Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: To nie twoje - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Ktoś chce zdyskredytować gildię. Nie możecie do tego dopuścić. W końcu ona Wam płaci. Poniższa strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przeprowadzi Was przez zadanie To nie twoje

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2022

Jeżeli jesteście członkiem gildii Araxos, to Adelard będzie miał dla Was zadanie (o ile wcześniej ukończyliście misję Przyczółek potrzebny od zaraz). Karczmarka Helga została okradziona. Gildii zależy na dobrych kontaktach z nią, więc wysyłają Was, abyście zbadali sytuację. Ta strona poradnika przeprowadzi Was przez zadanie To nie Twoje.

Nagroda: zależy od ilości beczek, które uda Wam się odnaleźć i sprawdzenia, czy nie są zatrute, maksymalnie - 1000 exp, 400 sztuk złota + łącznie 550 exp za sprawdzenie wszystkich baryłek

W celu otrzymywania kolejnych awansów w gildii musicie się wykazać. W 3 rozdziale Adelard będzie miał dla Was zadanie. Wojownika możecie spotkać na placu przed gildią, przeważnie po lewej stronie od wejścia (stojąc plecami do miasta), koło drzewa. Mężczyzna poprosi Was o udanie się do karczmy Helgi i zbadanie sytuacji w związku z tym, że ją okradziono.

Nie pozostaje nic innego, jak udać się na wyznaczone miejsce - Kroniki Myrtany: To nie twoje - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Nie pozostaje nic innego, jak udać się na wyznaczone miejsce. Przybytek Helgi znajduje się w porcie. Udajcie się na tyły baru, tam (naprzeciwko wejścia do kanałów) są drzwi do piwniczki.

Po ich otworzeniu od razu przywita Was Soli. Mężczyzna opowie Wam sytuację. Po mieście są rozsiane beczki z alkoholem Helgi (10). Należy je odnaleźć i spróbować czy nie są zatrute (każde testowanie da Wam nieco doświadczenia, za każdym kolejnym więcej). Od ilości zgromadzonego trunku zależy Wasza ostateczna nagroda (aby zaliczyć zadanie nie trzeba jednak znaleźć wszystkich baryłek - połowa wystarczy). Czas się rozejrzeć po porcie.

Udajcie się od razu do kanałów, naprzeciwko piwniczki. .Zejdźcie do ścieków. W pierwszym pomieszczeniu napotkacie dwa aligatory (trzeba je pokonać) oraz kilka ciał. Znajdziecie tam również 2 beczki.

1 - Kroniki Myrtany: To nie twoje - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Następnie powinniście się skierować na dach niskiego budynku obok baru - Kroniki Myrtany: To nie twoje - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Następnie powinniście się skierować na dach niskiego budynku obok baru. Tam są kolejne 2 beczki. Możecie się o tym dowiedzieć od ludzi zebranych wokół trupa, na chodniku.

Teraz udajcie się koło dźwigu stojącego niedaleko od wejścia do slumsów od strony portu - Kroniki Myrtany: To nie twoje - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Teraz udajcie się koło dźwigu stojącego niedaleko od wejścia do slumsów od strony portu. Znajdują się tam kolejne 2 beczki pilnowane przez 2 oprychów. Zaatakują Was od razu, nie powinni jednak stanowić większego zagrożenia.

Kolej na odwiedzenie Waszego "domu" w porcie (Mój nowy dom). Znajdziecie tu kolejną beczkę oraz pijanego najemnika gildii. Pomimo, że Wasz towarzysz skosztował piwo, Wy również i tak go spróbujcie.

Kolejne miejsce jest bardzo dobrze ukryte - Kroniki Myrtany: To nie twoje - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kolejne miejsce jest bardzo dobrze ukryte. Musicie udać się za konstruowany w porcie kamienny budynek. Znajduje się tam włóczęga z beczką. Ucieknie na Wasz widok. Mężczyzna dodatkowo wygada się, gdzie jest kolejna beczka - za domem Alice.

2 - Kroniki Myrtany: To nie twoje - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Dom, a właściwie sklep wielobranżowy Alice, znajduje się obok kaplicy Adanosa na granicy portu - Kroniki Myrtany: To nie twoje - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Dom, a właściwie sklep wielobranżowy Alice, znajduje się obok kaplicy Adanosa na granicy portu. Tam gdzie przebywają magowie wody. Wejdźcie pomiędzy budynek a mur. Znajdziecie tam beczkę pilnowaną przez 2 bandytów. Do walki nie dojdzie, jednak dadzą oni Wam wskazówkę, gdzie jest ostatnia partia towaru - bicie młota kowalskiego.

Czas na podróż do slumsów - Kroniki Myrtany: To nie twoje - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Czas na podróż do slumsów. Udajcie się do kowala w dzielnicy biedoty. Między murem a domkiem znajduje się ostatnia beczka pilnowana przez bandytę. Zabijcie go i weźcie baryłkę piwa.

Wróćcie się teraz do piwniczki z piwem w lokalu Helgi i porozmawiajcie z Solisem. Konwersacja potoczy się inaczej w zależności od tego ile beczek zgromadziliście. Teraz pójdźcie do Adelarda. Najemnik stoi przed barem Helgi.

Po wykonaniu zadań Współpraca z Ramhą, Przyczółek potrzebny od zaraz, Nowe wytyczne oraz To nie twoje Lorenzo po Was pośle. Okazuje się, że obaj szefowie grup chcą Was widzieć w swoich drużynach. Możecie teraz przystąpić do jednej jednostki (zakończy to jednak współpracę z drugą osobą). Wybór da Wam dodatkowe 2500 exp