Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikSymulacjePC
Okładka The Sims: Life Stories (PC)

The Sims: Historie z życia wzięte PC

The Sims: Life Stories

The Sims Life Stories to pierwsza gra z nowej linii produktów firmy Electronic Arts zrzeszonych pod wspólną nazwą The Sims Stories. Bazuje ona bezpośrednio na obu częściach najpopularniejszego na świecie cyklu The Sims, dodając przy okazji kilka nowych elementów.

Symulacje | ekonomiczne | symulator życia

PC Windows
Okładka The Sims: Life Stories (PC)

Polskie napisy

Angielskie napisy i dialogi

data premiery gry w wersji PC:

6lutego2007

9lutego2007

pudełko PL

The Sims Life Stories to pierwsza gra z nowej linii produktów firmy Electronic Arts zrzeszonych pod wspólną nazwą The Sims Stories. Bazuje ona bezpośrednio na obu częściach najpopularniejszego na świecie cyklu The Sims, dodając przy okazji kilka nowych elementów. Przede wszystkim tytuł ten skierowany jest zwłaszcza do użytkowników komputerów przenośnych, choć oczywiście nie oznacza to, że posiadacze stacjonarnych blaszaków nie mogą go uruchomić. W związku z tym zasadniczą różnicą względem dotychczasowych edycji cyklu The Sims opracowywanego przez firmę Maxis są specjalne opcje związane z notebookami (jak np. auto-pauza po zamknięciu ekranu, uproszczone sterowanie lub mniejsze wymagania względem grafiki), a także możliwość jednoczesnej rozgrywki i używania poczty elektronicznej oraz komunikatorów internetowych (czyli wizja - bądź stale w kontakcie, nawet podczas gry).

Największą nowinką z punktu widzenia budowy programu jest specjalny, fabularny tryb zabawy. W The Sims Life Stories pozwala on nam na pokierowanie życiem dwóch osób. W zależności od wyboru, jest to powracająca do domu i rozpoczynająca życie na nowo Renia, bądź też nie mający szczęścia w miłości spec od nowych technologii Wincenty. Musimy sprostać niespodziewanym i dramatycznym wydarzeniom w ich życiu, pomóc im przezwyciężyć ich słabości i inne tym podobne problemy życiowe. The Sims Life Stories oferuje również klasyczną, otwartą odmianę zabawy, czyli stwórz swojego sima i przeprowadź go przez całe życie od początku do końca. Zaprojektuj jego dom, znajdź pracę, załóż rodzinę, spełnij marzenia itd.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single player  

Nośnik: 1 DVD

Ocena gry 6.875 / 10 na podstawie 1289 ocen czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 119 PLN

Gry podobne do The Sims: Historie z życia wzięte

Klasyfikacja PEGI The Sims: Historie z życia wzięte

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. W grze pojawiają się nagość i/lub zachowania seksualne lub nawiązania do zachowań o charakterze seksualnym. Gra zawiera elementy przemocy.

Wymagania sprzętowe The Sims: Historie z życia wzięte

PC Windows

Rekomendowane: Pentium 4 1.4 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 32MB (GeForce 2 lub lepsza), 2.7 GB HDD, Windows XP

The Sims: Historie z życia wzięte - recenzja gry

Recenzja 6 lutego 2007, 13:21

Właściwie wszystkie problemy można rozwiązać wyłącznie na jeden sposób, podążając zgodnie z przedstawionymi na ekranie wskazówkami. Mimo wszystko pochwalić należy to, że wyzwania zostały bardzo dokładnie opisane. Gra jest więc przyjazna w stosunku do tych graczy, którzy nie mają na co dzień do czynienia z bardziej złożonymi przygodówkami czy grami z gatunku role-playing. Jeśli chodzi o same zadania, są one dość zróżnicowane. Najbardziej ciekawie przedstawiają się wyzwania, wymagające podróżowania po okolicy. Możemy wybrać się na siłownię, do niewielkiego butiku, luksusowej restauracji czy też nieco większego parku. Większość zadań rozgrywa się jednak na terenie zamieszkiwanej przez nas posiadłości. Może się okazać, iż musimy przywitać nowych gości, rozwinąć określone umiejętności (np. kondycję), przygotować odpowiedni posiłek, urządzić nowy pokój, czy też polepszyć swoje stosunki z wybranymi osobami. Niektóre z zadań są niestety trywialne, co zauważą nawet te osoby, które z grami komputerowymi nie mają na co dzień do czynienia. Można też czasami odnieść wrażenie, jak gdyby producentom nie chciało się zbytnio wysilać. W rezultacie niektóre misje wielokrotnie pojawiają się, w bardzo zbliżonej do siebie formie.