Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
Baza Wojskowa

UWAGI: Jest to ta sama baza, w której zniszczyliśmy kadzie Mistrza w Falloucie 1. Teraz zostały po niej same zgliszcza. Jest ona okupowana przez niemałą liczbę ocalałych Supermutantów. Znajdziemy tu lepszą zbroję (Pancerz wspomagany), mocniejszą broń (Pistolet Gaussa PPK12), kilka książek, masę rakiet i Zielony moduł pamięciowy. W Bazie Woskowej będziemy również mogli naprawić generator i spotkać się z szamanem Melchiorem. Dzięki jego zwierzątkom, natłuczemy tu mnóstwo PD. Proponuje również zbierać wszystkie dyski (jest ich 5) z ciał zabitych żołnierzy Enklawy. Dowiemy się z nich wielu ciekawych rzeczy na temat historii Bazy Wojskowej . Chwyćcie za broń i zacznijcie głosić prawdę w bazie. Raz jeszcze...
Na dzień dobry zaatakuje nas zgraja 9 wściekłych wilków. Po rozprawieniu się z watahą kundli, podnieśmy z namiotów Młodego elektronika, rakiety i amunicję do Rozpruwacza Sulika. Mapa geologiczna w jednej ze skrytek nie powinna nas obchodzić. Lokalizację RNK już znamy. Byliśmy tam nie raz. Z zamkniętego szałasu koło wejścia do bazy, zabieramy jeden ładunek wybuchowy. Podchodzimy teraz do wystających z ziemi przewodów i rur. Znajdziemy koło nich Metalowy drąg. I teraz uwaga. Podchodzimy do wózka górniczego pośrodku. Najpierw montujemy na nim znaleziony drąg. Potem ustawiamy ładunek wybuchowy i przyczepiamy go do zainstalowanego pręta. Na koniec popychamy wagonik. Boom. Otworzyliśmy właśnie zasypane wcześniej wejście do bazy. Zostaliśmy nagrodzeni za to delikatne wtargnięcie - 5000 PD. Oto raz jeszcze cała sytuacja:

Wchodzimy do środka. Rozwalamy wszelkie gryzonie pojedynczymi strzałami. Nie ma sensu marnować na nie amunicji strzelając seriami. Spotkamy tu również jednego Supermutanta. Na lewo od wyjścia z bazy, znajduje się zepsuty generator:

Gdy użyjemy na nim 3 razy umiejętności Nauka, przywrócimy zasilanie w bazie i otrzymamy 1500 PD. Idziemy na północ. Ze skrzyń obok bierzemy kilka sztuk rakiet. Wchodzimy do windy i jedziemy na piętro drugie. Tu już nie będzie tak łatwo. Czeka nas starcie z całą grupą Supermutantów. Są oni uzbrojeni głównie w Miotacze ognia i Rękawice wspomagane. Starają się więc jak najbardziej do nas zbliżyć i użyć swojego sprzętu. Nie możemy im na to pozwolić. Od razu wchodzimy w tryb walki i walimy do nich z odległości. Gdy się zbliżą - prujemy seriami. Jeśli z kolei zbiorą się koło siebie w małe grupki - odpalamy Rakiety Burzące. Nie mają oni żadnego pancerza, więc amunicja ta jest idealnym rozwiązaniem. Na tym piętrze znajdziemy bardzo ważną rzecz. Będzie to Pancerz wspomagany. Mieści się on dokładnie w tej metalowej szafce:

Gdy go przywdziejemy, nasza Siła podniesie się o trzy punkty. Będziemy mogli tym samym więcej dźwigać. Swoją starą zbroję przekażmy, któremuś z towarzyszy. Zanim udamy się na piętro trzecie, proponuje udać się do pomieszczenia na północnym-wschodzie:

W skrytce na ścianie i w szafkach poniżej, znajdziemy mnóstwo lekarstw i kilka książek medycznych. Gdy przeszukamy już zawartość wszystkich skrzynek koło łóżek i szafek przy ścianach, wracamy do windy i jedziemy na piętro trzecie. Gdy trafimy na miejsce, powtarzamy strategię walki z piętra drugiego. Zaraz przy windzie zobaczymy mały pokoik z szafeczką:

Wyjmujemy z niej kolejny, Zielony moduł pamięciowy. Powinniśmy mieć teraz takie trzy: Żółty, Czerwony i Zielony. Czwarty - Niebieski, odnajdziemy już niebawem. Zanim podejdziemy do windy na południu, proponuje jeszcze podnieść wszystkie Rakiety Burzące, które leżą w różnych miejscach na ziemi. Gdy to zrobimy, jedziemy na piętro czwarte. Uzupełniamy teraz zapas medykamentów naszych kompanów tak, by mieli po 10 Stimpaków i jednym Superstimpaku. Udajemy się teraz długim korytarzem na północ. Znajdziemy tam grotę ze stojącym po środku Melchiorem:

Gdy rozpocznie się walka, będzie on przyzywał rozmaite stworzenia i potwory. Będą one wyłaniać się z zielonych kadzi, otaczających Melchiora. Proponuję Wam następującą strategię: staramy się nie zabijać od razu Melchiora. Gdy go odstrzelimy, nie będzie już nikogo, kto sprowadzał by nam mięso armatnie. Czekamy, aż przywoła on jak największą ilość kreatur. Wszystko po to by zarobić masę PD. Jeśli nie czujemy się za bardzo na siłach, wykańczamy Melchiora i zakańczamy tym samym jego rytuał. Po zakończeniu sprawy, podchodzimy do skrzyneczki koło miejsca, w którym stał Supermutant. Wyjmujemy z niej najpotężniejszy pistolet w grze - Pistolet Gaussa PPK12. Jest on zasilany amunicją 2mm EC. Znaleźliśmy pokaźny jej zapas w magazynie pod Radioaktywnymi jaskiniami . Uzbrajamy się w niego i opuszczamy tą zakręconą bazę. Wsiadamy do auta, odpowiednio konfigurujemy nasze wyposażenie i jedziemy do San Francisco .
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.