Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
5. Podłóż ogień pod aparaturę destylacyjną.
Misję zleca nam Bob Flacha. Możemy go znaleźć w domu Bucknerów. O tutaj:

Na wykonanie zadania mamy dokładnie jeden dzień. Po drodze, na południe do Terenów łowieckich , mijamy opuszczoną chatkę. Z regału wyjmujemy magazyn Spluwy i kulki. O tutaj:

Obowiązkowo go czytamy, a nasza umiejętność Ręcznej broni palnej podniesie się o kilka %. Wyjmujemy naszego gnata, ładujemy go i udajemy się uratować bimber Boba. Gdy trafimy na Tereny łowieckie , staramy się ubić jak największą ilość Gekonów i Złotych Gekonów (obdzieramy je ze skóry, dzięki wiedzy przekazanej nam od Smiley'a w zadaniu [4]). Nie jest to łatwe, ale przy wsparciu Sulika powinniśmy dać radę. Kierujemy się cały czas na południe, aż natrafimy na chatkę z maszyną destylacyjną. Otwieramy drzwi, podnosimy z ziemi Drewno opałowe i używamy go na maszynie destylacyjnej obok. W ten sposób:

Za naprawę maszynerii otrzymujemy 100 PD. Wracamy teraz do Boba, przekazać mu radosną nowinę. W podzięce wręcza nam on 50$. Za zdobyte skóry gekonów kupujemy od Maidy Pancerz skórzany i zakładamy go.
6. Upilnuj braminy Torra.
Torra spotykamy w tym miejscu:

Prosi nas on o pozbycie się grożących braminom skorpionów. Po rozmowie zabierze nas w miejsce gdzie Skorpiony dręczą jego bydło. Rozprawiamy się ze wszystkimi. Ładujemy w nie ołowiem lub zatapiamy w ich odwłokach włócznię. Jeśli Skorpionom uda się nas zatruć - leczymy się Antidotum. Po zlikwidowaniu zagrożenia, wracamy do Przedmieścia południowo-zachodnim przejściem. Za pomoc udzieloną Torrowi otrzymujemy 250 PD. W miejscu, gdzie ubijaliśmy skorupiaki stoją też bracia Dunton. Chcą oni wykraść bydło Torra. Możemy się na to zgodzić, odwracając uwagę Torra (-10 do Karmy) lub ich pozabijać (+10 do Karmy za każdego bliźniaka). Ja ich odstrzeliłem. Zarobiłem w ten sposób nieco PD, Karmy i 2 Kastety. Jeśli jednak zdecydowaliśmy się pomóc Duntonom, gdy zagadamy Maidę - ta powie nam, że jej syn Torr się gdzieś stracił. Wyruszamy, zatem na jego poszukiwania. W tym celu musimy udać się na zachód i stoczyć tam pojedynek z Robotem. Za jego pokonanie otrzymamy 200 PD. Zagadujemy potem Torra i wracamy z nim do jego matki. W nagrodę przyłączysię do nas Sulik (pod warunkiem, że nie wykonaliśmy jeszcze misji [2]). W miejscu gdzie stoczyliśmy bój z blaszakiem znajduje się również rozbity helikopter. Przy jednym z ciał znajdujemy Żółtą kartę dostępową reaktora.
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.