Firmy

EA Maxis / Maxis Software

EA Maxis / Maxis Software to producent i wydawca gier.

Oficjalna strona firmy EA Maxis / Maxis Software

Najpopularniejsze gry wyprodukowane przez EA Maxis / Maxis Software

The Sims 4

The Sims 4

2 września 2014

Symulacje

The Sims 4
The Sims: Medieval

The Sims: Medieval

22 marca 2011

Symulacje

The Sims: Medieval
The Sims 2

The Sims 2

17 września 2004

Symulacje

The Sims 2
The Sims 3

The Sims 3

2 czerwca 2009

Symulacje

The Sims 3
The Sims Mobile

The Sims Mobile

7 marca 2018

Symulacje

The Sims Mobile
SimCity

SimCity

5 marca 2013

Strategiczne

SimCity

EA Maxis (pierwotnie Maxis Software) to funkcjonujący od 1987 roku amerykański producent (a początkowo również wydawca) gier wideo na komputery osobiste, konsole oraz urządzenia mobilne. Od roku 1997 jest własnością koncernu Electronic Arts i mimo wielu zmian w strukturze organizacyjnej firmy, pozostaje jednym z kluczowych studiów deweloperskich grupy EA, odpowiedzialnym za jedną z najlepiej sprzedających się marek wszech czasów, czyli serię The Sims. Od roku 2015 bezpośrednią pieczę nad studiem sprawuje Samantha Ryan, wiceprezes koncernu Electronic Arts.

W początkowym okresie działalności (jako Maxis Software) studio dało się poznać przede wszystkim za sprawą serii strategiczno-symulacyjnej SimCity, której pierwsze odsłony zyskały miano gier kultowych i zapisały się na stałe w annałach komputerowej rozrywki. I choć studio ma na swoim koncie także wiele innych, bazujących na podobnym koncepcie tytułów, zwanych popularnie „simami”, to jednak żadnemu z nich nie udało się powtórzyć sukcesu legendarnego poprzednika. Po przejęciu studia przez koncern Electronic Arts, kluczową marką EA Maxis stała się zapoczątkowana w roku 2000 seria The Sims. Po niezbyt udanym debiucie zupełnie nowej marki Spore oraz kiepskim przyjęciu najnowszych odsłon cyklu SimCity, The Sims pozostaje obecnie główną serią gier rozwijanych przez EA Maxis.

Historia

Początki EA Maxis sięgają roku 1987, kiedy to w mieście Orinda (w stanie Kalifornia) dwóch deweloperów: Will Wright oraz Jeff Braun postanowiło założyć własne studio o nazwie Maxis. Nieco wcześniej, bo już w 1985 roku, na komputerach Commodore 64 ukazała się pierwotna wersja autorskiej gry Willa Wrighta o nazwie SimCity. Ze względu na innowacyjność gry twórca miał jednak spore problemy ze znalezieniem wydawcy zainteresowanego przeniesieniem tytułu na inne platformy sprzętowe. Chęć stworzenia firmy, która zajęłaby się jego wydaniem, była zaś bezpośrednim impulsem do założenia studia. Według niektórych źródeł, przyjęta przez firmę nazwa Maxis powstała poprzez odwrócenie słów „Six AM” (pol. szósta rano). Inne źródła mówią zaś, że przyczyniła się do niej sugestia ojca Jeffa Brauna, według którego wpadająca w ucho nazwa studia powinna składać się z dwóch sylab i mieć w środku literę „x”.

Wbrew powszechnej opinii, pierwszą oficjalną produkcją studia Maxis nie było wspomniane SimCity, ale wydana w 1988 roku przez firmę Image Works gra lotnicza SkyChase na Amigę i Atari ST (przeniesiona następnie na komputery PC za sprawą Broderbund Software). Jednak dopiero ponowne wydanie SimCity z 1989 roku rozsławiło studio Maxis na cały świat, stając się jedną z najbardziej kultowych gier w historii i dając początek całej serii kontynuacji oraz naśladowców, zwanych popularnie „simami”. W latach 1990-1993 amerykański deweloper wydał szereg opartych na podobnym koncepcie gier strategiczno-symulacyjnych, takich jak SimEarth: The Living Planet, SimAnt: The Electronic Ant Colony, SimLife czy SimFarm. W roku 1993 ukazała się także kontynuacja największego przeboju studia, zatytułowana SimCity 2000, która powtórzyła sukces pierwowzoru, oferując znacznie bardziej rozwiniętą mechanikę rozgrywki i nieporównywalnie lepszą oprawę wizualną.

