Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

4 misja - mapy | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

4 misja - mapy

M11 - mapa fabularna

1 - lokacja startowa - 4 misja - mapy | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - lokacja startowa

2 - miasteczko Ashwick (Podbij Ashwick)

3 - zamek Inferno

4 - główna siedziba demonów

5 - wioska rybacka (Światelko nadziei)

6 - brama (Matka koszmarów, Nosił wilk razy kilka)

7 - twierdza Isegrim (Nosił wilk razy kilka)

8 - miasta Gerharta (Przybywamy w pokoju)

9 - wulkan (Honor to obosieczna broń)

10 - latarnia morska (Światełko nadziei)

11 - wyspa skarbów

X - zejście do podziemi (Matka koszmarów)

X1 - jednostronny portal do wyjścia X2

X2 - wyjście z portalu X1

X3 - portal dwustronny

X4 - jednostronny portal do wyjścia X5

X5 - wyjście z portalu X4

X6 - jednostronny portal do wyjścia X7

X7 - wyjście z portalu X6

M12 - mapa obiektów aktywnych

Uwaga! Jako, że mapa do tego scenariusza jest naprawdę ogromna, postanowiliśmy podzielić ją na dwie części - na jednej zaznaczono wszystkie obiekty aktywne (możliwe do przejęcia, jak miasta, forty czy kopalnie), na drugiej zaś pasywne (czyli dające różne premie bohaterowi). Dzięki temu poradnik powinien zyskać na czytelności.

1 - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie) - 4 misja - mapy | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)

2 - kopalnia kamieni (daje 2 sztuki kamienia dziennie)

3 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)

4 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)

5 - miasta

6 - siedlisko (zwiększa przyrost jednostek w mieście)

7 - latarnia morska (dwukrotnie zwiększa ilość punktów ruchu na morzu wszystkich bohaterów gracza, który posiada ten obiekt)

M13 - mapa obiektów pasywnych

Uwaga! Jako, że mapa do tego scenariusza jest naprawdę ogromna, postanowiliśmy podzielić ją na dwie części - na jednej zaznaczono wszystkie obiekty aktywne (możliwe do przejęcia, jak miasta, forty czy kopalnie), na drugiej zaś pasywne (czyli dające różne premie bohaterowi). Dzięki temu poradnik powinien zyskać na czytelności.

1 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP - 4 misja - mapy | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

2 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

3 - kryształ oświecenia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

4 - kapliczka rycerstwa (zwiększa zasięg ruchu jednostek podczas bitwy o 1 oraz ich morale o 5. Efekt utrzymuje się przez tydzień. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na siedem tur)

5 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

6 - obserwatorium (odsłania pobliski obszar)

7 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

8 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10% na czas następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

9 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

10 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

11 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)

12 - ołtarz zniszczenia (w następnej bitwie przeciwnik bohatera zostanie zaatakowany gradem meteorów. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)

13 - kryształ mocy (daje bohaterowi premię +1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

14 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

15 - kula strumieni magii (pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might & Magic: Heroes VI)

16 - arena (daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe, ale dopiero po pokonaniu strażników. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)

17 - kapliczka demonów (daje premię +5 do siły ataku oraz szczęścia na tydzień. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

18 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenie bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

19 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

20 - piekielna kuźnia (zwiększa siłę ataku i moc magiczną bohatera o 5 na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

21 - fala chaosu (w następnej bitwie po stronie bohatera, który odwiedzi ten obiekt, pojawi się kierowany przez komputer potwór. Bestia powoli pożera losowe oddziały wroga [ten może przerwać proces zabijając monstrum]. Bohater może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

22 - chór wiernych (zwiększa przywództwo i moc magiczną bohatera o 5 podczas następnej walki. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

23 - kapliczka siódmego smoka (podnosi poziom bohatera za opłatą zależną od jego aktualnego poziomu. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

24 - posąg centaura (daje bohaterowi premię +5 do punktów ruchu oraz zwiększa obrażenia dystansowe jego armii o 10% na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

25 - monument objawienia (odsłania pewien obszar mapy)

26 - świątynia zadumy (w następnej walce bohater otrzymuje premię +10 do inicjatywy i +5 do siły ataku. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

27 - kapliczka żywiołu wody (jeżeli przyjazne istoty otrzymają obrażenia w następnej walce, natychmiast otrzymują efekt lodowej zbroi)

28 - kapliczka aniołów (zwiększa moc magiczną i przywództwo bohatera o 5 do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

29 - wrak galeonu (jest strzeżony przez oddział nieumarłych - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)

X - zejście do podziemi

X1 - jednostronny portal do wyjścia X2

X2 - wyjście z portalu X1

X3 - portal dwustronny

X4 - jednostronny portal do wyjścia X5

X5 - wyjście z portalu X4

X6 - jednostronny portal do wyjścia X7

X7 - wyjście z portalu X6