Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Ponowne spotkanie - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Czas na spotkanie z Waszym bratem Jornem – mapa wskaże drogę. Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany znajdziecie opis przejścia zadania Ponowne spotkanie.

Ostatnia aktualizacja: 11 sierpnia 2022

Spotkanie z Jornem jest już bliskie. Czas na podróż do slumsów. Na poniższej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany znajdziecie opis zadania Ponowne spotkanie. Drogę do niego wskaże Wam oczyszczona mapa.

Nagroda i początek zadania

Nagroda: 5000 exp

1 - Kroniki Myrtany: Ponowne spotkanie - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Po przeczytaniu mapy otrzymanej od kartografa w zadaniu Po nitce do kłębka poznacie lokację tajnego magazynu - Kroniki Myrtany: Ponowne spotkanie - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Po przeczytaniu mapy otrzymanej od kartografa w zadaniu Po nitce do kłębka poznacie lokację tajnego magazynu. Udajcie się do slumsów, do budynku nad samym morzem. Wejdźcie po kładce na górę.

Górne piętro

Podejdźcie do drzwi na końcu pomieszczenia. Usłyszycie głos Marvina, który mówi, że powinien się ukryć.

Pomimo nalegania Marvina na ciche przejście zadania, możecie "przebić się" przez nie siłowo - po prostu zignorujcie skradanie i chowanie się w beczce. Zabijcie przeciwników, którzy się napatoczą. Musicie być jednak nastawieni na walkę z kilkoma silnymi wrogami jednocześnie.

Aby się ukryć wejdźcie do beczki znajdującej się obok drzwi - Kroniki Myrtany: Ponowne spotkanie - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Aby się ukryć wejdźcie do beczki znajdującej się obok drzwi. Musicie się jednak spieszyć, gdyż od momentu komentarza Marvina, że musi się schować, do pojawienia się strażników (i nieuniknionej walki z nimi) jest jedynie chwila.

Po krótkiej scence wejdźcie do pustego pomieszczenia. Przejdźcie przez nie (mijając ciało) do drugiego pokoju. Tam znajduje się zejście na dół. Zacznijcie się skradać (domyślnie klawisz X). Przekradnijcie się koło śpiących strażników.

Przez zamknięte drzwi pójdźcie do kolejnego pomieszczenia i wejdźcie w interakcję ze znajdującymi się tam skrzyniami - Kroniki Myrtany: Ponowne spotkanie - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Przez zamknięte drzwi pójdźcie do kolejnego pomieszczenia i wejdźcie w interakcję ze znajdującymi się tam skrzyniami. Po ich przesunięciu i zablokowaniu przejścia użyjcie zaznaczonej powyżej kuchni - to przesunie regał na książki i ujawni schody.

Podziemia

Zejdźcie schodami - Kroniki Myrtany: Ponowne spotkanie - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Zejdźcie schodami. Traficie do ponurego pomieszczenia pełnego krwi i trupów. Po prawej stronie znajdują się trumny. Musicie otworzyć 2 z nich, aby móc zajrzeć do tej właściwej - to ta, o którą jest oparta kusza.

Rozpocznie to cutscenkę - okaże się, że Wasz brat niestety nie żyje. W tym momencie wejdzie Sachs - jeden z ludzi Volkera. Dodatkowo na pogawędkę wpadnie również inny wojownik, Kessel.

Sytuacja może się zakończyć inaczej w zależności od tego jak szybko dotarliście do brata. Ten temat opisujemy w ramach strony o sekretnych zakończeniach.

Po rozmowie udajcie się za Kesselem. Na drodze stanie Wam 3 ochroniarzy, jednak Kessel to sprawny wojownik i powinniście sobie z nimi poradzić bez problemu.

Po dotarciu do łódki porozmawiajcie z Kesselem i pociągnijcie za dźwignię otwierającą kraty - Kroniki Myrtany: Ponowne spotkanie - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Po dotarciu do łódki porozmawiajcie z Kesselem i pociągnijcie za dźwignię otwierającą kraty. Znajduje się zaraz koło wejścia do jaskini. Pomówcie ponownie z wojownikiem. Przeteleportujecie się na brzeg, w miejscu, w którym wylądowaliście na wyspie po raz pierwszy. Zadanie zakończone.