Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Ucieczka - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Stary znajomy z Górniczej Doliny o imieniu Homer jest przetrzymywany przez piratów. Należy mu pomóc. Na tej stronie poradnika możecie przeczytać jak wykonać zadanie Ucieczka z moda Kroniki Myrtany.

Ostatnia aktualizacja: 3 sierpnia 2022

Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany pozwoli Wam bezproblemowo przejść zadanie Ucieczka. Musicie w nim uwolnić Homera, startego znajomego z Górniczej Doliny. Spotkanie z nim jest również wymagane dla odblokowania osiągnięcia Starzy znajomi.

Nagroda i początek zadania

Nagroda: 1000 exp; -150/-2000 sztuk złota; pierścień pirata (premia do zręczności + 3, obrona przed strzałami +5; premia do walki bronią jednoręczną +5 za każdy następny pierścień lub amulet pirata; 3 bryłki złota (opcjonalne)

Zadanie rozpoczniecie po rozmowie z Homerem - mężczyzna nie będzie zbyt gadatliwy - Kroniki Myrtany: Ucieczka - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Zadanie rozpoczniecie po rozmowie z Homerem - mężczyzna nie będzie zbyt gadatliwy. Możecie go spotkać w jaskini z areną, prawdopodobnie sprząta jedną z chat. Następnie porozmawiajcie z osobą, która go przetrzymuje - z Dinkelem. Pirat również kręci się po jaskini z areną (prawdopodobnie macha bronią).

Zadanie można zakończyć na dwa sposoby.

Zapłata

Nagroda: 1000 exp, -2000 sztuk złota, pierścień pirata

Podczas rozmowy z Dinkelem można mu zaoferować, że wykupi się Homera. Mężczyzna zażąda dość wygórowanej kwoty - 2000 sztuk złota. Po uiszczeniu zapłaty niewolnik będzie wolny.

Wykradnięcie Homera

Nagroda: 1000 exp, -150 sztuk złota, pierścień pirata, 3 bryłki złota

Jeżeli uważacie, że 2000 sztuk złota to za duża cena, to pozostaje wykradnięcie Homera. Po rozmowie z Dinkelem porozmawiajcie z niewolnikiem i powiedzcie, że go wyciągniecie. Mężczyzna nie wie jednak jak wydostać się z obozu.

Musicie udać się do portalu - Kroniki Myrtany: Ucieczka - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Musicie udać się do portalu. Znajduje się on za namiotami postawionymi poza palisadą okalającą obóz (pomiędzy ruinami). Jest tam bagienny truteń oraz szczur, więc przygotujcie broń. Po podejściu do portalu zaktualizuje się dziennik.

Będziecie jeszcze potrzebować runy teleportacyjnej do miasta. Są dwie - do kaplicy Innosa oraz Adanosa. Sprzedają je magowie tych bóstw: Laudus (w kaplicy Adanosa koło portu) oraz Tengral (w kościele Innosa). Najlepiej posiadać obie, dla łatwego dostania się do miasta, gdy już jedną odda się Homerowi.

Będąc w posiadaniu wiedzy o położeniu teleportu i przynajmniej jednego kamienia możecie teraz wracać do Dinkela.

Porada: jeżeli chcecie się w przyszłości szybko dostać do Przystani łotrów, to runę teleportacyjną do tego miejsca sprzedaje handlarz różnościami. Znajdziecie go w przy wejściu do jaskini z areną.

Powiedzcie mężczyźnie, że musicie wypożyczyć Homera. Jeżeli macie przy sobie młotek i piłę (o ile nie napatoczyliście się na nie podczas przygód, to obie te rzeczy kupicie na targu w mieście Archolos) możecie pokazać Dinkelowi narzędzia za dodatkowe 400 exp. Gdy pirat zapyta się, czy może z Wami iść, to się zgódźcie. W przeciwnym razie Was zaatakuje, a misja zostanie niezaliczona.

Zaprowadźcie Homera do kawałka palisady znajdującej się za portalem i wejdźcie z nią w interakcję - Kroniki Myrtany: Ucieczka - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Zaprowadźcie Homera do kawałka palisady znajdującej się za portalem i wejdźcie z nią w interakcję. Zobaczycie krótką scenkę. Teraz wróćcie do Dinkela.

Po drodze zatrzyma Was Thiago. Nieważne co mu powiecie - i tak Was przepuści. Porozmawiajcie z Dinkelem - on również nie będzie się dopytywał o los Homera.

Pozostaje udać się do miasta. Gdy już będziecie na miejscu udajcie się do siedziby straży. Jeden z mundurowych zaczepi Was i powie, że dopytywał się o Was jeden z więźniów - Homer.

Udajcie się do więzienia - Kroniki Myrtany: Ucieczka - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Udajcie się do więzienia. Zejście do niego znajduje się w bramie siedziby straży wychodzącej na dzielnicę portową. Gdy już zejdziecie po schodach skręćcie w prawo, a następnie w lewo. Homer sam Was zaczepi, gdy będziecie koło niego przechodzić. Po krótkiej rozmowie dostaniecie 1000 exp. Zadanie się zakończy.

Teraz wróćcie na górę. Na szczycie schodów zaczepi Was strażnik Logar i zaoferuje odkupienie rzeczy Homera. Warto to zrobić. Za 150 sztuk złota odzyskacie kamień teleportacyjny, pierścień pirata oraz 3 bryłki złota.

Ciekawostka: jeżeli za jakiś czas wrócicie w okolice portalu, to okaże się, że Dinkel chciał poszukać Homera, jednak przy tym zginął.