Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie poradnik Might & Magic: Heroes VI

Królestwo

Nazwa - Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nazwa

Reputacja

Poziom

Działanie

Opis

Uwagi

Architektura I - Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Architektura I

Neutralna

1

Pasywne

Przyrost jednostek z siedlisk w danej strefie kontroli wzrasta o 1.

Całkiem opłacalne, jeżeli posiadamy siedlisko 3 poziomu.

Architektura II - Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Architektura II

Neutralna

2

Pasywne

Jeżeli bohater jest w mieście, koszt ulepszanych lub konwertowanych w nim budynków jest mniejszy o 20%. Wymaga Architektury I.

Przydatne, jeżeli nie posiadamy zbyt wiele surowców i prowadzimy agresywną ekspansję.

Architektura III - Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Architektura III

Neutralna

3

Pasywne

Miasto, które wizytuje bohater, może wznieść dwa budynki w czasie jednej tury. Można użyć raz na turę. Wymaga Architektury II.

Szalenie opłacalne na większych mapach i jeżeli prowadzimy agresywną wojnę. Umiejętność ta idealnie uzupełnia się ze swoimi niższymi poziomami.

Ekonomia I - Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Ekonomia I

Neutralna

1

Pasywne

Bohater znajduje o 20% więcej surowców na mapie przygody.

Ciekawa propozycja, jeżeli posiadamy niewiele surowców, a mapa jest duża.

Ekonomia II - Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Ekonomia II

Neutralna

2

Pasywne

Targowiska oferują lepsze ceny (liczy się jak jedno targowisko). Wymaga ekonomii I.

Opłacalne tylko ze względu na swoje rozwinięcie.

Ekonomia III - Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Ekonomia III

Neutralna

3

Pasywne

Każdego dnia bohater zyskuje 2 sztuki kamienia i drewna. Wymaga ekonomii II.

Dzięki tej umiejętności staniemy się prawdziwymi krezusami - jednak bohater na tym poziomie ma z pewnością ciekawsze rzeczy do robienia, niż zapewnianie zapasów.

Zwiadowca I - Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zwiadowca I

Neutralna

1

Pasywne

Zwiększa zasięg wzroku bohatera o 2 i podaje pełną informację o liczebności neutralnych wojsk (ale tylko, jeżeli te są w zasięgu ruchu).

Zawsze warto wiedzieć, z kim mamy do czynienia - zwiad może być przydatny, ale są lepsze umiejętności.

Zwiadowca II - Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zwiadowca II

Neutralna

2

Pasywne

Zwiększa zasięg wzroku bohatera o 1 i pozwala poznać ekwipunek, umiejętności i reputację wroga (tylko w zasięgu ruchu). Wymaga zwiadowcy I.

J.w.

Zwiadowca III - Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zwiadowca III

Neutralna

3

Pasywne

Zwiększa zasięg wzroku bohatera o 1 i odsłania wszystkie surowce i artefakty na mapie świata. Wymaga zwiadowcy II.

Umiejętność wymaga bohatera na 15 poziomie - na tym etapie gry zapewne wszystkie przedmioty i skarby będą już dawno zebrane przez graczy.

Splądrowanie kopalni - Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Splądrowanie kopalni

Neutralna

2

Aktywne (mapa świata)

Bohater traci wszystkie punkty ruchu, zyskując trzydniowy przychód z plądrowanej kopalni. Przeciwnik nie otrzymuje z niej surowców przez trzy tury.

Patrz rozdział: plądrowanie i sabotowanie.

Sabotaż kopalni - Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Sabotaż kopalni

Neutralna

2

Aktywne (mapa świata)

Bohater traci wszystkie punkty ruchu, wyłączając wybraną kopalnię z użytku na siedem dni.

Patrz rozdział: plądrowanie i sabotowanie.