Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Złote Innosy - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Paladyn Candac chce zawalczyć z praktyką sprzedawania posążków Innosa. Prosi Was o pomoc. Z tej strony poradnika do moda Kroniki Myrtany dowiecie się, jak ukończyć zadanie Złote Innosy.

Ostatnia aktualizacja: 3 sierpnia 2022

Poniższa strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przeprowadzi Was przez zadanie Złote Innosy. Zleca je Wam paladyn Candac, który ma dość praktyki sprzedawania posążków jego boga przed świątynią.

Nagroda: 1000 exp, czar zniszczenie zła

Jeżeli w 3 rozdziale udacie się w dzień przed świątynię Innosa w mieście Archolos, to jest spora szansa, że natraficie na paladyna Candaca - Kroniki Myrtany: Złote Innosy - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Jeżeli w 3 rozdziale udacie się w dzień przed świątynię Innosa w mieście Archolos, to jest spora szansa, że natraficie na paladyna Candaca. Jeżeli z nim porozmawiacie, to mężczyzna zapyta Was, czy jesteście pobożni (odpowiedź nie ma wpływu na zadanie, a jedynie na kwestie dialogowe). Paladyn poprosi o zbadanie sprawy sprzedaży złotych posążków Innosa.

W pierwszej kolejności porozmawiajcie z Mailorem, a następnie z Groenem (kolejność jest istota). Są to sprzedawcy Innosów sprzed kościoła. Mają stragany naprzeciwko siebie. Mailor wyśle Was do Mateya, natomiast Groen zdradzi, że prowadzi interesy z Dimą.

Udajcie się do Mateya (to ta sama osoba, która dała Wam obywatelstwo, przed jego chatą jest spora kolejka). Porozmawiajcie z nim, mężczyzna zażąda 25 sztuk złota łapówki. Ostatecznie jednak niczego nowego się od niego nie dowiecie - wszystkie dokumenty są dobre. Ten krok nie jest jednak wymagany do zakończenia zadania.

Następnie udajcie się do Dimy - Kroniki Myrtany: Złote Innosy - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Następnie udajcie się do Dimy. Kobieta prowadzi stragan z magicznymi rzeczami i zwojami na placu przed gildią Araxos. Jeżeli wykonaliście wcześniej zadanie Posłaniec Dimy oraz powiecie jej, że chcecie zainwestować w interes ze złotymi Innosami, to kobieta powie Wam wszystko, czego chcecie za darmo. W przeciwnym razie musicie naszykować sakiewkę na 100 sztuk złota.

Możecie również odwiedzić Helgę, karczmarkę w porcie i zapytać się jej, czy wie coś o Innosach. Poleci Wam szukać w okolicy dźwigów. Nie musicie jednak tego robć, jest to krok nieobowiązkowy.

Znając już mniej więcej miejsce, w którym należy szukać oraz imię osoby z którą trzeba porozmawiać (Mures) udajcie się do portu - Kroniki Myrtany: Złote Innosy - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Znając już mniej więcej miejsce, w którym należy szukać oraz imię osoby z którą trzeba porozmawiać (Mures) udajcie się do portu. Idźcie porozmawiać z pracownikami dźwigów. Jeden jest koło targu rybnego, a drugi koło stoczni. Po drugiej konwersacji podbiegnie do Was mężczyzna oferując Innosy. Porozmawiajcie z nim, dzięki temu dowiecie się, że musicie udać się do domu w dzielnicy biedoty.

Dom którego szukacie znajduje się na wyższym poziomie dzielnicy biedoty - Kroniki Myrtany: Złote Innosy - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Dom którego szukacie znajduje się na wyższym poziomie dzielnicy biedoty. Mures stoi o niego oparty. Należy z nim porozmawiać. Jednak nie będziecie mogli poruszyć kwestii posążków dopóki będziecie mieli na sobie jakikolwiek pancerz. Musicie go zdjąć.

Mężczyzna będzie niechętny do zaufania Wam, zgodzi się jednak, jeżeli w jakiś sposób go przekonacie. Możecie to zrobić na kilka sposobów:

  1. jeżeli dołączyliście do Araxos i rozmawialiście z Caramonem o jego hobby, to macie drewnianego ścierwojada;
  2. mogliście również dostać drewniany miecz, jeżeli staraliście się o przyjęcie do straży miejskiej; możecie go również ukraść podczas rozmowy z Muresem;
  3. w przypadku podjęcia współpracy z Knutem i ścinania dla niego drewna (w obozie drwali) także możecie o tym powiedzieć.
  4. czeladnicy łuczarki Fridy i potrafiący już co nieco strugać w drewnie (szkoleni w łuczarstwie) także mogą się tym pochwalić.

Niezależnie od tego w jaki sposób wkradliście się w łaski Muresa, ten da Wam klucz do domu. To tam odbywa się struganie. Czas zebrać dowody.

Na przywitanie zaczepi Was Mia, to ona nadzoruje prace. Podejdźcie do pustego krzesełka i zacznijcie strugać Innosy. Po chwili kobieta ogłosi przerwę. Możecie teraz swobodnie pobuszować w poszukiwaniu dowodów. Są 3:

  1. niedokończona figurka Innosa na stole;
Wystarczą 2 z powyższych dowodów - Kroniki Myrtany: Złote Innosy - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
  1. projekt figurki Innosa na beczce w rogu pokoju,
  2. możecie również okraść Mię.

Wystarczą 2 z powyższych dowodów. W momencie, kiedy będziecie mieli już to, co potrzeba, kobieta każe Wam wracać do pracy. Zróbcie tak. Po zakończonym struganiu wróćcie do paladyna.

Rycerz czeka przed kościołem z magiem ognia. Niestety magowie kazali zaprzestać śledztwa w imię zysków dla kościoła. Ponownie porozmawiajcie z Candaciem, zakończcie zadanie i odbierzcie nagrodę.