Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
Aktualizacja:
San Francisco (ponownie)
![UWAGI: Po powrocie z Navarro i wykonaniu tym samym misji [1], czas zająć się pozostałymi zadaniami - San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/724/94321109.jpg)
UWAGI: Po powrocie z Navarro i wykonaniu tym samym misji [1], czas zająć się pozostałymi zadaniami. Sprawdzimy tu naszą umiejętność Walki wręcz (misje [5] i [6]) oraz będziemy musieli opowiedzieć się po stronie DOBRA (misje [4], [5], [8]) lub ZŁA (misje [2], [3], [6]). Z oczywistych względów, wszystkie te zadania się wykluczają. Misję [3] uważam za porażkę twórców tego programu. Nic naprawdę pożytecznego z niej nie wynika, a stracimy tylko możliwość wykonania innych, bardziej opłacalnych zadań. Szczerze ją odradzam! Olejcie ją. Jeśli graliście cały czas złym charakterem, polecam raz być tym dobrym. Nie pożałujecie. By móc udać się do Enklawy i tym samym ukończyć główny wątek fabularny, trzeba będzie wykonać misję [9]. Składa się ona z 3 części. W każdej z nich będziemy musieli zastosować inny komponent i zdobyć paliwo do tankowca. Powodzenia! Niech San Francisco , przywodzące na myśl Kraj Kwitnącej Wiśni, będzie dla Was łaskawe.
Zadania/misje:
1. Zdobądź plany latacza dla Bractwa Stali. / Shi potrzebują planów latacza z Navarro. (C.D.)
2. Zabij Badgera, żeby włóczędzy z tankowca mogli przejąć Hub (ZŁY CHARAKTER).
3. Zabij Imperatora Shi (ZŁY CHARAKTER).
4. Zabij UKC-9 (DOBRY CHARAKTER).
5. Smok chce, żebyś pozbył się Lo Pana. Najlepiej w walce wręcz (DOBRY CHARAKTER).
6. Lo Pan chce, żebyś pozbył się Smoka (ZŁY CHARAKTER).
7. Zdobądź śledzionę dla Chipa.
8. Znajdź dziewczynę Bagdera w ładowni pod statkiem (DOBRY CHARAKTER).
9. Musisz użyć karty wejściowej, żeby uzyskać dostęp do komputera nawigacyjnego. / Komputer nawigacyjny potrzebuje układu nawigacyjnego, żeby móc działać.
Opis wykonania w/w zadań/misji:
1. Zdobądź plany latacza dla Bractwa Stali. / Shi potrzebują planów latacza z Navarro. (C.D.)
Po przybyciu z Navarro , wyjdźmy na spotkanie Matthew'owi. Gdy wręczymy mu plany, zrobi nam on ich kopię. Otrzymamy również 20.000 PD! i pełen dostęp do bunkra Bractwa Stali koło którego stoi. Nie zwlekając, wchodzimy do środka i jedziemy windą na piętro pierwsze. Gdy będziemy na dole, podchodzimy do dwóch szafek na południu. Znajdziemy w nich kolejny Pancerz wspomagany i Karabin pulsacyjny YK42B. Zbroję proponuję ulepszyć potem u Cracketa i przekazać ją np. Sulikowi. Karabin dajemy Marcusowi. Mimo iż będzie on wybierał Karabin turboplazmowy jako najlepszą broń, Karabin pulsacyjny jest o niebo lepszy. By mógł go używać, każemy mu schować broń, odbieramy od niego turboplazmę, a dajemy YK42B. Potem zlecamy mu używać najlepszej broni i po sprawie. Jest to najpotężniejszy oręż, jakim może władać Marcus. Lepszego już nie znajdziemy. Na końcu podchodzimy do komputera u góry. Możemy w nim podnieść o jeden punkt: Charyzmę (Niebieski moduł pamięciowy), Percepcję (Zielony moduł pamięciowy), Inteligencję (Żółty moduł pamięciowy) i Siłę (Czerwony moduł pamięciowy). Udajmy się teraz do Cracketa ulepszyć Pancerz wspomagany dla jednego z naszych kompanów. Gdy załatwimy sprawę, udajemy się do dr Wonga. Jego gabinet mieści się w lokacji na wschód od Chinatown :

