San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
San Francisco (ponownie)
![UWAGI: Po powrocie z Navarro i wykonaniu tym samym misji [1], czas zająć się pozostałymi zadaniami - San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/724/94321109.jpg)
UWAGI: Po powrocie z Navarro i wykonaniu tym samym misji [1], czas zająć się pozostałymi zadaniami. Sprawdzimy tu naszą umiejętność Walki wręcz (misje [5] i [6]) oraz będziemy musieli opowiedzieć się po stronie DOBRA (misje [4], [5], [8]) lub ZŁA (misje [2], [3], [6]). Z oczywistych względów, wszystkie te zadania się wykluczają. Misję [3] uważam za porażkę twórców tego programu. Nic naprawdę pożytecznego z niej nie wynika, a stracimy tylko możliwość wykonania innych, bardziej opłacalnych zadań. Szczerze ją odradzam! Olejcie ją. Jeśli graliście cały czas złym charakterem, polecam raz być tym dobrym. Nie pożałujecie. By móc udać się do Enklawy i tym samym ukończyć główny wątek fabularny, trzeba będzie wykonać misję [9]. Składa się ona z 3 części. W każdej z nich będziemy musieli zastosować inny komponent i zdobyć paliwo do tankowca. Powodzenia! Niech San Francisco , przywodzące na myśl Kraj Kwitnącej Wiśni, będzie dla Was łaskawe.
Zadania/misje:
1. Zdobądź plany latacza dla Bractwa Stali. / Shi potrzebują planów latacza z Navarro. (C.D.)
2. Zabij Badgera, żeby włóczędzy z tankowca mogli przejąć Hub (ZŁY CHARAKTER).
3. Zabij Imperatora Shi (ZŁY CHARAKTER).
4. Zabij UKC-9 (DOBRY CHARAKTER).
5. Smok chce, żebyś pozbył się Lo Pana. Najlepiej w walce wręcz (DOBRY CHARAKTER).
6. Lo Pan chce, żebyś pozbył się Smoka (ZŁY CHARAKTER).
7. Zdobądź śledzionę dla Chipa.
8. Znajdź dziewczynę Bagdera w ładowni pod statkiem (DOBRY CHARAKTER).
9. Musisz użyć karty wejściowej, żeby uzyskać dostęp do komputera nawigacyjnego. / Komputer nawigacyjny potrzebuje układu nawigacyjnego, żeby móc działać.
Opis wykonania w/w zadań/misji:
1. Zdobądź plany latacza dla Bractwa Stali. / Shi potrzebują planów latacza z Navarro. (C.D.)
Po przybyciu z Navarro , wyjdźmy na spotkanie Matthew'owi. Gdy wręczymy mu plany, zrobi nam on ich kopię. Otrzymamy również 20.000 PD! i pełen dostęp do bunkra Bractwa Stali koło którego stoi. Nie zwlekając, wchodzimy do środka i jedziemy windą na piętro pierwsze. Gdy będziemy na dole, podchodzimy do dwóch szafek na południu. Znajdziemy w nich kolejny Pancerz wspomagany i Karabin pulsacyjny YK42B. Zbroję proponuję ulepszyć potem u Cracketa i przekazać ją np. Sulikowi. Karabin dajemy Marcusowi. Mimo iż będzie on wybierał Karabin turboplazmowy jako najlepszą broń, Karabin pulsacyjny jest o niebo lepszy. By mógł go używać, każemy mu schować broń, odbieramy od niego turboplazmę, a dajemy YK42B. Potem zlecamy mu używać najlepszej broni i po sprawie. Jest to najpotężniejszy oręż, jakim może władać Marcus. Lepszego już nie znajdziemy. Na końcu podchodzimy do komputera u góry. Możemy w nim podnieść o jeden punkt: Charyzmę (Niebieski moduł pamięciowy), Percepcję (Zielony moduł pamięciowy), Inteligencję (Żółty moduł pamięciowy) i Siłę (Czerwony moduł pamięciowy). Udajmy się teraz do Cracketa ulepszyć Pancerz wspomagany dla jednego z naszych kompanów. Gdy załatwimy sprawę, udajemy się do dr Wonga. Jego gabinet mieści się w lokacji na wschód od Chinatown :

Przekazujemy mu plany, które kazał nam zdobyć Ken Lee i otrzymujemy 5000 PD. Idziemy teraz na spotkanie z Kenem. Gdy powiemy mu, że pragniemy się widzieć z Cesarzem, zleci nam on misję [2].
2. Zabij Badgera, żeby włóczędzy z tankowca mogli przejąć Hub (ZŁY CHARAKTER).
UWAGA: Realizacja tej misji wykluczy zadanie [8].
Misje tą zleca nam UKC-9. Jego biuro znajduje się w siedzibie Centrologów w tym miejscu:

Chce się on pozbyć Badgera. Nasza przyszła ofiara przebywa na Tankowcu w tym miejscu:

Gdy tylko go zabijemy, schodzimy szybko po drabince na dół. Znajduje się ona za plecami Badgera. Gdy zejdziemy na dół, szybko wchodzimy z powrotem na górę. Wszystko po to, by po zabiciu Badgera nie rzucił się na nas cały tankowiec. Po wykonaniu zadania, wracamy do UKS-7. Stoi on zaraz przy drabince w siedzibie Centrologów . Mówimy mu, że Badger "zniknął" i otrzymujemy 3000 PD.
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.