Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop grotu) - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Sprawa zamachu na Volkera trwa. Musicie odnaleźć grot. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przedstawia solucję zadania W biały dzień (Trop grotu).

Ostatnia aktualizacja: 21 lipca 2022

Volker wysyła Was w ślad za zamachowcem. Musicie sprawdzić ciało ofiary. Ta strona poradnika do Kronik Myrtany przedstawia solucję zadania W biały dzień (Trop grotu).

Nagroda: 1000 exp

Aby znaleźć punkt zaczepienia do śledztwa porozmawiajcie z Bradlockiem. Stoi przed domem. Następnie, gdy będziecie opuszczać teren Volkera odbądźcie konwersację ze strażnikiem Samborem. Wojownik skieruje Was do Logara. Podobno on może wiedzieć nieco więcej na temat sprawy.

Początek

Musicie się udać do lochów - Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop grotu) - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Musicie się udać do lochów. Znajdują się one w siedzibie straży, w wejściu do koszar od strony portu / dzielnicy rzemieślniczej. Logar stoi przed wejściem. Mężczyzna skieruje Was na cmentarz.

Pogrzeb

Udajcie się tam - Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop grotu) - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Udajcie się tam. Traficie na pogrzeb. Po cutscence zaczepi Was Mailor. Porozmawiajcie z nim, następnie z magiem ognia, a potem z człowiekiem Volkera stojącym przy ścianie. Możecie również zapytać się o grot grabarza, jednak nie przyniesie to żadnego pożytku. Musicie wrócić tu w nocy.

Po zapadnięciu zmroku rozkopcie grób i zabierzcie z ciała grot (musicie mieć łopatę - jeżeli jej nie posiadacie, to kupicie ją u któregoś z kupców na targu). Przy okazji (choć nie jest to konieczne) możecie również zakopać nieszczęśnika ponownie.

Grot

Z grotem idźcie do kowala Odgara w dzielnicy targowej - Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop grotu) - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Z grotem idźcie do kowala Odgara w dzielnicy targowej. Po rozmowie mężczyzna skieruje Was do kwatermistrza gildii Araxos. Teraz pójdźcie więc porozmawiać z nim (jego sklep znajduje się w głównej siedzibie gildii).

Zadanie zakończone. Możecie wrócić na główną stronę W biały dzień.