Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Oczyścić brzeg - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Poniższa strona przedstawia opis przejścia zadania Oczyścić brzeg z moda Kroniki Myrtany.

Na poniższej stronie poradnika do Kronik Myrtany znajdziecie solucję misji Oczyścić brzeg. Dowiecie się gdzie są gniazda i jak zabić topielce.

Nagroda: 500 exp + 500 exp za zniszczenie gniazd, goblinie jagody, smoczy korzeń, zębate ziele

Po zakończeniu zadania Lekarstwo dla Jorna, myśliwy Carden (znajduje się za wschodnią bramą) poprosi Was o wytępienie topielców z Wybrzeża topielców i zniszczenie ich gniazd.

W tym celu należy wyjść z wioski przez zachodnią bramę Silbach i udać się drogą prosto, aż dotrzecie do rzeki. Są to okolice miejsca, w którym rozpoczęliście zadanie W gorącej wodzie kąpany.

Po zgliszczach poznacie, że jesteście na miejscu. - Kroniki Myrtany: Oczyścić brzeg - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Po zgliszczach poznacie, że jesteście na miejscu.

Powinniście skręcić przy zgliszczach w prawo. I iść wzdłuż rzeki. Znajdują się tam gniazda pilnowane przez wygłodniałe topielce.

Uważnie rozglądjcie się za gniazdami - Kroniki Myrtany: Oczyścić brzeg - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Uważnie rozglądjcie się za gniazdami

Z gniazdami należy wejść w interakcję i je zniszczyć. Każdorazowo otrzymacie za to 100 exp. Idźcie brzegiem, aż wyrośnie przed Wami skała, po drodze powinniście trafić na dwa siedliska.

Omińcie tę skałę. - Kroniki Myrtany: Oczyścić brzeg - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Omińcie tę skałę.

Możecie teraz odbić w prawo i ominąć kamień przed Wami, lub popłynąć rzeką. Trzecie gniazdo jest nieco lepiej ukryte, znajduje się pomiędzy skałami w krzakach.

Trzecie gniazdo jest dobrze ukryte. - Kroniki Myrtany: Oczyścić brzeg - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Trzecie gniazdo jest dobrze ukryte.

Po zniszczeniu ostatniego gniazda przy rzece, Waszym celem powinna się stać plaża, na której pojawiliście się po raz pierwszy na wyspie Archolos. Są tam jeszcze dwa siedliska. Pilnują ich jednak silniejsi przeciwnicy niż dotychczas - topielec i morski topielec. Szczególnie ten drugi może sprawić sporo kłopotów niedoświadczonemu łowcy przygód.

Potwory można jednak łatwo pokonać, jeżeli zwabicie je do wody, aby nie dostawały do dna. W takiej pozycji nie będą mogły atakować. Wystarczy wtedy stanąć na płyciźnie (tak żeby zwierzę dalej było w wodzie) i bezkarnie uderzać przeciwnika.

Tak to wygląda w praktyce. Potwór w wodzie, Wy na płyciźnie. - Kroniki Myrtany: Oczyścić brzeg - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Tak to wygląda w praktyce. Potwór w wodzie, Wy na płyciźnie.

Po zniszczeniu wszystkich pięciu gniazd powinien uaktualnić Wam się dziennik. Należy wtedy wrócić do zleceniodawcy po odbiór nagrody.