Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Jak kulą w płot - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Strzelaliście kiedyś z armaty? Teraz macie okazję. Marvina trzymają się głupie żarty. Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany znajdziecie solucję zadania Jak kulą w płot.

Ostatnia aktualizacja: 21 lipca 2022

Jeżeli wykonaliście zadanie Jak grochem o ścianę, to w 4 rozdziale będziecie mogli spotkać Bertera. Mężczyzna chce się trochę rozerwać kosztem swojego przyjaciela. Na tej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany znajdziecie opis przejścia zadania Jak kulą w płot.

Nagroda: w sumie 650 exp oraz (opcjonalnie) 6 x kieł błotnego węża, 4 x skóra jaszczura, 4 x żądło

Na przystani w obozie piratów spotkacie mężczyznę, który próbuje zaciągnąć gdzieś armatę - Kroniki Myrtany: Jak kulą w płot - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Na przystani w obozie piratów spotkacie mężczyznę, który próbuje zaciągnąć gdzieś armatę. Poprosi Was o pomoc. Zgódźcie się.

Okazuje się, że Berter jest przyjacielem Saula i nie spodobał mu się ostatni kawał z zupą. Postanowił się zemścić i obudzić pijanego pirata wystrzałem z armaty. Możecie postarać się mu to wyperswadować, ale nie przyniesie to rezultatu. Poprosi Was za to o kulę armatnią i pochodnię.

Jeżeli nie macie pochodni, to musicie jakąś kupić u handlarza - Kroniki Myrtany: Jak kulą w płot - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Jeżeli nie macie pochodni, to musicie jakąś kupić u handlarza. W sprawie kuli pójdźcie na molo - to samo, na którym spotkaliście Bertera. Na jego końcu znajduje się kula (kilka jest też przy brzegu w wodzie). Wróćcie z pociskiem i pochodnią do zleceniodawcy - okazuje się, że nie musieliście nigdzie iść, bo armata była załadowana. Dostaniecie jednak za to 50 exp.

Berter poprosi Was o wystrzelenie z armaty. Musicie wyekwipować pochodnię (domyślnie klawisz T) oraz wejść w interakcję z armatą.

Teraz pójdźcie do budynku - pirat nie żyje. Porozmawiajcie z Berterem. Mężczyzna poprosi Was o dyskrecję - zaoferuje urobek z ostatniego polowania (6 x kieł błotnego węża, 4 x skóra jaszczura, 4 x żądło). Ponadto dostaniecie 600 exp.

Jeżeli zdecydujecie się wydać Bertera, to dostaniecie jedynie doświadczenie (i nieco zabawniejszy dialog z Rodrigiem na koniec misji).