Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Wojownik Innosa Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Paladyn Candac przechodzi kryzys wiary. Na tej stronie poradnika do gry Kroniki Myrtany znajduje się solucja zadania Wojownik Innosa. Pomóżcie mężczyźnie odzyskać wiarę. Dowiedzcie się czy zabić Caspara.

Ostatnia aktualizacja: 12 stycznia 2023

Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przedstawia sulucję zadania Wojownik Innosa. Paladyn Candac przechodzi załamanie. Należy wzmocnić jego wiarę i pomóc mu odnaleźć sens w życiu. Odpowiadamy też, czy warto zabić Caspara.

Nagroda: 1200 exp, czar Lodowa fala, Pierścień gwiezdnej mocy

Rozpoczęcie zadania

Podczas zwiedzania klasztoru w ramach zadania Z deszczu pod rynnę zaczepi Was paladyn Candac. Możecie go znać z zadania Złote Innosy. Mężczyzna ma problem alkoholowy oraz przechodzi kryzys wiary. Jeżeli podczas rozmowy powiecie mu, żeby odstawił trunek, otrzymacie zadanie Wojownik Innosa. Nie będziecie go jednak mogli kontynuować aż do momentu ponownego "otwarcia się" świata.

Po rozmowie z przeorem w trakcie zadania Nadchodzący Sztorm ponownie będziecie mogli podróżować gdzie zechcecie. W tym momencie również odblokuje się dalsza część tej misji. Porozmawiajcie kolejny raz z wojownikiem. Jest tam gdzie wcześniej, czyli koło kapliczki Adanosa w okolicy przejścia pomiędzy dziedzińcami klasztoru. Po rozmowie z nim Marvin dojdzie do wniosku, że mężczyźnie przyda się jakieś zadanie.

Nie musicie szukać daleko - Kroniki Myrtany: Wojownik Innosa - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Nie musicie szukać daleko. Na tym samym placu znajduje się przejście na cmentarz. Pójdźcie w jego kierunku, a koło niego zaczepi Was 2 nowicjuszy. Wypytajcie się ich o zadanie. Wróćcie do paladyna. To będzie jednak za mało, żeby go przekonać. Udajcie się na cmentarz samotnie.

Śledztwo

Pójdźcie na cmentarz - Kroniki Myrtany: Wojownik Innosa - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Pójdźcie na cmentarz. Prowadzi do niego droga koło 2 nowicjuszy, którzy zlecili Wam to zadanie. Gdy już dojdziecie na miejsce musicie zbadać 3 groby oraz wejść do kapliczki. Znajduje się tam posążek Innosa.

Dodatkowo za kościółkiem jest zejście w dół. Są tam ogniste jaszczury. Marvin odnotuje to w dzienniku i można się o nie wypytać nowicjuszy, to jednak fałszywy trop. Jednakże zwierzęta pilnują jaskini, w której jest złoże magicznej rudy.

Udajcie się do paladyna. Wojownik powie Wam, żebyście się spotkali wspólnie wieczorem.

Zakończenia - czy zabić Caspara

Candac będzie czekał na Was koło przejścia na cmentarz. Razem udacie się do nekropolii. Gdy traficie na miejsce napadną na Was fale wrogów. Najpierw szkielety gobliny, a następnie ludzkie - wojownicy i łucznicy. Po walce włączy się cutscenka.

Macie teraz wybór - pozwólcie na zakończenie życia młodzieńca albo zatrzymajcie wojownika przed zabiciem go i wysłuchajcie jego historii. Jeżeli nie uwierzycie nowicjuszowi, to wciąż możecie wybrać jego śmierć mówiąc paladynowi, że coś ukrywa.

Niezależnie do Waszego wyboru Candac będzie zadowolony i otrzymacie tyle samo doświadczenia (nie licząc tego, że przy śmierci Caspara dostaniecie dodatkowo 200 exp za jego zgon).

Teraz pójdźcie ponownie do nowicjuszy, którzy zlecili Wam misję. Stoją przy przejściu na cmentarz. Dadzą Wam dodatkowo w ramach nagrody czar Lodowa fala oraz Pierścień gwiezdnej mocy (+20 maks. mana).