W 1994 roku Maxis przeniósł swą siedzibę z miasta Orinda do położonego nieopodal Walnut Creek. W tym samym roku firma przejęła teksańskie studio Cinematronics (później Maxis South) i we współpracy z nim wydała grę Full Tilt! Pinball. Swoistą ciekawostkę stanowić może fakt, że jeden z pochodzących z gry stołów o nazwie Space Cadet został przez firmę Microsoft dołączony do pakietu Plus! dla systemu Windows 95, a następnie do kolejnych wersji popularnych „okienek” (z Windows XP włącznie). W międzyczasie na rynku pojawiały się kolejne – choć już nie tak udane – „simy”, w tym dwa dosyć nietypowe: SimCopter oraz Streets of SimCity, w których śmigłowcem lub samochodem można było zwiedzać miasta zaimportowane z SimCity 2000. Obie gry okazały się jednak komercyjnymi porażkami, a rosnące straty studia w połączeniu z brakiem koncepcji na przyszłość sprawiły, że włodarze Maxisa zaczęli szukać liczącego się partnera. Z pomocą przyszła firma Electronic Arts, która już wcześniej wydała kilka gier studia, na czele z drugą odsłoną cyklu SimCity. 28 lipca 2007 EA stało się właścicielem Maxisa, wykupując go za kwotę 125 milionów dolarów. W przeciwieństwie do innych słynnych przejęć „Elektroników” z tego okresu, cała transakcja odbyła się przy minimalnych stratach personalnych studia.

Pod skrzydłami koncernu Electronic Arts deweloperzy z Maxis Software, pracując w tzw. czasie wolnym, ukończyli grę SimCity 3000, która ukazała się w 1999 roku. Prawdziwym przełomem dla studia okazał się jednak początek nowego milenium, kiedy to na rynek trafiła pierwsza odsłona zupełnie nowej marki – The Sims, odnosząc błyskawiczny sukces komercyjny, zarówno wśród doświadczonych graczy, jak i młodszych odbiorców i osiągając status jednej z najlepiej sprzedających się gier wszech czasów. Sukces tytułu ugruntował mocną pozycję Willa Wrighta i całego studia, które dzięki temu uniknęło likwidacji oraz losu, jaki spotkał wiele utalentowanych ekip deweloperskich po przejęciu przez Electronic Arts. W kolejnych latach Maxis skupił się głównie na licznych dodatkach do swojej przebojowej gry, choć w roku 2003 znalazło się miejsce dla kolejnej odsłony serii SimCity. Oferująca po raz pierwszy w pełni trójwymiarową oprawę graficzną gra SimCity 4 była pierwszą częścią cyklu, przy której powstaniu nie uczestniczył bezpośrednio sam Will Wright. W roku 2004 pojawiła się pełnoprawna kontynuacja serii The Sims, okazując się ponownie wielkim hitem sprzedażowym. W tym samym roku koncern EA podjął decyzję o zamknięciu jednego z najstarszych oddziałów Maxisa w Walnut Creek i przeniesieniu jego personelu do swoich biur w Redwood City.

