Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
Gecko

UWAGI: Gecko to mieścina zamieszkiwana przez ghuli. Rozwiążemy tutaj misję [1], którą rozpoczęliśmy w Kryptopolis [15]. Zdobędziemy tu również część potrzebną do naprawy samochodu w Norze (misja [5]) oraz zwerbujemy (jeśli oczywiście tego chcemy) do naszej drużyny kolejną postać (misja [8]). By móc wykonać w Gecko większość zadań, będziemy musieli ponownie udawać się do takich miejsc jak: Kryptopolis (misje [1], [2], [4]) i Nora (misja [3]). Będziemy mogli dokonać tutaj również kilku ulepszeń naszej broni (misja [6]). Przebywając w Gecko pamiętajmy o Rad-Xach i AntyRadach. Promieniowanie wytwarzane przez tutejszą elektrownię, ghulom krzywdy nie czyni. My jednak ghulem nie jesteśmy. Pamiętajmy więc o odpowiedniej ochronie! Przeszukujmy każdy regał i skrzynki. Znajdziemy w nich kilka książek, których lektura podniesie nasze umiejętności. Na terenie elektrowni znajdziemy również Niebieską kartę dostępową. Bardzo się nam ona przyda w Navarro !
Zadania/misje:
1. Rozwiąż problem z elektrownią w Gecko.
2. Zoptymalizuj pracę elektrowni.
3. Poszukaj ghula Woody'ego dla Percy'ego. Spróbuj w Norze.
4. Przekaż "Dane ekonomiczne Gecko" Gordona komuś znaczącemu i zaufanemu w Kryptopolis.
5. Zdobądź kontroler baterii do naprawy auta w Norze.
6. Zdobądź trójfazowy transformator plazmowy dla Skeetera.
7. Przynieś Mózgowi paczkę chrupków serowych.
8. Zwerbować Lenny'ego (opcjonalnie).
9. Zdobyć potężniejszą broń przed wyruszeniem do Redding (opcjonalnie).
Opis wykonania w/w zadań/misji:
1. Rozwiąż problem z elektrownią w Gecko.
Zadanie to miało swój początek w Kryptopolis (misja [15]). Gdy pojawimy się w Gecko , udajemy się do biura kierownika Harolda:

Wypytujemy go o problem elektrowni, z jakim borykają się mieszkańcy. Okazuje się, że aby naprawić instalację, potrzebny nam jest Hydroelektryczny Regulator Magnetosfery. Wracamy teraz do biura Lynette w Kryptopolis . Nie rozmawiamy jednak z Pierwszym Obywatelem, lecz z McLurem. Jego gabinet mieści się w tym miejscu:

Mówimy mu, że jesteśmy w stanie naprawić elektrownię w Gecko i pozbyć się promieniowania. Potrzebujemy jednak do tego pewnych części. McLure odsyła nas po potrzebne komponenty do Randalla w Mieście wewnętrznym . Biuro dostaw, w jakim się on znajduje, mieści się tutaj:

Gdy Randall wręczy nam obiecaną przez McLura Część Hydroelektryczną, wracamy do Gecko . Gdy będziemy na miejscu, udajemy się w stronę wejścia do elektrowni:

By móc swobodnie poruszać się na terenie zabudowania, musimy zdobyć Czerwoną i Żółtą kartę dostępową. Znajdują się one w tych miejscach:

0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.