Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Wilcze leże i okolice - lista wszystkich misji Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Wilcze leże jest pełne dzielnych wojowników, oni jednak też potrzebują pomocy. Ta strona poradnika do gry Kroniki Myrtany zwiera listę wszystkich zadań pobocznych dla Wilczych synów.

Ostatnia aktualizacja: 31 stycznia 2023

Wilcze leże to niezdobyta twierdza, a Wilczy synowie to wielcy wojownicy. Jednakże nawet oni potrzebują do czasu do czasu pomocy. Poniższa strona poradnika przedstawia wszystkie zadania poboczne, które możecie wykonać dla prawdziwych synów i cór Archolos.

  1. Spotkania - znajdziecie tu listę wszystkich ciekawych i losowych spotkań w Wilczym leżu.
  2. Krew myśliwego - ojciec Nelsona chce, aby jego syn tak jak reszta rodziny został myśliwym. W tym celu musicie upolować cieniostwora.
  3. Ostre jak brzytwa - zębacze to paskudne bestie, to miniaturowe dinozaury, które mają ochotę pożreć wszystko. Pora się z nimi zmierzyć.
  4. Nocne wycie - czas udać się na nocne polowanie. Jakaś bestia straszy drwali, lepiej żeby przestała.
  5. Nie zaznasz spokoju - duchy potrafią przerazić nawet największego wojownika. Nie wszystkie jednak chcą Was zabić. Niektóre szukają wybaczenia.
  6. Nie do podźwignięcia - dźwig w okolicach twierdzy się zepsuł, a poprzednia ekipa do naprawy nigdy nie wróciła. Pora zakasać rękawy i sprawdzić co się stało.
  7. Nowe trunki - karczma musi być zawsze dobrze zaopatrzona. To prawidło zna właściciel baru w Wilczym leżu. Musicie znaleźć dla niego nowy alkohol.
  8. Czas decyzji - jeżeli macie w sobie żyłkę hazardzisty, to zadanie jest dla Was idealne. Warto jednak nieco dopomóc szczęściu.
  9. Przełomowe odkrycie - alchemik w Wilczym leżu przeprowadza eksperyment i potrzebuje "ochotników". Czy to etyczne? Wątpię!
  10. Wilczych skór wiele - Baes to prawdziwy kolekcjoner. Wojownik poprosi Was o dostarczenie przeróżnych skór wilków.
  11. Srebro i stal - kowal czeka na dostawę, drwale z towarem są pod twierdzą, a strażnicy ich nie wpuszczają. Coś tu nie gra!
  12. Nocny wartownik - jeden ze strażników potrzebuje chwili odpoczynku. Dlatego też Wy macie go zastąpić na nocnej warcie.
  13. Bestia z Archolos - jest to zadanie powiązane aż z dwoma osiągnieciami, a do tego będziecie mieli okazję poznać w końcu tożsamość tajemniczego stworzenia.