Po oszałamiającym sukcesie obu części The Sims, w strukturach EA Maxis wydzielono specjalną ekipę deweloperską o nazwie The Sims Studio, której zadaniem było dalsze rozwijanie serii; pierwszą grą tego zespołu było The Sims 3 (2009). W roku 2007 ukazała się kolejna odsłona cyklu SimCity o nazwie SimCity: Społeczności, jednak ze względu na całkowicie zmienioną koncepcję rozgrywki produkcja przeszła niemalże bez echa. W latach 2007-2011 pojawiła się też poboczna odsłona serii The Sims o nazwie The Sims: Medieval, a także kilka gier z cyklu MySims, będącego przeznaczoną dla najmłodszych odbiorców wersją popularnych Simsów. W międzyczasie Will Wright skupił się zaś na stworzeniu kolejnej nowej marki, którą okazała się wydana w 2008 roku gra Spore. Mimo stosunkowo niezłych wyników sprzedażowych, gra spotkała się jednak z ogromną falą krytyki, która przyczyniła się do tego, że w 2009 roku Wright postanowił opuścić EA Maxis. Już bez jego udziału, studio stworzyło jej kontynuację o nazwie Darkspore (2011), a także stanowiącą swoisty restart marki, kolejną odsłonę cyklu SimCity (2013). Obie gry spotkały się jednak z raczej chłodnym przyjęciem graczy, co sprawiło, że w kolejnych latach EA Maxis skoncentrował się niemal wyłącznie na rozwijaniu serii The Sims.

W roku 2012 The Sims Studio zostało ponownie zintegrowane z marką EA Maxis i skupiło się na przygotowaniu kolejnej odsłony swej bestsellerowej serii, która ukazała się na rynku dwa lata później. W marcu 2015 roku firma Electronic Arts podjęła decyzję o zamknięciu oddziału w Emeryville, który na przestrzeni lat stanowił jedną z najważniejszych ekip deweloperskich studia, zaś członkom zespołu zaproponowano pracę w innych studiach Maxisa oraz grupy EA. We wrześniu tego samego roku, w wyniku zmiany struktury organizacyjnej koncernu, pieczę nad EA Maxis oraz EA Mobile objęła wiceprezes grupy EA, Samantha Ryan. Wedle zapewnień dyrektora generalnego Electronic Arts, Andrew Wilsona, fakt ten nie oznaczał jednak marginalizacji roli EA Maxis, a priorytetem studia pozostały produkcje z serii The Sims, przygotowywane głównie z myślą o komputerach PC/Mac. Rok później koncern Electronic Arts ogłosił powstanie zupełnie nowej marki – EA Worldwide Studios, skupiającej kilka kluczowych dla firmy studiów deweloperskich, takich jak EA Maxis, BioWare oraz EA Mobile.

W 2019 roku pod skrzydłami EA Maxis znalazł się nowy zespół – Maxis Texas – do którego w 2021 roku dołączyła jeszcze jedna ekipa – Maxis Europe. Ponadto w grudniu 2021 roku ogłoszono, że teksańska grupa zajmie się stworzeniem pierwszego od dekady projektu studia, reprezentującego zupełnie nową markę. Maxis Europe natomiast miało skupić się na wspieraniu gry The Sims 4.

Co ciekawe, The Sims 4 miało być rozwijane przez wiele następnych lat. Co prawda wcześniej planowano wydanie jego następcy (skupionego na multiplayerowej rozgrywce), jednak ostatecznie zrezygnowano z tego pomysłu. Powodem takiego stanu rzeczy były zmiany zachodzące w całej branży, która, jak tłumaczył Andrew Wilson, przestawiła się na „wspieranie i pielęgnowanie społeczności w perspektywie długoterminowej”.

Gry w produkcji

Lista wszystkich gier będących w produkcji przez EA Maxis / Maxis Software.

Wyprodukowane gry

Lista wszystkich gier wyprodukowanych przez EA Maxis / Maxis Software.

EA Maxis (pierwotnie Maxis Software) to funkcjonujący od 1987 roku amerykański producent (a początkowo również wydawca) gier wideo na komputery osobiste, konsole oraz urządzenia mobilne. Od roku 1997 jest własnością koncernu Electronic Arts i mimo wielu zmian w strukturze organizacyjnej firmy, pozostaje jednym z kluczowych studiów deweloperskich grupy EA, odpowiedzialnym za jedną z najlepiej sprzedających się marek wszech czasów, czyli serię The Sims. Od roku 2015 bezpośrednią pieczę nad studiem sprawuje Samantha Ryan, wiceprezes koncernu Electronic Arts.

