Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Walka Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Kronik Myrtany opisuje walkę i podpowiada, jaką strategię najlepiej obrać, żeby wygrać.

Seria Gothic znana jest z tego, że potyczki, szczególnie na początku, potrafią przyprawić o ból głowy. Należy jednak pamiętać, że z ludźmi nie można walczyć w taki sam sposób, jak ze zwierzętami. Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany znajdziecie porady do walki i wskazówki, jak wyjść zwycięsko z każdego starcia.

Jeżeli zdecydowaliście się na bronie dystansowe, to warto pamiętać, że wrogowie szybko się zbliżą. W wypadku, gdy nie jesteście pewni, że pokonacie ich zanim do Was dobiegną, warto przed walką rozpoznać teren. Należy sprawdzić, czy nie ma jakiegoś miejsca, do którego się nie dostaną. Szycie strzałami do zwierząt z nieosiągalnej półki skalnej jest dużo lepszą opcją, niż pożarcie.

Powyższa metoda nie zawsze działa jednak w przypadku ludzi, oni mają czasami własne łuki lub kusze, którymi mogą nas skutecznie atakować. Wtedy warto pomyśleć o walce bezpośredniej.

Pojedynkując się z humanoidalnymi przeciwnikami należy pamiętać o bloku. Dzięki niemu (oraz metodzie zapisu przed walką) można pokonać nawet silniejszych przeciwników, zmniejszając ich pasek życia powoli, acz skutecznie.

Sytuacja ma się nieco inaczej w przypadku zwierząt. Starajcie się uderzać je jako pierwsi i wyprowadźcie jak najwięcej ciosów, zanim one zaatakują Was. Najlepiej trafić potwora w momencie, w którym chce zaatakować, macie wtedy szansę na przerwanie natarcia.

Skuteczną metodą na pokonanie zwierzęcia jest wejście do wody - Kroniki Myrtany: Walka - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Skuteczną metodą na pokonanie zwierzęcia jest wejście do wody. W Gothicu nie można atakować, jeżeli się pływa. Dlatego silniejszych wrogów warto zwabiać w głębiny. Następnie należy podpłynąć do brzegu, aby tylko postać gracza mogła sięgać dna. Z takiej pozycji możemy bezkarnie atakować, będąc samemu poza zasięgiem.

UWAGA

Przeciwnicy humanoidalni (i niektóre stwory, np. pełzacze) raczej nie lubią pływać. Będą woleli odpuścić walkę. Co też może być pomocne, jeżeli są silniejsi.