Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Osiągnięcia - lista wszystkich Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Na tej stronie do poradnika Kroniki Myrtany znajdziecie listę wszystkich osiągnięć.

Ostatnia aktualizacja: 4 lipca 2022

Niniejsza strona zawiera listę i opisy wszystkich osiągnięć w modzie Kroniki Myrtany.

A to dopiero początek

Aby zdobyć tego achievementa należy wykonać wszystkie poboczne czynności, jakie są możliwe do wykonania w pierwszej lokacji moda - czyli na statku - Kroniki Myrtany: Osiągnięcia - lista wszystkich - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Aby zdobyć tego achievementa należy wykonać wszystkie poboczne czynności, jakie są możliwe do wykonania w pierwszej lokacji moda - czyli na statku.

Wszystkie kroki, jakie należy podjąć w celu "wymaksowania" okrętu zostały szczegółowo opisane na osobnej stronie poradnika: Pod pokładem.

Podróżnik

W celu pozyskania tego achievementu należy skorzystać ze wszystkich form szybkiej podróży - Kroniki Myrtany: Osiągnięcia - lista wszystkich - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

W celu pozyskania tego achievementu należy skorzystać ze wszystkich form szybkiej podróży. Do nich zaliczają się:

  1. Gońcy Araxos
  2. Przewoźnicy
  3. Teleportacja

Więcej informacji o szybkiej podróży możecie uzyskać na osobnej stronie poradnika: Szybka podróż.

Jak będzie w Khorinis?

Aby odblokować tego achievementa należy przynieść magowi Kobusowi 8 pereł - Kroniki Myrtany: Osiągnięcia - lista wszystkich - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Aby odblokować tego achievementa należy przynieść magowi Kobusowi 8 pereł. Zrobicie to w ramach zadania Perły wody. Więcej o nim na osobnej stronie poradnika.

Koń trojański

Aby odblokować tego achievementa należy dostać się w nietypowy sposób do miasta Archolos - Kroniki Myrtany: Osiągnięcia - lista wszystkich - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Aby odblokować tego achievementa należy dostać się w nietypowy sposób do miasta Archolos. Powinniście wybrać się w beczce z kupcem Salzerem.

Jak tego dokonać przeczytacie na osobnej stronie poradnika: Raz na wozie...

Ścieżka maga

Jeżeli chcecie odblokować to osiągnięcie, to musicie przepisać 5 zwojów magicznych - Kroniki Myrtany: Osiągnięcia - lista wszystkich - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Jeżeli chcecie odblokować to osiągnięcie, to musicie przepisać 5 zwojów magicznych. Nie musicie się jednak specjalnie tej umiejętności uczyć! Wystarczy wykonać zadanie Sztuka pisania.

Z jego ukończeniem warto się jednak śpieszyć, gdyż jego zleceniodawca, nowicjusz Riordian, po krótkim czasie opuszcza Silbach i wraca do Klasztoru.

Samowystarczalny

Osiągnięcie to można uzyskać po wytworzeniu 50 strzał lub bełtów z lag - Kroniki Myrtany: Osiągnięcia - lista wszystkich - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Osiągnięcie to można uzyskać po wytworzeniu 50 strzał lub bełtów z lag. Lagi są prostymi kijami, które można pozyskać z wrogów (szczególnie goblinów) oraz jako produkt "uboczny" wydobywania drewna z obalonych drzew.

Następnie trzeba je przerobić na stanowisku do craftowania o nazwie warsztat. Można to robić bez specjalnych umiejętności, ale trzeba mieć przy sobie prosty nóż. Więcej o wydobywaniu w Kronikach Myrtany możecie przeczytać na osobnej stronie poradnika: Crafting.

Najlepszy przyjaciel

Aby je odblokować musicie pogłaskać psa - Kroniki Myrtany: Osiągnięcia - lista wszystkich - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Aby je odblokować musicie pogłaskać psa. Zrobicie to w ramach zadania Nie dla psa Kiełbasa.

Zmieniłem zdanie

Osiągnięcie to można odblokować wykonując oba zadania dołączenia do frakcji - Przyjęcie do straży miejskiej oraz Dołączenie do Gildii Kupieckiej, a następnie wybranie jednej ze stron.

Łowca nagród

Osiągnięcie to można uzyskać wykonując listy gońćze na potwory i przestępców znajdujące się na tablicach ogłoszeń. Więcej o nich możecie przeczytać na osobnej stronie Listy Gończe. Musicie wykonać ich 6. Sprawdzajcie tablice co rozdział.

Poza światem

Pełny opis tego osiągnięcia znajdziecie na osobnej stronie poradnika.

Starzy znajomi

Opis tego osiągnięcia umieściliśmy na osobnej stronie poradnika.

Górnicza Dolina

Ta strona poradnika w pełni opisuje to osiągnięcie.

W sam raz na spłatę długu

Zdobycie tego osiągnięcia nie jest zbyt skomplikowane. Wystarczy posiadać w swojej kiesie 10 000 sztuk złota. Najłatwiej można je zdobyć będąc czeladnikiem u Fridy. Kobieta daje bardzo dobre ceny za skóry, które jej przyniesiecie, a tych możecie zdobyć bardzo dużo zwiedzając wyspę Archolos.

Wola ojca

Wykonanie tego osiągnięcia jest ściśle powiązane z zadaniem Folwark chłopięcy. Musicie pogodzić obu braci.

Wściekłe pięści

Jeżeli chcecie odblokować to osiągnięcie, to musicie wziąć udział w nielegalnych potyczkach w slumsach. Wbrew nazwie achievementu, dobra broń do walki wręcz też się przyda. Więcej o tym osiąnięciu przeczytacie na osobnej stronie poradnika Dzielnica pięści.

Złodziej na raty

Aby odblokować to osiągnięcie zacznijcie otwierać zamkniętą skrzynię wytrychem, a następnie odejdźcie od niej i użyjcie do tego czaru otwierania zamków (można kupić u Dimy lub znaleźć).

Bratobójcza walka

W celu uzyskania osiągnięcia Bratobójcza walka musicie pokonać jakieś zwierzę będąc w nie przemienionym. Zwoje można kupić u handlarzy (przykładowo Dima na placu gildii) lub znaleźć.

Strona w przygotowaniu

  1. Królewska eskorta
  2. W służbie jego królewskiej mości
  3. Pracoholik
  4. Zdrajcy korony
  5. Towar spod lady
  6. Mistrz areny
  7. Proszę się odsunąć, wychodzimy!
  8. Zmierzch bogów
  9. Próba traw
  10. Ze śmiercią ci do twarzy
  11. Detronizacja
  12. Praca, praca i po pracy
  13. Misja samobójcza
  14. Rozbrojony
  15. Bardziej wilczy niż Syn
  16. Wyrównane starcie
  17. Mój dom to te szare ulice
  18. Stara szkoła
  19. Bestia z Archolos
  20. Ukryta prawda
  21. Archeolog
  22. Specjalizacja
  23. Zapasy na czarną godzinę