W początkowym okresie działalności (jako Maxis Software) studio dało się poznać przede wszystkim za sprawą serii strategiczno-symulacyjnej SimCity, której pierwsze odsłony zyskały miano gier kultowych i zapisały się na stałe w annałach komputerowej rozrywki. I choć studio ma na swoim koncie także wiele innych, bazujących na podobnym koncepcie tytułów, zwanych popularnie „simami”, to jednak żadnemu z nich nie udało się powtórzyć sukcesu legendarnego poprzednika. Po przejęciu studia przez koncern Electronic Arts, kluczową marką EA Maxis stała się zapoczątkowana w roku 2000 seria The Sims. Po niezbyt udanym debiucie zupełnie nowej marki Spore oraz kiepskim przyjęciu najnowszych odsłon cyklu SimCity, The Sims pozostaje obecnie główną serią gier rozwijanych przez EA Maxis.

Historia

Początki EA Maxis sięgają roku 1987, kiedy to w mieście Orinda (w stanie Kalifornia) dwóch deweloperów: Will Wright oraz Jeff Braun postanowiło założyć własne studio o nazwie Maxis. Nieco wcześniej, bo już w 1985 roku, na komputerach Commodore 64 ukazała się pierwotna wersja autorskiej gry Willa Wrighta o nazwie SimCity. Ze względu na innowacyjność gry twórca miał jednak spore problemy ze znalezieniem wydawcy zainteresowanego przeniesieniem tytułu na inne platformy sprzętowe. Chęć stworzenia firmy, która zajęłaby się jego wydaniem, była zaś bezpośrednim impulsem do założenia studia. Według niektórych źródeł, przyjęta przez firmę nazwa Maxis powstała poprzez odwrócenie słów „Six AM” (pol. szósta rano). Inne źródła mówią zaś, że przyczyniła się do niej sugestia ojca Jeffa Brauna, według którego wpadająca w ucho nazwa studia powinna składać się z dwóch sylab i mieć w środku literę „x”.

Wbrew powszechnej opinii, pierwszą oficjalną produkcją studia Maxis nie było wspomniane SimCity, ale wydana w 1988 roku przez firmę Image Works gra lotnicza SkyChase na Amigę i Atari ST (przeniesiona następnie na komputery PC za sprawą Broderbund Software). Jednak dopiero ponowne wydanie SimCity z 1989 roku rozsławiło studio Maxis na cały świat, stając się jedną z najbardziej kultowych gier w historii i dając początek całej serii kontynuacji oraz naśladowców, zwanych popularnie „simami”. W latach 1990-1993 amerykański deweloper wydał szereg opartych na podobnym koncepcie gier strategiczno-symulacyjnych, takich jak SimEarth: The Living Planet, SimAnt: The Electronic Ant Colony, SimLife czy SimFarm. W roku 1993 ukazała się także kontynuacja największego przeboju studia, zatytułowana SimCity 2000, która powtórzyła sukces pierwowzoru, oferując znacznie bardziej rozwiniętą mechanikę rozgrywki i nieporównywalnie lepszą oprawę wizualną.

W 1994 roku Maxis przeniósł swą siedzibę z miasta Orinda do położonego nieopodal Walnut Creek. W tym samym roku firma przejęła teksańskie studio Cinematronics (później Maxis South) i we współpracy z nim wydała grę Full Tilt! Pinball. Swoistą ciekawostkę stanowić może fakt, że jeden z pochodzących z gry stołów o nazwie Space Cadet został przez firmę Microsoft dołączony do pakietu Plus! dla systemu Windows 95, a następnie do kolejnych wersji popularnych „okienek” (z Windows XP włącznie). W międzyczasie na rynku pojawiały się kolejne – choć już nie tak udane – „simy”, w tym dwa dosyć nietypowe: SimCopter oraz Streets of SimCity, w których śmigłowcem lub samochodem można było zwiedzać miasta zaimportowane z SimCity 2000. Obie gry okazały się jednak komercyjnymi porażkami, a rosnące straty studia w połączeniu z brakiem koncepcji na przyszłość sprawiły, że włodarze Maxisa zaczęli szukać liczącego się partnera. Z pomocą przyszła firma Electronic Arts, która już wcześniej wydała kilka gier studia, na czele z drugą odsłoną cyklu SimCity. 28 lipca 2007 EA stało się właścicielem Maxisa, wykupując go za kwotę 125 milionów dolarów. W przeciwieństwie do innych słynnych przejęć „Elektroników” z tego okresu, cała transakcja odbyła się przy minimalnych stratach personalnych studia.

