Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Zapasy na czarną godzinę Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Zapasy na czarną godzinę jest jednym z ostatnich osiągnięć, jakie możecie zdobyć w Kronikach Myrtany. Na na tej stronie poradnika przedstawiamy listę osób, które mogą dać Wam prowiant.

Ostatnia aktualizacja: 15 czerwca 2023

Koniec Kronik Myrtany zbliża się wielkimi krokami i czas przygotować wyprawę do twierdzy Vardhal. Na tej stronie poradnika powiemy Wam jak zdobyć osiągnięcie Zapasy na czarną godzinę.

Ogólne informacje

Osiągnięcie Zapasy na czarną godzinę możecie zdobyć dopiero pod sam koniec gry - w 5 rozdziale. W pewnym momencie fabularnym otrzymacie zadanie Przygotowania do wyprawy. W ramach dodatkowego zabezpieczenia możecie zdobyć nieco zapasów. Prowiant dostaniecie od różnych ludzi, którym mieliście okazję pomóc na przestrzeni całej gry. Aby odblokować to trofeum musicie zebrać przynajmniej 5 paczek.

Jeżeli uda Wam się zgromadzić odpowiednią ilość, to osiągnięcie odblokuje się po wejściu do Vardhal. Musicie zejść do podziemi i założyć obóz.

Lista osób z zapasami

Silbach

Archolos - Kroniki Myrtany: Zapasy na czarną godzinę - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
  1. Ezekiel - mężczyzna może dać Wam prowiant, jeżeli uratowaliście go na plaży w zadaniu W gorącej wodzie kąpany. Ponadto musicie zakończyć również misje Ukochana córka oraz Kupiec Ezekiel. Co ważne, jeżeli wykonacie te drugie zlecenie, to mężczyzna z wdzięczności zaoferuje Wam do kupienia miecz za 900 sztuk złota. Jeżeli nie nabędziecie go do tej pory, to Ezekiel da go Wam za darmo zamiast zapasów.
  2. Bastian - jeżeli pomogliście Silbach i wykonaliście zadanie Spłata Długu, to karczmarz da Wam paczkę.
  3. Viktor - w 5 rozdziale mężczyzna pilnuje magazynu. Może dać Wam nieco zapasów, o ile nie powiedzieliście mu wcześniej o orkach. Nawet jeżeli poinformujecie go o wyparciu najeźdźców z wyspy, to nie przekona go to do oddania Wam prowiantu.

Archolos

Inne miejsca - Kroniki Myrtany: Zapasy na czarną godzinę - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
  1. Ernesto - to karczmarz w Górnym mieście, sprzedający wina. Da wam zapasy, jeżeli wykonaliście zadania Talerz ciepłej strawy oraz Wyrwać chwasta.
  2. Wasz mistrz - jeżeli jesteście pracownikiem u jakiegoś rzemieślnika w mieście (nawet jeżeli ukończyliście już terminowanie), to da on/a Wam paczkę z prowiantem. Zadania konieczne do stania się czeladnikiem: Praca dla rzeźnika, Praca dla alchemika, Praca dla kowala, Praca dla cieśli oraz Praca dla łuczarza. Pamiętajcie, że w czasie gry możecie terminować maksymalnie u dwóch mistrzów (otrzymacie za to osiągnięcie Pracoholik).
  3. Slager - jest to rzeźnik oraz jeden z mistrzów w mieście. Jednakże nawet jeżeli nie jesteście jego czeladnikiem, to warto do niego pójść, gdyż i tak da Wam paczkę. Jest to wielki zwolennik Volkera, a Wy przecież pomagaliście przy śledztwie w sprawie zamachu.
  4. Tomas - jeden z karczmarzy w dolnym mieście. Da Wam prowiant, jeżeli wykonaliście misję Dla koneserów.
  5. Rupert - mężczyzna znajduje się w gospodzie Straży miejskiej naprzeciwko kapliczki Innosa (tej w której jest teleport). Spotkacie go w kuchni. Pomoże Wam jednak tylko wtedy, jeżeli ukończyliście zadanie Nikt nie zostaje z tyłu.
  6. Pablo - otrzymacie od niego zapasy, jeżeli mężczyzna przeżył zadanie Nieuczciwa konkurencja i pomogliście mu podczas misji Zamykamy interes. Znajdziecie go na dziedzińcu przed gildią Araxos.
  7. Dima - zgodzi się przekazać Wam prowiant, jeżeli ukończyliście zadanie Posłaniec Dimy (możliwe, że na decyzję ma również wpływ zadanie Pod zastaw) i zapłacicie jej 200 sztuk złota. Znajdziecie ją na dziedzińcu gildii Araxos.
  8. Tengral - arcymag ognia. Większość dnia spędza w kościele Innosa. Dla niego należy wykonać misję Wola nieba.
  9. Knut - da Wam prowiant, jeżeli pomagaliście mężczyźnie podczas ścinania drewna oraz wykonaliście zadanie Statek w porcie jest bezpieczny. Znajdziecie go w stoczni. Da Wam klucz do skrzyni znajdującej się koło budowanego statku. Stamtąd będziecie mogli wziąć pakunek.
  10. Helga - karczmarka w porcie, która zgodzi się Wam pomóc, jeżeli ukończyliście zadanie Problematyczna trójka

Inne miejsca

Na powyższej liście nie przez przeoczenie brakuje szefów gildii - Kroniki Myrtany: Zapasy na czarną godzinę - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
  1. Bevin - szef pszczelarzy. Znajdziecie go w ich obozie na drodze pomiędzy Ustroniem Żeglarza a kopalnią Araxos. Jeżeli pomogliście mu w zadaniu Niedźwiedzia przysługa, to mężczyzna podzieli się z Wami miodem.
  2. Zachary - rybak przekaże Wam prowiant, jeżeli wykonaliście misję Za zamkniętymi drzwiami.
  3. Rita - to właścicielka winnicy, mogliście z nią współpracować przy okazji zadań Spóźniony pracownik oraz Otoczeni przez niebezpieczeństwo. Jeżeli wykonaliście te zlecenia, to kobieta Wam pomoże.
  4. Właściciel/e winnicy Valerio - jeżeli ukończyliście zadanie Folwark chłopięcy, to osoba/y nią zarządzające Wam pomogą. Dadzą Wam klucz do skrzyni w magazynie na tyłach głównego budynku. Tam znajdziecie paczkę.
  5. Helmud - mężczyznę znajdziecie w Obozie węglarzy. Wesprze Waszą sprawę, jeżeli ukończyliście misję Ostre jak brzytwa.

Ciekawostki

Na powyższej liście nie przez przeoczenie brakuje szefów gildii. Pomimo, że prawdopodobnie są to osoby, które najwięcej zyskały na Waszej obecności na wyspie, to nie oferują one żadnego wsparcia dla Marvina. Nawet jeżeli był wiernym członkiem organizacji i wykonał dla niej wszystkie zadania.

Za to, jeżeli dołączycie do Wodnego kręgu, to załóżcie frakcyjny pierścień i udajcie się do Klasztoru magów wody. Spotkajcie się tam z Ingolfem. Co prawda nie dostaniecie paczki z zapasami, ale magowie zaoferują wsparcie dając Wam komplet mikstur wzmocnienia cech.