to lokacja podzielona na trzy dzielnice, ale na początek musisz udać się do karczmy Marynowany Węgorz (The Pickled Eel). Tam zostaniesz zaczepiony przez postać o imieniu Zakuty Łeb (Copperhead). Stwierdzi, że na wyspie dzieje się coś dziwnego, a twoim zadaniem będzie zbadanie tutejszej krypty.

Przy okazji ostrzeże cię przed Zulką, która po chwili wejdzie do karczmy z kilkoma pomocnikami i zaatakuje twoją drużynę - warto skupić się na samej Zulce, a dopiero potem zająć się pozostałymi przeciwnikami - Pillars of Eternity 2: Kraina marzeń - solucja, opis przejścia - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Przy okazji ostrzeże cię przed Zulką, która po chwili wejdzie do karczmy z kilkoma pomocnikami i zaatakuje twoją drużynę - warto skupić się na samej Zulce, a dopiero potem zająć się pozostałymi przeciwnikami. Musisz wiedzieć, że wszyscy goście w karczmie również przyłączą się do walki, więc czeka cię bitwa z kilkunastoma wrogami.

Chłostana morzem krypta

Po pokonaniu wszystkich wrogów udaj się do dzielnicy Chłostana morzem krypta (Sea-Lashed Crypt) - Pillars of Eternity 2: Kraina marzeń - solucja, opis przejścia - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Po pokonaniu wszystkich wrogów udaj się do dzielnicy Chłostana morzem krypta (Sea-Lashed Crypt). Już na początku czeka cię walka z fampyrami, gulami oraz szkieletami - warto skupić się na fampyrach. Na pobliskim statku stacjonują strzelcy, więc na nich również warto zwrócić uwagę. Po walce udaj się na górę statku i przejdź do kolejnej lokacji.

Trafisz do krypty - Pillars of Eternity 2: Kraina marzeń - solucja, opis przejścia - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Trafisz do krypty. Na początek skieruj się na most - tam spotkasz Przywróconego ogra, a twoje tyły zaatakują Zbrojni.

Po walce kieruj się zgodnie ze ścieżką, aż dotrzesz do miejsca z dwoma mostami i przejściem - Pillars of Eternity 2: Kraina marzeń - solucja, opis przejścia - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Po walce kieruj się zgodnie ze ścieżką, aż dotrzesz do miejsca z dwoma mostami i przejściem. Kamienny most prowadzi do zamkniętej bramy, przy której wymagane są dwie fiolki krwi fampyra - jedną zdobędziesz pokonując Kwatermistrza w pomieszczeniu, do którego dostaniesz się przez drewniany most. Drugą fiolkę zdobędziesz od Mistrza run Kastora, który przebywa w dolnej części lokacji.

  1. [1] - do otwarcia zamkniętej bramy potrzebujesz krwi fampyra, którą zdobędziesz od dwóch mini-bossów.
  2. [2] - drewniany most prowadzi do Kwatermistrza. Po drodze spotkasz jeszcze innych przeciwników - fampyry, szkielety czy ogry.
  3. [3] - największe pomieszczenie w tej lokacji. W dużej sali znajduje się Mistrz run, ale po drodze (jeśli twoja drużyna ma wysoki wskaźnik Percepcji) możesz odnaleźć sekretny pokój z trumną, gdzie znajdziesz unikalny miecz Koło Pustki

Kwatermistrz i Mistrz run to wymagający przeciwnicy z sporą obstawą. Na początek warto skupić się na nich samych, a pomniejszymi przeciwnikami zajmować się dopiero wtedy, gdy bardzo przeszkadzają w walce. Przy ich ciałach znajdziesz fiolki krwi fampyra.

Mając dwie fiolki możesz przejść przez kamienny most - Pillars of Eternity 2: Kraina marzeń - solucja, opis przejścia - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Mając dwie fiolki możesz przejść przez kamienny most. Przy bramie znajdziesz dwa posągi - przy każdym użyj fiolki krwi fampyra. Przejście zostanie odblokowane.

Spotkanie z Menzzago i zakończenie zadania

Po wejściu na górę spotkasz się z Menzzago - automatycznie rozpocznie się rozmowa, ale nawet jeśli wybierz jedną z unikalnych opcji, to i tak będziesz musiał stoczyć z nim walkę - Pillars of Eternity 2: Kraina marzeń - solucja, opis przejścia - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Po wejściu na górę spotkasz się z Menzzago - automatycznie rozpocznie się rozmowa, ale nawet jeśli wybierz jedną z unikalnych opcji, to i tak będziesz musiał stoczyć z nim walkę. Standardowo, na początek najlepiej skupić się na samym Menzzago, a dopiero potem na jego sługach. Po zabiciu koniecznie go przeszukaj - znajdziesz przy nim legendarne berło Amaliorra, legendarny pancerz Szata z pajęczego jedwabiu oraz grymuar Menzzaga.

Oprócz tego warto zainteresować się pobliską czerwoną kulą, która ma wpływ na zakończenie zadania:

  1. Jeśli ją zniszczysz, to Zakuty Łeb będzie mógł dołączyć do twojej załogi i wręczy ci unikalny Hełm Zakutego Łba (-20% otrzymywanych obrażeń od czarów, -8 do celności jeśli używasz czarów) ale wszyscy mieszkańcy wyspy zostaną zabici.
  2. Jeśli jej nie zniszczysz, to mieszkańcy przeżyją (ale dalej będę pod wpływem zaklęcia), a Zakuty Łeb nie dołączy do twojej załogi i wręczy ci Skorodowaną spiżową figurkę rogu (przywołującą spaczonego adrowego animate).

Po decyzji co do czerwonej kuli, udaj się do dzielnicy Hangar na łodzie (wyjście do mapy wyspy znajduje się po prawej stronie lokacji z Menzzago) - będzie tam czekał Zakuty Łeb. W zależności od wyboru ujrzysz jeden z powyższych wariantów, a zadanie się zakończy.