Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Nocne wycie - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Tajemnicza bestia przeraża drwali, a wilki stają się coraz bardziej niebezpieczne. Ta strona poradnika do Kronik Myrtany powie Wam jak wykonać zadanie Nocne wycie.

Ostatnia aktualizacja: 3 sierpnia 2022

Na tej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany dowiecie jak wykonać misję Nocne wycie. To zadanie możecie uzyskać w obozie drwali jeżeli kilkukrotnie pomożecie Knutowi.

Nagroda: 1000 exp + opcjonalne 390 exp, 200 sztuk złota

Knut

Knut jest szefem obozu drwali, do którego mieliście się udać w ramach zadania Spłata długu. Jeżeli macie zainwestowane kilka punktów w siłę, to mężczyzna zaoferuje Wam pracę przy cięciu drewna. Nie jest to zadanie, jednak dodatkowe zajęcie za nieco złota i strój drwala, a po kilku wykonanych "zleceniach" otrzymacie również 150 exp.

Udajcie się do piły i wejdźcie z nią w interakcję, a potem ponownie porozmawiajcie z mężczyzną w celu odebrania nagrody - Kroniki Myrtany: Nocne wycie - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Udajcie się do piły i wejdźcie z nią w interakcję, a potem ponownie porozmawiajcie z mężczyzną w celu odebrania nagrody. Możecie do niego wrócić co kilka dni.

Nocne wycie

Jeżeli kilkukrotnie pomożecie Knutowi, to poprosi Was, żebyście poszli z myśliwym zapolować na wilki. Z łowcą możecie się spotkać w nocy, nieopodal kapliczki. Znajduje się ona niedaleko obozu drwali, kilka kroków drogą w kierunku bagien. Jeżeli pokręcicie się po obozie, to dodatkowo zaczepi Was jeden z drwali i powie Wam o bestii.

Myśliwy o imieniu Detlow będzie na Was czekał w umówionym miejscu - Kroniki Myrtany: Nocne wycie - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Myśliwy o imieniu Detlow będzie na Was czekał w umówionym miejscu. Każe Wam za sobą podążać.

Po chwili zatrzyma się i powie, że widzi przed Wami dwa wilki (będzie ich 5). Możecie pozwolić myśliwemu się nimi zająć, albo powiedzieć, że samemu się z nimi zmierzycie. W drugim przypadku Detlow będzie się chwilę poruszał za Wami ponadto dostaniecie dodatkowe 150 exp.

Idąc dalej traficie na rannego wilka. Przed Wami kolejny wybór - zabić nieszczęśnika lub go ocalić. Uśmiercenie zwierzęcia da Wam bonusowe 240 exp.

Od razu po tym myśliwy powie, że tropy się urywają i należy poszukać śladów. Możecie zgodzić się zostać na miejscu lub powiedzieć myśliwemu, że chcecie iść z nim. Jeżeli zostaniecie, to po chwili zaatakują Was dwa wilki. Zaraz po nich przyjdzie Detlow i zaprowadzi Was w miejsce ostatecznej potyczki. Jeżeli wybierzecie się z myśliwym, to po chwili zatrzyma się i rozpali ognisko. Zaatakuje Was wtedy kilka wilków.

Po ostatniej rozmowie z łowcą możecie teraz pójść do Knuta po 1000 exp oraz 200 sztuk złota. Wasze decyzje nie mają wpływu na ostateczną nagrodę za zadanie.