Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
11. Ochrona karawany - Duppo - (opcjonalnie).
Kolejną osobą w NRK , która może nam zlecić ochronę karawany jest Duppo. Jego zakład mieści się w Centrum :

Jest to jednorazowa wyprawa do Redding . Jeśli nie pozwolimy skrzywdzić nikomu żadnej krowy, otrzymamy 2000$ + 1000$ premii. Jest to szalenie opłacalne, bo podczas podróży zaatakuje nas wielu przeciwników. Podskoczyłem w ten sposób o cały poziom! Szczerze polecam tą robotę. Na prawdę warto. Jeśli podejmiemy się pracy u Duppa, każe nam on przyjść na drugi dzień pod bramę Rancza Westina . Spotkamy tam gościa w Skórzanym pancerzu. Gdy go zagadamy, misja się rozpocznie.
12. Sprawdź uprowadzenia braminów / Współrzędne Krypty 13
Misję tą zleci nam Westin. Oczywiście pod warunkiem, że nie zabiliśmy go dla Bishopa w misji [13] (Nowe Reno). Jego posiadłość mieści się w lokacji zwanej: Ranczo Westina . Mamy zbadać, dlaczego jego braminy znikają. Udajemy się teraz do Felixa. Stoi on zaraz przy wejściu do mieszkania Westina. Prosimy go by zaprowadził nas na pastwisko. Gdy trafimy na miejsce, po pewnym czasie zjawią się dwa Szpony śmierci. Nie zaatakują nas jednak, tylko odejdą. Wychodzimy z mapy i wracamy powiedzieć o tym Westinowi. Za wykonanie misji, otrzymamy 1000 PD.
Współrzędne Krypty 13 możemy zdobyć w bardzo interesujący sposób. Na Ranczu Westina znajduje się mały domek. Stoi tam Bob:

Gdy postawimy mu jakiegoś drinka (musimy mieć przy sobie Piwo lub Gorzałę) opowie nam o przygodzie swojego życia. Poznawszy historię Boba, udajemy się do dr Jubilee w Centrum :

Zagadujemy go o mapę Boba. Lekarz mówi, że ma tylko jakiś obraz. Może nam go sprzedać za 10.000$. Kupujemy go i przyglądamy się malowidłu bliżej. Odkryjemy w ten sposób naszkicowaną mapę. Poznamy dzięki temu współrzędne Krypty 13 . Ja sobie odpuściłem to rozwiązanie. Namiary na Kryptę 13 możemy uzyskać za darmo W Krypcie 15 (misja [2]). Za opcję z Bobem nie otrzymamy nawet złamanego PD. 10 kawałków również piechotą nie chodzi.
13. Zdobądź części/uzyskaj dostęp do krypty 15.
Misję tą zleca nam Tandi. Ta sama Tandi, którą uratowaliśmy w pierwszym Falloucie (przybyło jej tylko, trochę zmarszczek:-) Ach, te wspomnienia... Nie mówię już nawet o posągu Przybysza z Krypty 13, który mieści się na placu Ratusza . Pokój Tandi znajduje się w gmachu Kongresu (Ratusz ):

Gdy zapytamy Guntera, że szukamy pracy - zleci nam on udanie się z tym do Tandi. Jeśli powiemy jej, że preferujemy rozwiązania dyplomatyczne, zleci nam ona udanie się do Krypty 15 . Mamy z niej wydobyć specjalne części dla RNK . Jak to zrobić, opiszę w misji [2] i [3] w Krypcie 15 .
Na tym kończy się nasza przygoda w Republice Nowej Kalifornii . Wykonaliśmy tu praktycznie wszystkie zadania poboczne. Wrócimy tu jeszcze po zbadaniu sprawy w Krypcie 15 (misja [13]). Powodzenia. Niech wam piasek lekkim będzie...
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.