Pod skrzydłami koncernu Electronic Arts deweloperzy z Maxis Software, pracując w tzw. czasie wolnym, ukończyli grę SimCity 3000, która ukazała się w 1999 roku. Prawdziwym przełomem dla studia okazał się jednak początek nowego milenium, kiedy to na rynek trafiła pierwsza odsłona zupełnie nowej marki – The Sims, odnosząc błyskawiczny sukces komercyjny, zarówno wśród doświadczonych graczy, jak i młodszych odbiorców i osiągając status jednej z najlepiej sprzedających się gier wszech czasów. Sukces tytułu ugruntował mocną pozycję Willa Wrighta i całego studia, które dzięki temu uniknęło likwidacji oraz losu, jaki spotkał wiele utalentowanych ekip deweloperskich po przejęciu przez Electronic Arts. W kolejnych latach Maxis skupił się głównie na licznych dodatkach do swojej przebojowej gry, choć w roku 2003 znalazło się miejsce dla kolejnej odsłony serii SimCity. Oferująca po raz pierwszy w pełni trójwymiarową oprawę graficzną gra SimCity 4 była pierwszą częścią cyklu, przy której powstaniu nie uczestniczył bezpośrednio sam Will Wright. W roku 2004 pojawiła się pełnoprawna kontynuacja serii The Sims, okazując się ponownie wielkim hitem sprzedażowym. W tym samym roku koncern EA podjął decyzję o zamknięciu jednego z najstarszych oddziałów Maxisa w Walnut Creek i przeniesieniu jego personelu do swoich biur w Redwood City.

Po oszałamiającym sukcesie obu części The Sims, w strukturach EA Maxis wydzielono specjalną ekipę deweloperską o nazwie The Sims Studio, której zadaniem było dalsze rozwijanie serii; pierwszą grą tego zespołu było The Sims 3 (2009). W roku 2007 ukazała się kolejna odsłona cyklu SimCity o nazwie SimCity: Społeczności, jednak ze względu na całkowicie zmienioną koncepcję rozgrywki produkcja przeszła niemalże bez echa. W latach 2007-2011 pojawiła się też poboczna odsłona serii The Sims o nazwie The Sims: Medieval, a także kilka gier z cyklu MySims, będącego przeznaczoną dla najmłodszych odbiorców wersją popularnych Simsów. W międzyczasie Will Wright skupił się zaś na stworzeniu kolejnej nowej marki, którą okazała się wydana w 2008 roku gra Spore. Mimo stosunkowo niezłych wyników sprzedażowych, gra spotkała się jednak z ogromną falą krytyki, która przyczyniła się do tego, że w 2009 roku Wright postanowił opuścić EA Maxis. Już bez jego udziału, studio stworzyło jej kontynuację o nazwie Darkspore (2011), a także stanowiącą swoisty restart marki, kolejną odsłonę cyklu SimCity (2013). Obie gry spotkały się jednak z raczej chłodnym przyjęciem graczy, co sprawiło, że w kolejnych latach EA Maxis skoncentrował się niemal wyłącznie na rozwijaniu serii The Sims.

W roku 2012 The Sims Studio zostało ponownie zintegrowane z marką EA Maxis i skupiło się na przygotowaniu kolejnej odsłony swej bestsellerowej serii, która ukazała się na rynku dwa lata później. W marcu 2015 roku firma Electronic Arts podjęła decyzję o zamknięciu oddziału w Emeryville, który na przestrzeni lat stanowił jedną z najważniejszych ekip deweloperskich studia, zaś członkom zespołu zaproponowano pracę w innych studiach Maxisa oraz grupy EA. We wrześniu tego samego roku, w wyniku zmiany struktury organizacyjnej koncernu, pieczę nad EA Maxis oraz EA Mobile objęła wiceprezes grupy EA, Samantha Ryan. Wedle zapewnień dyrektora generalnego Electronic Arts, Andrew Wilsona, fakt ten nie oznaczał jednak marginalizacji roli EA Maxis, a priorytetem studia pozostały produkcje z serii The Sims, przygotowywane głównie z myślą o komputerach PC/Mac. Rok później koncern Electronic Arts ogłosił powstanie zupełnie nowej marki – EA Worldwide Studios, skupiającej kilka kluczowych dla firmy studiów deweloperskich, takich jak EA Maxis, BioWare oraz EA Mobile.

