Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: W cichej mgle - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Miłość to zagadkowa sprawa. Przekonał się o tym Lutz, żołnierz, który wrócił na Archolos i szuka swojej dawnej ukochanej Marthy. Na tej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany znajdziecie opis zadania W cichej mgle.

Ostatnia aktualizacja: 22 lipca 2022

W 3 rozdziale będziecie mogli spotkać Lutza. Mężczyzna szuka swojej dawnej ukochanej Marthy. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przeprowadzi Was przez zadanie W cichej mgle.

Nagroda i początek zadania

Nagroda: 2500 exp, miecz z magicznej rudy, przepis na gulasz Marthy

Lutza możecie spotkać w 3 rozdziale na placu targowym - Kroniki Myrtany: W cichej mgle - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Lutza możecie spotkać w 3 rozdziale na placu targowym. Porozmawiajcie z nim. Gdy będziecie mieli już odchodzić, to mężczyzna zapyta się o Marthę. Znacie już ją, to ona gotuje w karczmie w Silbach. Udajcie się do niej.

Pierwsze kroki, przygotowanie do pikniku

Gdy wspomnicie Marcie o Lutzu, to kobieta zaprowadzi Was w ustronne miejsce. Po krótkiej wymianie zdań powie, że nie chce więcej widzieć gwardzisty na oczy. Pójdźcie z nim teraz porozmawiać.

Mężczyzna opowie Wam historię znajomości z Marthą. Każcie mu zwrócić złoto. Da Wam 200 sztuk złota. Odnieście je kobiecie. Porozmawiajcie teraz z Viktorem i Bastianem - pracownikami karczmy.

Podczas konwersacji z Viktorem nie zdradzajcie mu, że przybywacie na polecenie Lutza, bo nic Wam nie powie. Dowiecie się od mężczyzny, że Martha lubi przebywać w sadzie w winnicy Valerio. Zasugeruje również, żeby przygotować kosz z owocami i dobre wino.

Porozmawiajcie teraz z Bastianem - Kroniki Myrtany: W cichej mgle - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Porozmawiajcie teraz z Bastianem. Mężczyzna również wspomina o winnicy Valerio, ponadto mówi o muzyce. Poleci Wam również kupić dobre wino w winnicy. Kupcie u niego kosz piknikowy za 25 sztuk złota.

Winnica Valerio, zębacze

Udajcie się teraz do winnicy Valerio. Porozmawiajcie na miejscu z Liamem (znajdziecie go koło głównego budynku). Mężczyzna powie Wam, że nie może się zgodzić na spotkanie, gdyż za głównym budynkiem zagnieździły się zębacze. Należy je zabić.

Jeżeli czujecie się na siłach, to po prostu możecie pójść i zabić stwory. Jest ich jednak kilka i mają swojego przywódcę - silniejszego osobnika.

Zwierzęta znajdują się w kotlinie za winnicą - Kroniki Myrtany: W cichej mgle - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Zwierzęta znajdują się w kotlinie za winnicą. Niedaleko wejścia do jaskini stanowiącej krótszą drogę do miasta.

Jeżeli chcecie odciągnąć przywódcę od innych zwierząt, to zostawcie w zaznaczonym ciele nieco mięsa - Kroniki Myrtany: W cichej mgle - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Jeżeli chcecie odciągnąć przywódcę od innych zwierząt, to zostawcie w zaznaczonym ciele nieco mięsa. Dziennik da Wam znać ile wystarczy. Ponadto zwierzę zacznie iść w Waszym kierunku. Pamiętajcie, że jest o wiele silniejszy od zwykłych zębaczy. Unikajcie jego szarży. Zębacze są podatne na wiatr. Po walce możecie zabrać przynętę. Zabijcie również mniejsze osobniki.

Wróćcie do Liama. Mężczyzna zgodzi się teraz na piknik w sadzie. Zapytajcie go również o specjalne wino. Musicie zebrać nieco winogron. Podejdźcie do jednego z krzaków, wejdźcie z nim w interakcję, a czas sam się "przewinie" o kilka godzin.

Porozmawiajcie z Liamem ponownie. Bez przeszkód odda Wam wino.

Muzyka

Pomimo sugestii Bastiana, że muzycy w karczmie mogą Wam pomóc nauczyć się gry na lutni, to nie jest to prawidłowy trop - Kroniki Myrtany: W cichej mgle - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Pomimo sugestii Bastiana, że muzycy w karczmie mogą Wam pomóc nauczyć się gry na lutni, to nie jest to prawidłowy trop. Udajcie się od razu do Karin. Kobieta jest w Ustroniu Żeglarza. Możecie się tam dostać szybką podróżą morską lub pieszo (na mapie numer 1).

Muzyczka Wam pomoże jeżeli dacie jej lokalny bimber. Jest spora szansa, że macie już jakąś butelkę w ekwipunku. Jeżeli nie, to możecie kupić alkohol u sprzedawców. Następnie trubadurka zapyta się Was czemu chcecie się nauczyć. Odpowiedzcie, że to długa historia, dzięki czemu da Wam lekcję za darmo. Ponadto zgodzi się zaśpiewać.

Piknik i nagroda

Możecie teraz wrócić do Lutza i powiedzieć mu, że wszystko gotowe. Podczas rozmowy z gwardzistą pojawi się opcja, która może Was teleportować prosto do Silbach. Porozmawiajcie teraz z Marthą.

Kobieta nie zgodzi się w pierwszej chwili na Wasz pomysł - możecie jej zapłacić lub na nią nakrzyczeć - obie metody zadziałają. Kucharka uda się na miejsce spotkania. Będąc w karczmie Silbach możecie od razu odebrać prowiant od Bastiana.

Brak prowiantu nie zmieni zakończenia misji lub Waszej nagrody za nią, ale wpłynie na klimat zadania.

Udajcie się teraz do winnicy Valerio i porozmawiajcie z Lutzem, a następnie z siedzącą nieopodal pod drzewem Karin. Włączy się cutscenka. Po niej ponownie podejdźcie do Lutza i udajcie się do karczmy w Silbach.

W Silbach kolejny raz zagadajcie do wojownika (otrzymacie od niego miecz z magicznej rudy), a następnie rozpocznijcie dialog z Marthą - kobieta da Wam przepis na swój gulasz.