Przekazujemy mu plany, które kazał nam zdobyć Ken Lee i otrzymujemy 5000 PD. Idziemy teraz na spotkanie z Kenem. Gdy powiemy mu, że pragniemy się widzieć z Cesarzem, zleci nam on misję [2].
2. Zabij Badgera, żeby włóczędzy z tankowca mogli przejąć Hub (ZŁY CHARAKTER).
UWAGA: Realizacja tej misji wykluczy zadanie [8].
Misje tą zleca nam UKC-9. Jego biuro znajduje się w siedzibie Centrologów w tym miejscu:

Chce się on pozbyć Badgera. Nasza przyszła ofiara przebywa na Tankowcu w tym miejscu:

Gdy tylko go zabijemy, schodzimy szybko po drabince na dół. Znajduje się ona za plecami Badgera. Gdy zejdziemy na dół, szybko wchodzimy z powrotem na górę. Wszystko po to, by po zabiciu Badgera nie rzucił się na nas cały tankowiec. Po wykonaniu zadania, wracamy do UKS-7. Stoi on zaraz przy drabince w siedzibie Centrologów . Mówimy mu, że Badger "zniknął" i otrzymujemy 3000 PD.
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
==>Max Stone
Uzyj na nim suszonego miesa, klucz powinien sam wskoczyc do twojego plecaka. Mozesz tez ukrasc klucz Bolkowi, albo wyhandlowac
Co do poradnika, to czytam wlasnie, wydaje mi sie, ze opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze. Dolozyles sobie roboty. Kiedys tez zaczalem pisac poradnik, ale wymieklem po opisaniu tworzenia postaci. Za duzo klepania. Swoja droga ciekawe, ile na czyms takim mozna zarobic, ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
Gratulacje za wytrwalosc w kazdym badz razie
No k***a mać. Karmię tego psa w Klamath a on nie wypluwa tego klucza? Ma ktoś tak samo? Albo zna ktoś sposób na rozwiązanie tego problemu? To jest wkurzające. Mam za mało inteligencji żeby poprosić Cienkiego Bolka o ten klucz (tak sądzę, po prostu nie mam takiej opcji dialogowej : /), więc patrzę tu w poradniku taki sposób- też nie działa : /
Nie chcialem cie urazic, Rojo, na pewno sie nad tym napracowales i poradnik jest w porzadku. Po prostu przepadam bardziej za "stylem" wspomnianego juz poradnika Stingera do Fallout 3.
Poradnik raczej dobry, ale denerwuje mnie pewna rzecz. W poradniku opisujesz jak tworzyc postać, w co pakowac, itp. O wiele lepiej zrobil (bodajże, nie pamietam dokładnie) Stinger w poradniku do Fallout 3. Dodał od siebie komentarze do umiejetnosci, atrybutow i profitów, o tym czy rzeczywiscie sie przydaja, czy efekty sa zauwazalne, i czy czesto korzysta sie z tego a tego. Mogles tez opisac oddzielnie questy poboczne i glowne zamiast pisac ciagle gdzie trzeba chodzic itp. Wg. mnie troche za bardzo ciagniesz gracza za smycz :P. Ale ogółem poradnik przydatny, chociaz stosuje go glownie do sprawdzania statystyk broni i czy nie zapomnialem zrobic jakis questow pobocznych.
Cóż,poradnik fajny,ale czy niema jakiejś wersji tego poradnika,w której sugestie wypowiadane przez postaći,nazwy przedmiotów i umiejętności itp. były po angielsku?
Możliwe ze PERCEPCJA spadła mu do zera . Prawdopodobnie przejdzie mu jak po paru dniach.
A może miesiącach :/
aha i jeszcze jedno ;p jak marcus stoi to caly czas wali sie po glowie :P zupelnie jakby mial cos w uszach. moze ogluchl?:D
chodzi, walczy.. tyko ze czasami bym wolał go na chwile zostawic a nie moge... ale sproboje z kradzieza;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
