Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Nieostrożny zakład - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany znajdziecie opis zadania Nieostrożny zakład.

Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany przedstawiamy solucję misji Niestrożny zakład. Dowiecie się z niej jak zdobyć glejt Veita.

Nagroda: 400 exp, 120 sztuk złota

W wiosce swój interes prowadzi kupiec Veit. Za dnia siedzi przy północnej bramie, natomiast wieczory spędza na piętrze karczmy. Jeżeli z nim porozmawiacie, to opowie Wam o tym, że przegrał w zakładzie swój glejt do miasta. Poprosi o jego odzyskanie.

Glejt ma niejaki Severin - Kroniki Myrtany: Nieostrożny zakład - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Glejt ma niejaki Severin. W dzień znajdziecie go naprzeciw chaty Jensa (o tej postaci więcej na innej stronie poradnika: Farmerzy), na polu przy rzece, pomiędzy bramą północna i wschodnią. Wieczorami przebywa w karczmie.

Mężczyzna przyzna się do posiadania glejtu - Kroniki Myrtany: Nieostrożny zakład - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Mężczyzna przyzna się do posiadania glejtu. Jest kilka możliwości, żeby go odzyskać:

  1. pobicie Severina i wzięcie glejtu;
  2. zapłacenie farmerowi 100 sztuk złota za niego, wtedy dostaniecie dodatkowe doświadczenie (150 exp);
  3. jeżeli jesteście na polu i nikt Was nie widzi, nic nie stoi na przeszkodzie zapłacenia Severinowi (dla dodatkowego doświadczenia), a następnie zaatakowania go i odebrania mu złota (nie ma za to żadnych konsekwencji).

Niezależnie od tego, w jaki sposób zdobyliście potrzebny glejt, należy teraz wrócić do zleceniodawcy i odebrać nagrodę.

UWAGA

Glejt Veita nie pozwoli Wam wejść do miasta, więc nie jest to jeden ze sposobów na dostanie się do niego.