Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: W gorącej wodzie kąpany - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika Kroniki Myrtany znajdziecie opis przejścia zadania W gorącej wodzie kąpany.

Na poniższej stronie znajdziecie porady do misji W gorącej wodzie kąpany, będącej częścią rozgrywki moda Kroniki Myrtany. Dowiecie się jak odbyć podróż z ocalałymi i czym skutkuje pozostanie z bratem. Misja rozpocznie się po wylądowaniu na brzegu. Jej celem jest dotarcie do wioski Silbach

Nagroda: 500 exp lub brak

W gorącej wodzie kąpany polega na dotarciu do pierwszej bezpiecznej przystani na wyspie Archolos - do wioski Silbach. Misja ma dwie ścieżki, które w pewnym stopniu wpłyną na kilka innych zadań pobocznych.

Rozpoczniecie na plaży. Po rozmowie z Jornem macie za nim iść. Po chwili brat zatrzymuje się i poprosi Was, abyście przekonali do pójścia Ezekiela. Możecie mu zagrozić, lub odwołać się do rozsądku i tego, że córka nie chciałaby jego śmierci. Pozostałe opcje spowodują, że mężczyzna pozostanie na brzegu.

UWAGA

Śmierć Ezekiela zablokuje serię zadań dla niego w przyszłości. Dodatkowo utracicie potencjalnego kupca.

Niezależnie od efektu rozmowy wróćcie do brata i biegnijcie za nim - Kroniki Myrtany: W gorącej wodzie kąpany - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Niezależnie od efektu rozmowy wróćcie do brata i biegnijcie za nim. Po chwili dotrzecie do reszty ocalałych i zostanie przed Wami postawiony wybór: pójść z Fabio lub Jornem (niezalecane).

UWAGA

  1. Niestety z jakiegoś powodu 500 exp za wykonanie zadania W gorącej wodzie kąpany dostaniecie jedynie, jeżeli pójdziecie wraz z ocalałymi i pozwolimy bratu iść samotnie.
  2. Wybór w tym miejscu zdecyduje o losie Maiwen. Przeżyje ona tylko, jeżeli udacie się z ocalałymi. Ma to wpływ na zadanie Braterska pomoc. Informacje o tym zadaniu znajdziecie na osobnej stronie poradnika.

Podróż z ocalałymi

Jeżeli wybierzecie Fabio oraz resztę ocalałych, udacie się do jaskini. Znajduje się w niej kilka młodych kretoszczurów.

Po pokonaniu ich, Fabio rozkaże Wam iść po chrust - Kroniki Myrtany: W gorącej wodzie kąpany - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Po pokonaniu ich, Fabio rozkaże Wam iść po chrust. Macie trzy opcje. Możecie po niego pójść, kazać Fabiowi samemu go zebrać (zgodzi się, jeżeli pokonaliście go w walce) lub powiedzieć, żeby poszukał kogoś innego.

Przed jaskinią jest kilka wiązek chrustu, wystarczy nam jedna. - Kroniki Myrtany: W gorącej wodzie kąpany - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Przed jaskinią jest kilka wiązek chrustu, wystarczy nam jedna.

Niezależnie od Waszego wyboru, po chwili w jaskini zapali się ognisko, a Fabio upiecze mięso z kretoszczura. Możecie go poprosić o kawałek, jeżeli przynieśliście mu chrust, lub kazaliście mu po niego iść osobiście.

Jaskinia posiada również dwie odnogi. Prawa prowadzi do teleportu (czerwony pentagram na podłodze). Póki co nic z nim nie możecie zrobić, ale znajduje się tam kilka magicznych zwojów. Możecie o tym zameldować Fabio.

Druga ścieżka zaprowadzi Was do jaskini z dwoma goblinami - Kroniki Myrtany: W gorącej wodzie kąpany - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Druga ścieżka zaprowadzi Was do jaskini z dwoma goblinami. Nie powinny stanowić większego zagrożenia. Znajdują się tam złoża żelaza, do których warto podejść w przyszłości z kilofem i ulepszoną umiejętnością pozyskiwania zasobów.

Gdy już będziecie gotowi, należy wejść w interakcję z ogniskiem - Kroniki Myrtany: W gorącej wodzie kąpany - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Gdy już będziecie gotowi, należy wejść w interakcję z ogniskiem. Obudzi Was atak wygłodniałych topielców. Po ich pokonaniu, pójdźcie za Rupertem do Silbach.

Okazuje się, że Jorn już tam dotarł, a Wy ruszycie na jego spotkanie.

Podróż z bratem (niezalecana)

Alternatywną ścieżką wykonania zadania jest podróż z bratem. Oddzielicie się od reszty ocalałych i podążycie za Jornem. Krewniak poprowadzi Was w kierunku rzeki, a potem wzdłuż niej. Po drodze stoczycie kilka potyczek z wygłodniałymi topielcami, krwiopijcami oraz ścierwojadami. Jeżeli chcecie oszczędzać siły, to możecie pozostawić walkę bratu - jest nieśmiertelny.

Po chwili podróży dotrzecie do chatki. Przed nią stoi topielec. Z jego ciała możecie zebrać klucz.

W budynku jest skrzynia, do której ten klucz pasuje - Kroniki Myrtany: W gorącej wodzie kąpany - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

W budynku jest skrzynia, do której ten klucz pasuje. Znajdziecie w niej krótki łuk i kilka strzał.

UWAGA

Skrzynkę można otworzyć, nawet jeżeli nie udaliście się z Jornem w ramach tego zadania. Wystarczy pójść w dowolnej chwili w to miejsce i zabrać klucz z ciała potwora.

Po przeszukaniu chatki ruszycie w dalszą drogę, aż napotykacie na rzecznych krwiopijców - Kroniki Myrtany: W gorącej wodzie kąpany - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Po przeszukaniu chatki ruszycie w dalszą drogę, aż napotykacie na rzecznych krwiopijców. Po walce z nimi brat poinformuje, że został ranny i to Wy powinniście prowadzić. Brama do wioski jest już niedaleko, wystarczy podążać dalej ścieżką.

Zatrzyma Was strażnik - Kroniki Myrtany: W gorącej wodzie kąpany - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Zatrzyma Was strażnik. Na jego pytania musicie odpowiadać do skutku, jeżeli to, co mówicie mu się nie spodoba, konwersacja zacznie się od nowa. Najlepiej wyznać prawdę.

Nieważne, w jaki sposób dotarliście do wioski, Silbach stoi przed Wami otworem.