Data wydania: 2 grudnia 2003
The Sims: Bustin' Out jest grą łączącą elementy przygodówki i symulatora życia. Za produkcję odpowiada ekipa studia deweloperskiego Maxis. Gracze kierują poczynaniami nastolatka (chłopca lub dziewczynki), który trafił na farmę swego wujka, by nauczyć się wielu przydatnych w życiu umiejętności.
Gracze
The Sims: Bustin’ Out to drugie wcielenie popularnego cyklu gier symulujących życie, które zostało stworzone na konsole, choć nie jest pełnoprawną kontynuacją pierwszej odsłony. Sam szkielet rozgrywki pozostał bez zmian: na początku tworzymy głównego bohatera określając między innymi jego wygląd oraz znak zodiaku, a następnie rozpoczynamy przygodę mającą na celu nawiązanie nowych znajomości, zdobycie wymarzonej pracy itp. W porównaniu z pierwowzorem twórcy znacznie powiększyli dostępną pulę lokacji, postaci oraz rodzajów wyrażanych przez nie emocji.
Na samym początku głównej kampanii mieszkamy z matką w rodzinnym domu. Podobnie jak większość rówieśników zaczynamy myśleć o naszej przyszłości i zależy nam na wybudowaniu własnego domu, czy znalezieniu potencjalnej żony/męża. W związku z tym postanawiamy stopniowo poprawiać własne warunki bytowania poprzez nabywanie umiejętności, przeglądanie ofert pracy i poznawanie nowych ludzi. Gracz musi również pamiętać o zaspokajaniu podstawowych potrzeb fizjologicznych oraz dostarczenie odpowiedniej porcji rozrywki. Dzięki temu poprawia się samopoczucie Sima. Za zgromadzone środki kupujemy coraz bardziej wyszukane wyposażenie domu i sami go urządzamy.
Głównym celem podstawowego trybu jest osiągnięcie dziesiątego poziomu ścieżki kariery – niezależnie od wybranego kierunku zawodowego. Oprócz tego twórcy przygotowali opcję zabawy bez żadnych ograniczeń pozwalającą na spokojne obserwowanie rozwoju głównego bohatera bez skupiania się na wyznaczonych celach.
Oprawa graficzna gry The Sims: Bustin’ Out prezentuje dobry poziom. Twórcy przygotowali szereg animacji zachowań Simów. Bogato prezentuje się również katalog dostępnych produktów wyposażenia wnętrz. Dominuje żywa, napawająca optymizmem kolorystyka.
Autor opisu gry: Marek Oramus
Platformy:
PlayStation 2 16 grudnia 2003
Xbox 16 grudnia 2003
GameCube 16 grudnia 2003
Game Boy Advance 2 grudnia 2003
Producent: EA Maxis / Maxis Software
Wydawca: Electronic Arts Inc.
Gry podobne:
11GIER
Cykl symulatorów życia, wykreowany przez studio Maxis i wydawany przez Electronic Arts. Seria znalazła ponad 200 milionów nabywców, co zapewniło jej miejsce w gronie najlepiej sprzedających się marek świata; ponadto dwukrotnie trafiła ona do Księgi Rekordów Guinessa.
Średnie Oceny:
Średnia z 175 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
Aleksander Kozłowski
GRYOnline.pl Team
2016.03.17
zanonimizowany609944 Legionista
Ja grałem w wersje na PS2. Ogolnie gra dosyc słaba, nudna i monotonna. Moze sie podobac przesz pierwsze 2 godziny grania a potem to kicha. Daje 4/10
zanonimizowany725009 Junior
ja nie moge przejsc tego rozdzialu z chempions of sim...
zadanie: beat billriding record( body 6, lots of rest
a mam na maxa body ... prosze pomozcie.
rombiski Legionista
Moja ulubiona gra dzieciństwa gdy miałem gba ;3
simsy wtedy na allegro kupiłem
ehh... jak ten czas szybko mija a grę dalej kocham.
szymon_majewski Legend
Daje dyche. Spedzilem przy niej duzo czasu, fabularnie calosc jest super.
Widze ze komentarzy jest malo, moge tylko podpowiedziec, ze czasem do wykonania jakichs misji potrzebne jest tez dobre samopoczucie naszego Sima