Fallout 2: Nora (3)
Aktualizacja:
7. Lara chce wiedzieć, co jest przechowywane w kościele.
Larę spotykamy w tym miejscu:

Chce się ona dowiedzieć, co ludzie Metzgera przechowują w kościele we Wschodniej części Nory . Udajemy się tam i zagadujemy strażnika przy drzwiach (ma on na sobie Metalowy pancerz i stoi z prawej strony). Rozmowę prowadzimy następująco:
Metzger mnie przysłał. / Mam sprawdzić czy wszystko jest w porządku. / Pa.
Za oszukanie strażnika otrzymujemy 500 PD i kolejne 500 za sprawdzenie, co znajduje się w skrzynkach wewnątrz kościoła. Okazuje się, że są to różnego rodzaju chemikalia potrzebne do wyrobu narkotyków. Udajemy się teraz z powrotem do Lary złożyć jej raport z wyprawy. Za wykonanie zadania, wręcza nam ona 200$
8. Uzyskaj pozwolenie na wojnę gangów od Metzgera.
Zadanie to otrzymujemy od Lary. Poznaliśmy ją podczas misji [7]. Zleca nam ona rozmowę z Metzgerem. Chce byśmy poprosili go o zgodę na wojnę Lary z gangiem Tylera. Znajduje się on we Wschodniej części Nory na terenie Gildii Łowców Niewolników. Dokładnie w tym miejscu:

Gdy uzyskamy od Metzgera pozwolenie, otrzymamy 200 PD. Wracamy teraz do Lary. Za załatwienie sprawy, wręcza nam ona 50$
UWAGA: Jeśli wcześniej powiemy Tylerowi, że Lara szykuje na niego zamach - zleci nam on pozbycie się jej. Ja sobie to odpuściłem. Gang Tylera produkuje i rozprowadza Jet. Typy spod ciemnej gwiazdy. Sami rozumiecie.
9. Znajdź słabe punkty gangu Tylera, strzegącego kościoła.
Jest to poniekąd kontynuacja misji [8]. Tym razem Lara chce byśmy znaleźli słaby punkt gangu Tylera, który strzeże kościoła we Wschodniej części Nory. Udajemy się tam i rozmawiamy z tym samym strażnikiem, z którym gawędziliśmy w misji [7]. Okazuje się, że gang Tylera zamierza się wieczorem porządnie uchlać. Otrzymujemy 200 PD i wracamy do Lary. Decyduje się ona zaatakować gang wieczorem. Prosi na o wsparcie podczas szturmu. Zgadzamy się. Czas wreszcie rozruszać nasze pukawy i poroznosić trochę ołowiu. Do dzieła! Gdy trafimy na miejsce, przyjdzie nam stoczyć pojedynek z kilkoma strażnikami w Metalowych pancerzach. Z pomocą Sulika, Lary i jej obstawy, nie powinna to być trudna potyczka. Po wystrzelaniu wszystkich członków gangu Tylera, zwraca się do na Lara. Wręcza nam ona 300$ plus małą premię w wysokości 100$.
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany643741 Junior
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
davis Legend
kuklis81 --> powinni stać przy schodach na pierwszym piętrze. patrzyłeś tam?
zanonimizowany643741 Junior
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
ROJO. Senator
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
Wiatr1000 Centurion
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista
Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
