Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop ulotek) - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Sprawa zamachu na Volkera trwa. Trzeba dotrzeć do źródła dziwnych ulotek. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przedstawia solucję zadania W biały dzień (Trop ulotek)

Ostatnia aktualizacja: 22 maja 2023

Volker wysyła Was w ślad za zamachowcem. Po mieście rozprowadzane są dziwne ulotki nawołujące do obalenia systemu. Należy sprawdzić ich źródło. Ta strona poradnika do Kronik Myrtany przedstawia solucję zadania W biały dzień (Trop ulotek).

Nagroda i początek zadania

Nagroda: w sumie 1000 exp; w zależności od wyborów możecie również dostać dodatkowo - 750 exp, 200 sztuk złota; 500 exp / księgę dającą trwały bonus do umiejętności / szkatułkę z klejnotami

W celu zbadania sprawy musicie znaleźć osoby odpowiedzialne za ulotki podjudzające do ataku na system - Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop ulotek) - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

W celu zbadania sprawy musicie znaleźć osoby odpowiedzialne za ulotki podjudzające do ataku na system. W pierwszej kolejności porozmawiajcie ze służącym Volkera Alfredem. Mężczyzna siedzi na parterze przy kominku. Naprowadzi Was na trop karczm.

Możecie pójść od razu do skryby Venzela i zakończyć zadanie błyskawicznie. Mężczyzna ma swój sklep naprzeciwko siedziby gildii Araxos. Jeżeli jednak chcecie poznać trochę lore oraz zdobyć nieco więcej doświadczenia, to zapraszamy do dalszego czytania

Karczma Gerstanda

Dalszą część zadania możecie wykonać na dwa sposoby - pokojowo oraz drogą konfliktu - Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop ulotek) - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Dalszą część zadania możecie wykonać na dwa sposoby - pokojowo oraz drogą konfliktu. Udajcie się teraz do przybytku Gerstanda.

Jeżeli macie założoną zbroję gildyjną, to czeka Was scenka, w której tłum prawie się na Was rzuca. Możecie jednak wciąż przekonać agitatora do przekazania Wam informacji, których chcecie.

Porozmawiajcie z nim i weźcie ulotkę. W rozmowie powiedzcie, że chcielibyście się dowiedzieć więcej o ich ruchu, a potem skłamcie, że znacie kogoś, kto wsparłby ich sprawę. Dokładnie te same kroki powinniście podjąć, jeżeli nie mieliście założonej zbroi (choć zostaniecie przywitani o wiele przyjaźniej)

Oczywiście możecie też wyciągnąć od agitatora informacje siłą - wystarczy go pobić.

Wiec

Niezależnie od sposobu pozyskania informacji, dowiecie się, że za stocznią przemawia Ludlof - Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop ulotek) - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Niezależnie od sposobu pozyskania informacji, dowiecie się, że za stocznią przemawia Ludlof. Udajcie się teraz do dzielnicy portowej. Sytuacja potoczy się inaczej w zależności od tego, czy macie założoną zbroję gildyjną.

Jeżeli przyszliście bez pancerza frakcyjnego, to wywiąże się między Ludlofem, a Wami, dłuższy dialog. W przypadku chęci rozwiązania pokojowego udawajcie, że sympatyzujecie z ruchem. Powiedzcie, że chcecie pomóc. Trop zaprowadzi Was do Venzela.

Jeżeli pojawicie się w pancerzu gildyjnym, to po krótkiej wymianie zdań tłum się na Was rzuci. Nie są to trudni przeciwnicy. Po pokonaniu ich porozmawiajcie z Ludlofem. Dowiecie się, że musicie iść do Venzela.

{ramkazielona}Podczas rozwiązania siłowego natrafiliśmy na niewielki błąd. Podczas walki gra poczytuje atak na jednego z przeciwników, jako napaść na obywatela. Niezależnie od tego, że to on rzuca się na Was pierwszy. Jeżeli napotkacie tego glitcha, to będziecie musieli pójść do Rodericha i zapłacić 50 sztuk złota grzywny.{ramkazielona}

W przypadku rozwiązania zakończonego walką los buntownika będzie w Waszych rękach - Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop ulotek) - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

W przypadku rozwiązania zakończonego walką los buntownika będzie w Waszych rękach. Możecie go puścić bezwarunkowo, kazać mu przestać agitować lub wydać go straży. W ostatnim przypadku porozmawiajcie dodatkowo ze strażnikiem Oktavem (tym od nagród za przestępców, stoi w dzień na placu przed budynkiem straży). Otrzymacie za to 750 exp oraz 200 sztuk złota.

Jeżeli chcecie zdobyć dodatkowe 300 exp, to teraz odszukajcie Ivy - Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop ulotek) - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Jeżeli chcecie zdobyć dodatkowe 300 exp, to teraz odszukajcie Ivy. Kobieta będzie stała w okolicach targu rybnego w porcie. Porozmawiajcie z nią.

Venzel

Nieważne jak zdobyliście informacje - udajcie się teraz do Venzela. Skryba ma swoją siedzibę zaraz obok notariusza, naprzeciwko siedziby gildii Araxos. Mężczyzna przyzna się do napisania ulotek, ale nie wie kto był zleceniodawcą. Otrzymacie od niego tylko srebrną monetę.

Venzel poprosi Was o to, żebyście nie wspominali o nim nikomu. Możecie się na to zgodzić (+500 exp) lub poinformować go, że powinien trafić do lochu (ta opcja nie będzie miała konsekwencji). Jeżeli zażądacie czegoś za milczenie, to mężczyzna zaoferuje Wam książkę dodającą trwałą premię do umiejętności. Jeżeli bardziej "przyciśniecie" pisarza, to zamiast pisma otrzymacie szkatułkę z klejnotami.

Koniec zadania. Zapraszamy dalej na główną stronę W biały dzień.