Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
Nowe Reno

UWAGI: Nowe Reno . Oaza zepsucia, narkotyków, pornografii i ciemnych interesów. Miasto rządzone przez 4 potężne rodziny mafijne. Zero policji, zero nadzoru, zero dobrych charakterów. Kradzieże, rozboje, morderstwa, prostytucja. Cały Fallout. Jest to najpotężniejsze miasto w całej grze. Mamy tu do wykonania masę zadań. Problem tylko w tym, że wiele z nich się wyklucza. Jeśli wykonamy wszystkie zadania jednej z rodziny mafijnej - przepadną nam te z innych. Nie ma rady. Będziemy się musieli określić i zdecydować, do jakiej chcemy należeć. Ja zrobiłem tak: Wykonałem pierwsze dwie misje dla Mordino i rozpocząłem trzecią. Potem zrealizowałem dwa pierwsze zadania dla Salvatore. Potem w całości ich wybiłem, wykonując tym samym misję trzecią dla Mordino. Potem ukatrupiłem wszystkich z rodziny Mordino i udałem się do Bishopów. Wykonałem dla nich misję pierwszą i przyjąłem drugą. W RNK zgodziłem się zabić Bishopa dla Westina. Wytłukłem tym samym całą rodzinę Bishopów. Na koniec udałem się do rodziny Wrightów i wykonałem dla nich wszystkie misje. Ich nie ruszałem, bo uważam, że są najlepszą rodziną w całym Nowym Reno . Zlecają najbardziej opłacalne i najciekawsze misje. Wybór i tak będzie należał do Was. Gdy jednak zdecydujemy się ubić rodzinę Mordino, przy ciele Małego Jesusa Mordino znajdziemy najpotężniejszy nóż w grze - "Małego Jesusa". Idealny oręż dla Sulika. Misje dla konkretnych rodzin odpowiednio wyszczególniłem. Przy każdym z zadań podałem również konsekwencje ich wykonania, wymagania ich otrzymania oraz liczne wskazówki, uwagi i ciekawostki. Pierwsze cztery misje, uważam za obowiązkowe. W zadaniu [11] znajdziemy dwa bardzo ważne przedmioty. Będzie to Dysk Bishopa i Mapa obozu Bandytów. Dzięki nim wykonamy kilka ciekawych misji powiązanych zarówno z Kryptopolis jak i z Nowym Reno . Zdobyć je możemy również w misji [15] po zabiciu Bishopa i wykończeniu jego gangu. W zadaniu [20] będziemy mogli zwerbować kolejnego członka drużyny. Ostatnia, [21] misja otwiera drogę do nowego miejsca - Bazy Wojskowej Sierra . Nowe Reno to raj dla miłośników hazardu, handlu Jetem i wielbicieli filmów gangsterskich. Kocham ten klimat. To miasto nim przesiąka. Do dzieła! Nie przegapcie niczego, o czym napisałem. To miasto jest pełne sekretów i ciekawych rozwiązań. Nie sposób o nich wszystkich napisać we wstępie. Do boju Wybrańcy!
Zadania/misje:
1. Odzyskać swój skradziony samochód.
2. Dostarcz egzemplarze magazynu Kocia Łapka Pani Kici.
3. Walki bokserskie (opcjonalnie).
4. Modyfikacje broni u Algernona + powrót do Radioaktywnych jaskiń.
5. Dostarcz pistolet laserowy Eldrige'owi.
6. RODZINA MORDINO Zanieś paczkę Dużego Jesusa Mordino Ramirezowi, w Stajniach.
7. RODZINA MORDINO Zbierz opłaty od Braci Corsican.
8. RODZINA MORDINO Zlikwiduj Pana Salvatore dla Dużego Jesusa Mordino.
9. RODZINA SALVATORE Wyśledź Lloyda, odzyskaj pieniądze i spraw, by jego przypadek stał się... przykładem dla innych.
10. RODZINA SALVATORE Odwiedź Renesco i odbierz opłatę dla Pana Salvatore w wysokości 1000$.
11. RODZINA SALVATORE Pomóż w nadzorowaniu transakcji na pustyni.
12. RODZINA BISHOP Dostarcz aktówkę Moore'a Panu Bishopowi w Nowym Reno.
13. RODZINA BISHOP Zlikwiduj Westina w RNK tak, żeby nie wyglądało to na morderstwo.
14. RODZINA BISHOP Zabić Carlsona w RNK.
15. RODZINA BISHOP Pani Bishop (opcjonalnie).
16. Gwiazda porno (opcjonalnie).
17. Magiczna kula (opcjonalnie).
18. Ojciec Tully (opcjonalnie).
19. RODZINA WRIGHT Znajdź winnego przedawkowania przez Richarda Wrighta.
20. Zwerbować Myrona (opcjonalnie).
21. RODZINA WRIGHT Znajdź sposób na dostanie się do bazy Sierra.
Opis wykonania w/w zadań/misji:
1. Odzyskać swój skradziony samochód.
Gdy pojawimy się w Nowym Reno lub gdy przejdziemy w inną jego lokację i wrócimy z powrotem do Alei Dziewic - może się zdarzyć, że nasze auto zniknie! Nie, nie. To żaden błąd, tylko forma zadania. Gdy podejdziemy w pobliże parkingu, zobaczymy ślady kół prowadzące do Dziupli . Udajemy się tam i wchodzimy do warsztatu, w którym stoi T-Ray:

Mamy dwa rozwiązania na to by odzyskać nasze cztery kółka. Pierwsze to wybicie wszystkich w pień (odradzam). Druga opcja to dogadać się z mechanikiem. Jeśli powiemy T-Ray'owi, że chcemy odkupić nasz samochód za 1000$ i dodatkowo go ulepszyć (500$) - odzyskamy auto. Załapiemy się w ten sposób na porządny tuning i otrzymamy 750 PD za odzyskanie pojazdu bez rozlewu krwi.
CIEKAWOSTKA: Gdy gramy przedstawicielką płci pięknej, odzyskać auto możemy w... inny sposób! Otóż, gdy będziemy się starać przespać z T-Ray'em (ok. 5 razy) - mechanik ... eksploduje! Mocne...
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.