Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
2. Jonny zaginął. Znajdź go i przyprowadź do domu, do Balthasa. / Jonny jest w jaskiniach. Znajdź sposób, żeby doprowadzić Jonny'ego do domy, do Balthasa.
By wykonać to zadanie, konieczne jest ukończenie misji [1]. Odszukanie Jonny'ego zleca nam ojciec chłopaka - Balthas. Jego gabinet znajduje się w tym miejscu:

Od tej pory w poszukiwaniach, będzie nam towarzyszył psiak chłopca - Laddie. Udajemy się teraz w pobliże studni, która znajduje się na samym środku lokacji. Klikamy na nią, by zdjąć drewniane kładki, które ją przysłaniają. Używamy potem na niej Liny (możemy jedną kupić u Jo, którego poznaliśmy w misji [1]). W ten sposób:

Gdy zejdziemy na dół, natrafimy na porozrzucane wszędzie monety. Gdy je pozbieramy - stracimy trochę Karmy. Udajemy się na północ. Przy zawalonej skałami ścianie odnajdujemy Wiatrówkę Jonny'ego. W tym miejscu:

Możemy teraz udać się do Balthasa i wręczyć mu pukawkę syna. Zakończymy tym co prawda zadanie, lecz nie poznamy prawdy i nie zdobędziemy żadnych PD. Rezygnujemy, więc z tego zagrania i udajemy się do Nawiedzonej farmy . Schodzimy do kryjówki Vegeira i udajemy się na północ, do następnej lokacji. Gdy dotrzemy na miejsce, towarzyszący nam pies podbiegnie do swojego pana:

Znaleźliśmy tym samym Jonnego! By dał się on zaprowadzić do domu, podajemy chłopcowi imię jego ojca (oczywiście Balthas). Następnie prosimy Vegeira o zgodę na odprowadzenie małego do rodziców. Dzięki pomocy, jaką udzieliliśmy przywódcy Żużlowców w misji [1], ten z przyjemnością zgodzi się. Gdy wrócimy do Modoc , ojciec Jonnego wręczy nam Bojową kurtkę skórzaną. Za pomoc w odnalezieniu chłopca, otrzymamy aż 3500 PD! Zdobyliśmy w ten sposób konkretną zbroję, masę PD i dużo Karmy.
3. Wyleczyć złamana nogę bramina Bess (opcjonalnie).
Zranionego bramina spotykamy niedaleko Rzeźni, w tym miejscu:

By móc wyleczyć nogę Bess, musimy w tym celu użyć na niej umiejętności: Lecz. Gdy nie mamy jej na wysokim poziomie, musimy popróbować kilka razy. Gdy w końcu nam się to uda, za ratunek braminowi, otrzymamy 200 PD. Od tego momentu, będzie nam on cały czas towarzyszył w tej lokacji. Maciorę możemy również sprzedać rzeźnikowi Grishamowi, którego poznamy w misji [4].
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.