W 2019 roku pod skrzydłami EA Maxis znalazł się nowy zespół – Maxis Texas – do którego w 2021 roku dołączyła jeszcze jedna ekipa – Maxis Europe. Ponadto w grudniu 2021 roku ogłoszono, że teksańska grupa zajmie się stworzeniem pierwszego od dekady projektu studia, reprezentującego zupełnie nową markę. Maxis Europe natomiast miało skupić się na wspieraniu gry The Sims 4.

Co ciekawe, The Sims 4 miało być rozwijane przez wiele następnych lat. Co prawda wcześniej planowano wydanie jego następcy (skupionego na multiplayerowej rozgrywce), jednak ostatecznie zrezygnowano z tego pomysłu. Powodem takiego stanu rzeczy były zmiany zachodzące w całej branży, która, jak tłumaczył Andrew Wilson, przestawiła się na „wspieranie i pielęgnowanie społeczności w perspektywie długoterminowej”.

Wydane gry

Lista wszystkich gier wydanych przez EA Maxis / Maxis Software.

Wiadomości o firmie EA Maxis / Maxis Software

Gra z serii The Sims umiera na naszych oczach. Electronic Arts osłodzi fanom ostatnie miesiące jej życia

Gra z serii The Sims umiera na naszych oczach. Electronic Arts osłodzi fanom ostatnie miesiące jej życia

Zbliża się koniec gry The Sims Mobile. Electronic Arts już jutro usunie ją z cyfrowych sklepów, a za kilka miesięcy ostatecznie wyłączy jej serwery.

gry

Maciej Gaffke

20 października 2025 21:00

Gra z serii The Sims umiera na naszych oczach. Electronic Arts osłodzi fanom ostatnie miesiące jej życia
Fani The Sims drżą o przyszłość, inZOI ma śmiałe pomysły, a Paralives jest gotowe do startu - Symulatory życia według Soni

Fani The Sims drżą o przyszłość, inZOI ma śmiałe pomysły, a Paralives jest gotowe do startu - Symulatory życia według Soni

Ostatnie tygodnie były prawdziwym rollercoasterem emocji dla fanów life-simów. Niepewną przyszłość The Sims i potencjalne oszustwa w sferze indie osładzają nadchodzące aktualizacje i konkurencyjne tytuły.

gry

Sonia Selerska

20 października 2025 14:15

Fani The Sims drżą o przyszłość, inZOI ma śmiałe pomysły, a Paralives jest gotowe do startu - Symulatory życia według Soni
Maxis pyta fanów o najpopularniejsze wyzwania w The Sims 4. Twoje pomysły mogą trafić do gry

Maxis pyta fanów o najpopularniejsze wyzwania w The Sims 4. Twoje pomysły mogą trafić do gry

Fanowskie pomysły na rozgrywkę mają szansę otrzymać swoje rozszerzenia. Twórcy The Sims 4 czekają na nasze opinie.

gry

Sonia Selerska

8 października 2025 12:10

Maxis pyta fanów o najpopularniejsze wyzwania w The Sims 4. Twoje pomysły mogą trafić do gry
11 lat czekaliśmy na taki dodatek do The Sims 4. Jest tu więcej zawartości niż w niejednej pełnoprawnej grze

11 lat czekaliśmy na taki dodatek do The Sims 4. Jest tu więcej zawartości niż w niejednej pełnoprawnej grze

Bez przesadnych fanfar dodatek Przygoda wzywa przybywa, by porządnie namieszać w The Sims 4. Chociaż zapowiedzi przedstawiają go jako DLC poświęcone wyjazdom naszych simów, w praktyce to chyba najbardziej rozbudowane rozszerzenie w 11-letniej historii gry.

opinie

Sonia Selerska

26 września 2025 17:00

11 lat czekaliśmy na taki dodatek do The Sims 4. Jest tu więcej zawartości niż w niejednej pełnoprawnej grze
Rozpoczął się 8-tygodniowy plan ulepszania symulacji życia. Maxis „podwaja wysiłki”, by w końcu naprawić The Sims 4

