Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Nocny patrol - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Na tej stronie znajdziecie solucję do zadania Nocny patrol z moda Kroniki Myrtany.

Ostatnia aktualizacja: 6 czerwca 2022

Poniżej znajdziecie opis misji Nocny patrol. Można ją otrzymać w modzie Kroniki Myrtany. Macie pójść ze strażnikiem Weigarem na patrol.

Nagroda: 1000 exp

Po wykonaniu zadania Oręż strażnika, Roderich wyśle Was na nocny patrol. Możecie przespać się do północy. Przed gabinetem szefa straży będzie na Was czekał Weigar.

Porozmawiajcie z nim - tak rozpoczniecie zadanie - Kroniki Myrtany: Nocny patrol - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Porozmawiajcie z nim - tak rozpoczniecie zadanie.

UWAGA

Jedyną obowiązkową pozycją na liście miejsc do odwiedzenia są slumsy. Po nich możecie wybrać dowolną inną lokację. Nie musicie odwiedzać wszystkich miejsc, możecie zakończyć patrol wcześniej. Radzimy jednak zajrzeć wszędzie, gdyż wtedy dostaniecie najwięcej doświadczenia za zadanie.

Slumsy

Nagroda: 100 exp

Strażnik w pierwszej kolejności zaprowadzi Was do slumsów. Spotkacie tam na wejściu olbrzymiego szczura. Weigar powie, że powinniście pójść i sprawdzić, czy w okolicy nie ma ich więcej. Sam jednak z Wami nie pójdzie.

Od miejsca, w którym się znajdujecie udajcie się od razu w prawo i wejdźcie w ścieżkę wzdłuż granicy slumsów i doków. Na jej końcu zaczepi Was Tajemniczy osobnik i przekaże wiadomość dla Weigara.

Idźcie do końca tej ulicy. - Kroniki Myrtany: Nocny patrol - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Idźcie do końca tej ulicy.

Teraz możecie wyjść ze slumsów i udać się na molo do portu. Tam już czeka na Was strażnik. Opowiedzcie mu co się wydarzyło. Możecie teraz wybrać kolejny punkt patrolu.

Kaplica Adanosa

Nagroda: 100 exp

Po wybraniu tej lokacji, udajcie się za Weigarem. Zaczepi Was tam Gorliwy wyznawca. Pozwólcie mu się wygadać i wybierzcie opcję dialogową "Dziękuję, ale nie jestem zainteresowany" (dla otrzymania największej ilości doświadczenia).

Kościół Innosa

Nagroda: 100 exp

Kościół Innosa to kolejna lokacja, która jest warta Waszej uwagi. Nieopodal miejsca, do którego zaprowadzi Was Weigar znajduje się Podejrzany obywatel. Porozmawiajcie z nim. Aby otrzymać jak najwięcej doświadczenia, nalegajcie na przeczytanie tego, co trzyma w ręce. Mężczyzna Was zaatakuje.

Po pokonaniu przestępcy przeszukacie i przeczytajcie notatkę, którą miał przy sobie. Ponownie z nim porozmawiajcie i dajcie szansę na wytłumaczenie się

Siedziba magów

Nagroda: 100 exp

Po odwiedzeniu Kościoła Innosa, pojawi się możliwość odwiedzenia siedziby magów. Przed nią znajduje się Caspar, który popisuje się magicznymi sztuczkami. Porozmawiajcie z nim i każcie mu "Oddalić się jak najszybciej" (dla otrzymania największej ilości doświadczenia).

Dzielnica rzemieślników

Nagroda: 100 exp

Porozmawiajcie z siedzącym nieopodal żebrakiem. Jeżeli chcecie otrzymać jak najwięcej doświadczenia, to zapytajcie się go "Nie wolałbyś jakoś zarobić?". Następnie powiedzcie mu, że "Bez pracy nie ma kołaczy, nierobie".

Gildia Kupiecka

Nagroda: 100 exp

Na placu Gildii Kupieckiej znajduje się para. Zmartwiona obywatelka poprosi Was o pomoc z natarczywym adoratorem. W celu uzyskania największej liczy doświadczenia udzielcie mu nagany, ale nie dawajcie mu grzywny.

Willa lichwiarza

Nagroda: 100 exp

Przed domem Volkera znajduje się podejrzana para osób. Aby otrzymać maksymalną ilość doświadczenia powinniście kazać im stamtąd iść oraz dodatkowo wymusić na nich pokazanie tego, co ukrywają.

Koniec

Jeżeli wykonaliście wszystkie powyższe obchody, lub przynajmniej ich minimalną ilość, to Weigar zaprowadzi Was do siedziby straży. Teraz prześpijcie się i rano idźcie do Rodericha zdać meldunek.