San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
San Francisco

UWAGI: San Francisco . Ostatnie miasto, jakie odwiedzimy przed wyprawą ostateczną. By wykonać misję [1] będziemy musieli udać się na wyprawę do Navarro . Zdobędziemy tam pewne dokumenty, za które otrzymamy masę PD i możliwość podniesienia czterech naszych statystyk. Wszystko dzięki Modułom pamięci, które kompletowaliśmy przez całą grę. U Lao Chou i Reda zdobędziemy najpotężniejszy sprzęt w Falloucie 2. Będzie to m.in. Karabin Gaussa M72. Spluwa ta zżera mało PA, ma ogromny zasięg, świetną celność i pojemny magazynek. Najlepszy kompan pustynnego podróżnika. Pukawka obowiązkowo do nabycia! Do opisu San Francisco wrócę jeszcze, gdy przybędziemy z Navarro . Póki co, powodzenia. Niech wasz oręż sprawdzi się raz jeszcze!
Zadania/misje:
1. Zdobądź plany latacza dla Bractwa Stali. / Shi potrzebują planów latacza z Navarro.
Opis wykonania w/w zadań/misji:
1. Zdobądź plany latacza dla Bractwa Stali. / Shi potrzebują planów latacza z Navarro.
Misje te otrzymujemy zarówno od Matthewa z Bractwa stali:

Jak i Kena Lee przebywającego w lokacji na wschód od Chinatown :

Obydwoje wyznaczą nam zadanie zdobycia planów konstrukcyjnych lataczy. Zleceniodawców jest dwóch, droga jedna - Navarro . Planów - jeden egzemplarz. Bez obaw jednak. Gdy najpierw wręczymy znalezioną dokumentację Matthew'owi, zrobi on dla nas ich odbitkę, którą będziemy mogli zanieść potem Kenowi Lee. Zadowolimy, zatem każdego. Zarobimy w ten sposób masę PD i uzyskami kilka fajnych przywilejów. Po kolei jednak. Zanim udamy się na miejsce, musimy porządnie się dozbroić. Możemy tego dokonać w sklepie Latający Smok 8. Prowadzi go Lao Chou:

Kilka ciekawych rzeczy sprzedaje również Red. Znajdziemy go w sklepie 888 Guns:

Na zakończenie, wypadałoby też wzmocnić nasz pancerz. W tym celu musimy udać się do siedziby Centrologów . By móc przejść przez żółte emitery pól siłowych, musimy porozmawiać z UKC-7. Stoi on zaraz przy drabince wewnątrz siedziby (ma na sobie habit). Gdy wyrazimy chęć przystąpienia do organizacji, UKC-7 każe wyłączyć emitery. Droga wolna. Kierujemy się cały czas we wschodnia stronę bazy. Spotkamy tam technika Cracketa:

Zapytajmy go o ulepszenia Pancerzy wspomaganych. Jeśli mu pogrozimy, będzie on w stanie wzmocnić dwie takie zbroje za darmo. Dajemy mu jedną (znaleźliśmy takową w Bazie Wojskowej ) i czekamy równy dzień. Gdy Cracket zakończy proces modernizacyjny, wręczy nam Utwardzany pancerz wspomagany. Wrócimy do niego jeszcze nieraz. Po ulepszeniu naszej obrony i dozbrojeniu kompanów, kierujemy się do Navarro .
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.