Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
Aktualizacja:
11. Ochrona karawany - Duppo - (opcjonalnie).
Kolejną osobą w NRK , która może nam zlecić ochronę karawany jest Duppo. Jego zakład mieści się w Centrum :

Jest to jednorazowa wyprawa do Redding . Jeśli nie pozwolimy skrzywdzić nikomu żadnej krowy, otrzymamy 2000$ + 1000$ premii. Jest to szalenie opłacalne, bo podczas podróży zaatakuje nas wielu przeciwników. Podskoczyłem w ten sposób o cały poziom! Szczerze polecam tą robotę. Na prawdę warto. Jeśli podejmiemy się pracy u Duppa, każe nam on przyjść na drugi dzień pod bramę Rancza Westina . Spotkamy tam gościa w Skórzanym pancerzu. Gdy go zagadamy, misja się rozpocznie.
12. Sprawdź uprowadzenia braminów / Współrzędne Krypty 13
Misję tą zleci nam Westin. Oczywiście pod warunkiem, że nie zabiliśmy go dla Bishopa w misji [13] (Nowe Reno). Jego posiadłość mieści się w lokacji zwanej: Ranczo Westina . Mamy zbadać, dlaczego jego braminy znikają. Udajemy się teraz do Felixa. Stoi on zaraz przy wejściu do mieszkania Westina. Prosimy go by zaprowadził nas na pastwisko. Gdy trafimy na miejsce, po pewnym czasie zjawią się dwa Szpony śmierci. Nie zaatakują nas jednak, tylko odejdą. Wychodzimy z mapy i wracamy powiedzieć o tym Westinowi. Za wykonanie misji, otrzymamy 1000 PD.
Współrzędne Krypty 13 możemy zdobyć w bardzo interesujący sposób. Na Ranczu Westina znajduje się mały domek. Stoi tam Bob:

Gdy postawimy mu jakiegoś drinka (musimy mieć przy sobie Piwo lub Gorzałę) opowie nam o przygodzie swojego życia. Poznawszy historię Boba, udajemy się do dr Jubilee w Centrum :

Zagadujemy go o mapę Boba. Lekarz mówi, że ma tylko jakiś obraz. Może nam go sprzedać za 10.000$. Kupujemy go i przyglądamy się malowidłu bliżej. Odkryjemy w ten sposób naszkicowaną mapę. Poznamy dzięki temu współrzędne Krypty 13 . Ja sobie odpuściłem to rozwiązanie. Namiary na Kryptę 13 możemy uzyskać za darmo W Krypcie 15 (misja [2]). Za opcję z Bobem nie otrzymamy nawet złamanego PD. 10 kawałków również piechotą nie chodzi.
13. Zdobądź części/uzyskaj dostęp do krypty 15.
Misję tą zleca nam Tandi. Ta sama Tandi, którą uratowaliśmy w pierwszym Falloucie (przybyło jej tylko, trochę zmarszczek:-) Ach, te wspomnienia... Nie mówię już nawet o posągu Przybysza z Krypty 13, który mieści się na placu Ratusza . Pokój Tandi znajduje się w gmachu Kongresu (Ratusz ):

Gdy zapytamy Guntera, że szukamy pracy - zleci nam on udanie się z tym do Tandi. Jeśli powiemy jej, że preferujemy rozwiązania dyplomatyczne, zleci nam ona udanie się do Krypty 15 . Mamy z niej wydobyć specjalne części dla RNK . Jak to zrobić, opiszę w misji [2] i [3] w Krypcie 15 .
Na tym kończy się nasza przygoda w Republice Nowej Kalifornii . Wykonaliśmy tu praktycznie wszystkie zadania poboczne. Wrócimy tu jeszcze po zbadaniu sprawy w Krypcie 15 (misja [13]). Powodzenia. Niech wam piasek lekkim będzie...
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
==>Max Stone
Uzyj na nim suszonego miesa, klucz powinien sam wskoczyc do twojego plecaka. Mozesz tez ukrasc klucz Bolkowi, albo wyhandlowac
Co do poradnika, to czytam wlasnie, wydaje mi sie, ze opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze. Dolozyles sobie roboty. Kiedys tez zaczalem pisac poradnik, ale wymieklem po opisaniu tworzenia postaci. Za duzo klepania. Swoja droga ciekawe, ile na czyms takim mozna zarobic, ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
Gratulacje za wytrwalosc w kazdym badz razie
No k***a mać. Karmię tego psa w Klamath a on nie wypluwa tego klucza? Ma ktoś tak samo? Albo zna ktoś sposób na rozwiązanie tego problemu? To jest wkurzające. Mam za mało inteligencji żeby poprosić Cienkiego Bolka o ten klucz (tak sądzę, po prostu nie mam takiej opcji dialogowej : /), więc patrzę tu w poradniku taki sposób- też nie działa : /
Nie chcialem cie urazic, Rojo, na pewno sie nad tym napracowales i poradnik jest w porzadku. Po prostu przepadam bardziej za "stylem" wspomnianego juz poradnika Stingera do Fallout 3.
Poradnik raczej dobry, ale denerwuje mnie pewna rzecz. W poradniku opisujesz jak tworzyc postać, w co pakowac, itp. O wiele lepiej zrobil (bodajże, nie pamietam dokładnie) Stinger w poradniku do Fallout 3. Dodał od siebie komentarze do umiejetnosci, atrybutow i profitów, o tym czy rzeczywiscie sie przydaja, czy efekty sa zauwazalne, i czy czesto korzysta sie z tego a tego. Mogles tez opisac oddzielnie questy poboczne i glowne zamiast pisac ciagle gdzie trzeba chodzic itp. Wg. mnie troche za bardzo ciagniesz gracza za smycz :P. Ale ogółem poradnik przydatny, chociaz stosuje go glownie do sprawdzania statystyk broni i czy nie zapomnialem zrobic jakis questow pobocznych.
Cóż,poradnik fajny,ale czy niema jakiejś wersji tego poradnika,w której sugestie wypowiadane przez postaći,nazwy przedmiotów i umiejętności itp. były po angielsku?
Możliwe ze PERCEPCJA spadła mu do zera . Prawdopodobnie przejdzie mu jak po paru dniach.
A może miesiącach :/
aha i jeszcze jedno ;p jak marcus stoi to caly czas wali sie po glowie :P zupelnie jakby mial cos w uszach. moze ogluchl?:D
chodzi, walczy.. tyko ze czasami bym wolał go na chwile zostawic a nie moge... ale sproboje z kradzieza;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