Rozpoczął się 8-tygodniowy plan ulepszania symulacji życia. Maxis „podwaja wysiłki”, by w końcu naprawić The Sims 4

Oparcie działania na sugestiach graczy ma uczynić podstawową wersję The Sims 4 lepszą niż kiedykolwiek. Twórcy szykują się także na ewentualne błędy wywołane nadchodzącym dodatkiem.

gry

Sonia Selerska

15 września 2025 19:10

Rozpoczął się 8-tygodniowy plan ulepszania symulacji życia. Maxis „podwaja wysiłki”, by w końcu naprawić The Sims 4
Maxis zaskoczyło fanów. Nowy dodatek do The Sims 4 to nie tylko wakacje, ale i powrót mechaniki sprzed lat

Maxis zaskoczyło fanów. Nowy dodatek do The Sims 4 to nie tylko wakacje, ale i powrót mechaniki sprzed lat

Dodatek do The Sims 4 skupiony wokół wyjazdów porządnie zaskoczył. Bądźcie gotowi na dużo zabawy z najmłodszymi i wyzwania w stylu reality show.

gry

Sonia Selerska

10 września 2025 17:55

Maxis zaskoczyło fanów. Nowy dodatek do The Sims 4 to nie tylko wakacje, ale i powrót mechaniki sprzed lat
Kryzys w The Sims 4, mały renesans inZOI, a Paralives coraz bliżej. Gorące lato w symulatorach życia według Soni

Kryzys w The Sims 4, mały renesans inZOI, a Paralives coraz bliżej. Gorące lato w symulatorach życia według Soni

Na zakończenie wakacji największe marki symulacji życia szukają sposobów na przedłużenie żywotności swoich tytułów. Fani mają kilka powodów do szczęścia i parę zmartwień.

gry

Sonia Selerska

3 września 2025 12:45

Kryzys w The Sims 4, mały renesans inZOI, a Paralives coraz bliżej. Gorące lato w symulatorach życia według Soni
The Sims 4 może w kilka chwil zniszczyć Twoje dokonania z wielu lat. Wszystko przez pozornie niegroźną funkcję z najnowszej aktualizacji

The Sims 4 może w kilka chwil zniszczyć Twoje dokonania z wielu lat. Wszystko przez pozornie niegroźną funkcję z najnowszej aktualizacji

Gracze The Sims 4 krytykują problemy, jakie zaczęła generować ważna aktualizacja do gry. Funkcja wyboru pakietów miała usprawniać rozgrywkę, ale wywołała zniesmaczenie wśród fanów.

gry

Zuzanna Domeradzka

25 sierpnia 2025 19:09

The Sims 4 może w kilka chwil zniszczyć Twoje dokonania z wielu lat. Wszystko przez pozornie niegroźną funkcję z najnowszej aktualizacji
Twórcy The Sims 4 przyznają: „Wsłuchujemy się w wasze głosy”. Nowa opcja pozwoli wyłączyć irytującą mechanikę

Twórcy The Sims 4 przyznają: „Wsłuchujemy się w wasze głosy”. Nowa opcja pozwoli wyłączyć irytującą mechanikę

Do The Sims 4 dodano opcję pozwalającą wyłączyć irytujący element rozgrywki. Twórcy zdecydowali się na to po wysłuchaniu opinii fanów.

gry

Marcin Bukowski

19 sierpnia 2025 10:47

Twórcy The Sims 4 przyznają: „Wsłuchujemy się w wasze głosy”. Nowa opcja pozwoli wyłączyć irytującą mechanikę
The Sims 5 nie powstanie, bo poprzednia gra ma za dużo DLC

The Sims 5 nie powstanie, bo poprzednia gra ma za dużo DLC

Przedstawiciel Electronic Arts wytłumaczył, dlaczego wydawca nie ma w planach The Sims 5. Ma to wynikać z liczby DLC wydanych do czwartej odsłony cyklu.

gry

Adrian Werner

1 sierpnia 2025 10:10

The Sims 5 nie powstanie, bo poprzednia gra ma za dużo DLC

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl