Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Nikt nie zostaje z tyłu - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika znajdziecie solucję misji Nikt nie zostaje z tyłu z moda Kroniki Myrtany.

Na tej stronie poradnika opisaliśmy solucję do zadania Nikt nie zostaje z tyłu z moda Kroniki Myrtany. Dowiecie się jak znaleźć miksturę dla Darryla oraz co się stanie po zdobyciu leku. Waszym zadaniem będzie uratowanie towarzyszy ze statku.

Nagrody: Topór, 500 exp + 200 exp jeżeli uratujecie Maiwen, runa teleportacyjna

Jest to prawdopodobnie pierwsze zadanie poboczne, które znajdzie się w Waszym dzienniku. Po przespanej nocy w zadaniu głównym W poszukiwaniu azylu, gdy wyjdziecie z karczmy, protagonistę zaczepi Rupert. Okazuje się, że nie wszyscy towarzysze dotarli do Silbach. Niestety Maiwen i Darryl wciąż znajdują się w jaskini. Rupert chce po nich wrócić. Możecie mu pomóc.

Mężczyzna poprosi, żebyście znaleźli miksturę zdrowia dla rannego Darryla - Kroniki Myrtany: Nikt nie zostaje z tyłu - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Mężczyzna poprosi, żebyście znaleźli miksturę zdrowia dla rannego Darryla. Potrzebne eliksiry znajdują się naprzeciwko karczmy w magazynie. Oczywiście jest on pilnowany, a w dzień pracują w nim farmerzy, którzy niechętnie będą patrzyć na próby kradzieży. Najlepiej udać się tam w nocy.

Mikstury, których szukacie, znajdują się na piętrze magazynu, w pomieszczeniu po lewej - Kroniki Myrtany: Nikt nie zostaje z tyłu - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Mikstury, których szukacie, znajdują się na piętrze magazynu, w pomieszczeniu po lewej.

Posiadając potrzebne przedmioty możecie wrócić do Ruperta - Kroniki Myrtany: Nikt nie zostaje z tyłu - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Posiadając potrzebne przedmioty możecie wrócić do Ruperta. Stoi on przed kuźnią (znajduje się obok magazynu), rozmawiając z kowalem. Jeżeli powiadomicie towarzysza o zdobyciu leku, to przekaże Wam topór i wspólnie pójdziecie do jaskini, w której spędzili noc rozbitkowie na początku gry.

UWAGA - Kroniki Myrtany: Nikt nie zostaje z tyłu - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

UWAGA

W zależności od wyborów w zadaniu głównym W gorącej wodzie kąpany, misja skończy się inaczej.

  1. Jeżeli udaliście się z bratem, to w jaskini zastaniecie ciała Maiwen i Darryla oraz kręcącego się koło nich topielca.
  2. W przypadku wybrania rozbitków, Darryl będzie leżał martwy, jednak Maiwen podejmie walkę z topielcem. Z Waszą pomocą zostanie uratowana.

Niezależnie od tego, jak potoczą się losy pary, zadanie zostanie zakończone, a Rupert da Wam runę teleportacyjną.

Więcej o szybkiej podróży, w tym teleportacji, dowiecie się na osobnej stronie poradnika: Szybka podróż.

Uwaga

Jeżeli nie chce się Wam wracać do wioski na piechotę, możecie porozmawiać z Maiwen, rozpocznie to szybką podróż.