Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Spotkania (Wilcze leże) - lista wszystkich Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany nie przedstawia zadania, a listę ciekawych spotkań, które można odbyć w Wilczym leżu.

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2022

Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany możecie przeczytać o ciekawych spotkaniach, jakie możecie odbyć w Wilczym leżu. Nie są to zadania, jednak wciąż możecie za nie dostać nagrody.

Foral

Nagroda: w sumie 600 exp

Aby to spotkanie mogło zadziałać jak powinno, udajcie się do portu w Archolos - Kroniki Myrtany: Spotkania (Wilcze leże) - lista wszystkich - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Aby to spotkanie mogło zadziałać jak powinno, udajcie się do portu w Archolos. Porozmawiajcie tam z szefem stoczni Dackiem. Mężczyznę spotkacie w jego biurze lub przed budynkiem, przy wodzie. Opowie on Wam o swoim synu.

Warto zaznaczyć, że nie musicie do niego wracać, jeżeli już kiedyś odbyliście konwersację z cieślą. Mogło to być nawet kilka rozdziałów temu. Teraz wyruszcie do Wilczego leża.

Jeżeli od razu po przejściu przez bramę do Wilczego leża skręcicie w lewo, to powinniście zobaczyć siedzącego w rogu Forala - Kroniki Myrtany: Spotkania (Wilcze leże) - lista wszystkich - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Jeżeli od razu po przejściu przez bramę do Wilczego leża skręcicie w lewo, to powinniście zobaczyć siedzącego w rogu Forala. Poruszenie tematu jego ojca przyniesie Wam 300 exp.

Udajcie się teraz do stoczni porozmawiać z Dackiem. Mężczyzna się ucieszy na wieść o synu i otrzymacie 300 exp.

Właściwy generał

Idąc główną drogą przez Wilcze leże zatrzyma Was 2 wojowników - Kroniki Myrtany: Spotkania (Wilcze leże) - lista wszystkich - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Idąc główną drogą przez Wilcze leże zatrzyma Was 2 wojowników. Zapytają o to, który generał jest lepszy. Niezależnie od odpowiedzi jeden z nich Was zaatakuje (380 exp).

Porozmawiajcie teraz z drugim Wilczym synem. Jeżeli wcześniej pokonaliście swojego przeciwnika, to otrzymacie 250 exp oraz 2 piwa butelkowe. W przypadku przegranej, otrzymacie tylko 100 exp oraz 2 piwa butelkowe.

Szaleniec

Wespnijcie się na dachy w Wilczym leżu - Kroniki Myrtany: Spotkania (Wilcze leże) - lista wszystkich - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Wespnijcie się na dachy w Wilczym leżu. Po prawej stronie od wejścia, na jednej z półek skalnych znajdziecie Wilczego syna z maską wilka. Jeżeli macie ze sobą zwój przemiany w wilka, to mężczyzna da Wam 250 exp oraz 8 kawałków surowego mięsa wilka.

Pomimo, że rozmowa wskazuje na to, że macie dać zwój wojownikowi, to przedmiot nie zniknie z Waszego ekwipunku.

Próba siły, Krzyk wojownika

Przed siedzibą lorda, za jedną z kolumn jest Wilczy syn - Kroniki Myrtany: Spotkania (Wilcze leże) - lista wszystkich - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Przed siedzibą lorda, za jedną z kolumn jest Wilczy syn. Mężczyzna będzie chciał sprawdzić Waszą siłę i da Wam do potrzymania topór o nazwie Krzyk wojownika:

  1. jeżeli nie podołacie wyzwaniu, to otrzymacie 50 exp oraz eliksir siły (maks siła +3);
  2. w przypadku uniesienia broni (potrzebujecie do tego 125 siły) dostaniecie 250 exp oraz Krzyk wojownika (125 obrażenia sieczne, 5 penetracja pancerza, broń dwuręczna).

Pijany Wilczy syn

Nagroda: 6 piw

Przed karczmą możecie spotkać pijanego wilczego syna - Kroniki Myrtany: Spotkania (Wilcze leże) - lista wszystkich - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Przed karczmą możecie spotkać pijanego wilczego syna. Mężczyzna ewidentnie za dużo wypił i odda Wam resztę alkoholu, który mu został (6 piw).